המלצות 29.8.08

!!!! הרשמו בצד שמאל למעלה ותקבלו אוטומטית המלצות באימייל כל יום שישי!!!!

הופעת חובה:
"קרוזנשטרן ופרוחוד" בתמונע, שישי ב-22:00

שווה להמר:
אדם קומן ו-"TV Buddhas" בלבונטין, שלישי ב-22:00

הערה: אולי לא עשיתי שיעורים כמו שצריך, ואולי כולם פשוט עייפים אחרי "חוצמזה", אבל נראה לי שאין הופעות מספיק מעניינות השבוע. אולי זה לטובה, ואולי אני פשוט מפספס משהו. בכל מקרה, אל תופתעו אם הפוסט יעודכן בעוד אירועים במהלך השבוע.

היום, בשישי, "דפנה והעוגיות" יפתיעו בהופעת אחר הצהריים בלבונטין. בערב יש את ערב ההתרמה האחרון לפטיפון (יופיעו: מורחת לאקום, אלי לס, פלישת חוטפי הגופות ויותם בולדינגר). "איזבו" עושים מסיבה בלבונטין, שמוגדרת באופן הזוי ולא מצחיק למדי כ"מסיבת סוף הקיץ". אבל כאמור, אסור לפספס את "קרוזנשטרן ופרוחוד" בתמונע – כליזמר, Pאנק, צועני, הארדקור והרבה הומור ביזארי מובטחים לכל מי שיגיע. לא במקרה הם היו אחד השוסים הגדולים של "חוצמזה". זו גם הופעה אחרונה שלהם לפני סיבוב הופעות באירופה, אז כדאי לקפוץ על ההזדמנות.
ההמלצה שלי: לעבור בלבונטין ולקנות את הדיסק של "איזבו", להמשיך לפטיפון ולתת להם כסף, ולטוס לתמונע ל"קרוזנשטרן".

בשבת גיא שכטר, המתופף של "קרוזנשטרן", חוגג יומולדת בהופעה חגיגית של "קרוסלה" באוזן בר. שותפתו ללהקה, תמר אפק, תחגוג גם היא כשהשעון יראה חצות. גם בשבילם זו הופעה אחרונה לפני סיבוב הופעות אירופאי (אני מקווה שלשכטר יש עוד דפים בדרכון), אז מי שפיספס את הלהקה שחיממה את פורטיס ב"חוצמזה" מוזמן להשלים פערים. במקביל, "אטליז" המגניבים כתמיד ידגמנו עוד מלתחה תמוהה בבארבי (עם הופעת חימום של "Jaguar Superfiction" הכיפיים), ו"כל החתיכים אצלי", שמאוד הרשימו אותי בהופעה המשותפת שלנו ב"ארטישוק" לפני שבוע, ירימו את הברזילי. ההופעה שלהם מאוד מהוקצעת וסוחפת, שווה לבדוק. וכאילו זה לא מספיק, "Les Haferflocken Swingers" הגרמנים, עליהם הרחבתי בשבוע שעבר, יקיימו את הופעתם האחרונה בארץ ב"בלוק", ולפי מה שהבנתי הכניסה היא חינם למי שמגיע עד 21:00.

בראשון כל כך משעמם בתל אביב, ששוקלים לקפוץ לירושלים, שם תמר אייזנמן תארח את אונילי. או שנשארים בתל אביב ומנצלים את הזמן כדי לקרוא סוף סוף את חלק א' מתוך יומן ההקלטות של "הדוגמניות", שעוסק בהכנות להקלטה.

בשני אפילו ירושלים לא תעזור לנו, אז מתפנים לקרוא את חלק ב', על ההקלטות עצמן.

תאמינו לי שמסתתר פה גם טקסטבשלישי אדם קומן ו-"TV Buddhas" משיקים דיסקים בלבונטין, בערב שלדעתי יהיה אדיר. זו בעצם גם ההשקה הרשמית של "דג במים", הלייבל החדש של יובל הרינג ומיקי טריאסט. קומן מנגן סוג של פולק שירד מהפסים, שירי שיכורים הזויים וצובטים, שאני מאוד אהבתי. וגם השילוב המגניב של "TV Buddhas" בין רוק אלטרנטיבי למוזיקה הודית ופסיכדליה הוא אחד הדברים הטובים שקורים כרגע בתל אביב. אני רק תוהה איך קומן ובודהה יתרגמו את ההופעות הלא שגרתיות שלהם לחלל מכובד יחסית כמו לבונטין. לא לפספס.

ברביעי "Squid" המצויינים יפליאו בבריטפופ מצויין בתמונע. דון ויקטור יספר על עטלפים בקסקו בפלורנטין, במסגרת חגיגות ה-13 לקול הקמפוס 106FM.

בחמישי עוברים שוב על כל לוחות ההופעות, כי לא יתכן שהשבוע הזה כזה פרווה. והנה הגיעה הישועה, שאם הייתי יודע עליה בזמן היא הייתה תופסת את אחת ההמלצות בראש הפוסט: יהוא ירון האדיר יופיע בסבקוץ' מילגה ב-21:00, ואסור לכם לפספס אותו. כפי שכתבתי בעבר, הוא אחד היוצרים הגדולים שצומחים פה.

ובשישי מתקיים "פלסטיק 5", שוק אופנה ותרבות שיכלול הופעות של עמית ארז, אבישי אפרת וגם "תסלח לי מה היא אמרה?", הרכב של סקסופון, גיטרה ואלקטרוניקה, של ביטים, רעשים ווירטואוזיות וגרוב. מי שמתעניין, יש עוד פרטים בפייסבוק [facebook] (גילוי נאות וכו': הסקסופוניסט נעם דורמבוס הוא חבר טוב שמנגן איתי גם ב"גיליאם").

הופעות נוספות – ברשימה מצד שמאל, וכרגיל, גם בטוקבקים. שבת שלום!

תגיות: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

...ובאותו עניין:

  • סטקטו 8.7.08 - "אטליז" :מס: מופיעים בבארבי בשבת, ואם אינני טועה זוהי הפעם הראשונה שהם מאפשרים ללהקה אחרת לחמם אותם....
  • צמד חמד - המילים "ערב נושא" מעולם לא הופרחו לחלל האוויר החף מעשן סיגריות שבפטיפון, אבל לכולם היה ברור שזה מה ש...
  • המלצות 20.6.08 - איזה יום שישי סידרו לנו. ברגעים אלו מתקיימות ההופעות של"Cheap Karaoke Club", "לא דובים", "חזירי בר" ...
  • המלצות 11.7.08 - היום, בשישי, יש עוד "איזבו" :מס:, למי שפיספס את שתי ההופעות של היומיים האחרונים בגלל חברים שלו שהחל...
  • בין השורות 11.8.08 - מזל טוב! למשפחת אינדי נולד בן נוסף. אנובה, היס, לבונטין, פית/קית ואוריסמדיה, תגידו שלום לאחיכם הקטן...



יש כבר 7 תגובות, יא אללה:

  • 1
    מרקוביץ' says:

    מממ…
    גאטר טווינז ברביעי וחמישי!!! ווהוו!
    בארבי ת"א כמובן.

    ואם ממש מתעקשים, בשישי בלילה (24:00),
    היהודים באותו בארבי.

  • 2
    מה אתה נורמלי says:

    מה אתה דפוק תגיד ? בחרת את כל ההופעות המבאסות והלא מוזיקליות שרק אפשר למצוא… כאילו אם כבר פתחת בלוג תפתח איזה שהוא טעם אחרת מה ?

  • 3
    לזרבוי says:

    כשאתה תפתח חיים, אני אפתח טעם. הולך?

  • 4

    אם אני לא טועה, צ'ארלי מגירה בלבונטין בחמישי.

  • 5
    לזרבוי says:

    Juviley (אור זובלסקי) מופיע מחר (שלישי) בצוזאמן, לילנבלום 25 ב-22:00.
    למי שעדיין לא מכיר, כדאי:
    http://www.juviley.com

  • 6
    עומר says:

    [קצת מיינסטרימי וגם קצת מאוחר אבל,]

    בחמישי בפארק ארבע העונות מופיעים פליטי כוורת בחינם, 20:30.

    http://www.all4free.co.il/Article.asp?ID=1625

  • 7
    קִישוּשָלוֹש says:

    קצת רחוק שנות אור מאינדי אבל גם אני שם.
    אולי כדאי לציין שזה בהוד השרון.

גם לך יש מה להגיד? יופי.