המלצות 20.6.08

איזה יום שישי סידרו לנו. ברגעים אלו מתקיימות ההופעות של"Cheap Karaoke Club", "לא דובים", "חזירי בר" ו-"Tree" עליהן המלצתי שבוע שעבר, ואחר כך לא נותר אלא להספיק להגיע לערב "פית\קית" ולתפוס את הלהקה החדשה של יוצאי "Ed", הנקראת "LeChuck" [myspace] (ע"ש הדמות מקווסט ילדותי "Monkey Island"? אם כן אז שאפו. מה זה "שאפו" בכלל?), יחס עם "מורחת לאקום" שהומלצו כאן בתגובות ו"אשכרה מתים". זה עולה 10 ש"ח, אגב.

בשבת נחים קצת, ואז מתייצבים בערב בלבונטין לשמוע את יהוא ירון [myspace] (הבנתי שהמייספייס שלו לא באמת מייצג את מה שיהיה שם, אז נסו את הקליפ החדש והחמוד שלו במקום). יהוא הוא קונטרה\בסיסט ענק, שמנגן עם כמה מהדברים המעניינים ביותר באיזור (רות דולורס-וייס, "התזמורת הטרופית", "קטב מרירי", "שישה נגנים שמחים" ועוד). אבל ראו הוזהרתם: יש המון הייפ על ההופעה הזו, כולל אייטמים ב"העיר" וב-"Ynet", וזה אומר שני דברים: שיהיה המוני, ושמי שיפתח יותר מידי ציפיות (כמוני למשל) עשוי להתאכזב.

בראשון מתקשרים לחברים שלא דיברנו איתם הרבה זמן, והולכים איתם לסרט ובירה.

בשני עוברים לגור ב"פרילנד" ליומיים. "לא דובים" [myspace] יקירי הבלוג ו"GeishaNo" [myspace] המצויינים לא פחות נותנים שם סט משותף ומומלץ במיוחד. הידעתם? חגי שלזינגר, המתופף של הגיישות, היה המתופף באחד הגלגולים הקודמים של הדובים, שנקרא "ברוואז'" [myspace]. הידעתם 2? אחד השירים של "ברוואז'", "קנדה USA", הולחן מחדש ע"י הדובים, וצורף לרפרטואר שלהם.

עדכון: זה מספיק חשוב כדי שזה לא יופיע רק כטוקבק. הפטיפון נותן פייט רציני לצמד ההופעות הנ"ל, עם ערב של "קרוסלה" [myspace] (ביקורת כאן), "Jaguar Superfiction" [myspace] והכי מסקרן – "קין והבל 90210", להקה שהפילה אותי לפני כמה שבועות. על הפלייר המאולתר של הערב ישנן שתי כתובות אינטרנט: myspace.com ו-google.com. ולמה גוגל? כי ל"קין והבל" אין עדיין מייספייס, אבל מי שיגגל את שמם יגיע לבלוג שלי.

EndOfבשלישי יש הופעה תחת השם המסובך "ENDOF – featuring THE BiiiG Whoop" [myspace], אשר מאחוריו מסתתר סופרגרופ קאונטרי, לא פחות. אל תתנו לקונוטציות של הז'אנר להרתיע אתכם – כפי שהעיצובים המהממים של המייספייס שלהם מעידים, מדובר פה בחבורה מופרעת. לצד גבי, המוח מאחורי ההרכב, תמצאו כאן את הבסיסט יונתן יידוב ("Famous People", "The Werner Alarm" ועוד), את הגיטריסט יונתן בירנבאום ("Ed", "LeChuck"), ואת רוחו של ג'וני קאש ("Johnny Cash").

ברביעי מתקשרים לחברים מיום ראשון ומתנצלים על מה שאמרתם על הסרט כשהייתם שיכורים מהבירה.

בחמישי אפשר לקפוץ לגדה השמאלית לתפוס את "Trivial Cuts" [myspace] ו"זק"א" [myspace], בערב של רוק רועש ומצויין.

בשישי אני אמליץ בחוסר אובייקטיביות משווע לבוא לפטיפון לשמוע את "Cheap Karaoke Club" [myspace] ואותנו, "הדוגמניות" [myspace]. הם ינגנו רוק ביזארי וסכיזופרני שקופץ מבוסה נובה למטאל, ואנחנו לא. אבל יום אחד כשנכבוש את העולם תוכלו לספר לחברים שראיתם אותנו כשעוד היינו קטנים והופענו בפטיפון. שווה, לא?

ובשבת יש אירוע מיוחד -"פצ'ה קוצ'ה #4" הוא אירוע שמפגיש עשרה אמנים מתחומים שונים, כשלכל אחד מוקצבים 6 דקות ו-40 שניות לפרוש את משנתו. לצד אמנים כמו מיכל רובנר, אליאסף קובנר ויובל קדם, תמצאו שם מהצד המוסיקלי של המפה גם את שרון קנטור וגיא פיטשון [myspace], וגם הופעה של "לוס כפרוס" [myspace]. באופן מוזר אני לא מוצא על זה עוד מידע באינטרנט, אבל זה נשמע מעניין.

הופעות נוספות – ברשימה מצד שמאל, וכרגיל, גם בטוקבקים. שבת שלום!

תגיות: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

...ובאותו עניין:

  • סטקטו 26.6.08 - צפוף באוזן: אני לא מוצא לינק שמאשש את זה, אז תצטרכו להאמין לי: "האוזן השלישית" סוגרים את אולמות ההקר...
  • המלצות 27.6.08 - הפעם מצפים לנו שני סופי שבוע עמוסים, אבל בינהם צפויה רגיעה יחסית. וזה משמח אותי, כי בשבוע האחרון שהי...
  • נקמתו של LeChuck - "הנה הגיע הבלוגר!", גיא שכטר אמר כשהגעתי לערב פיתקית. חייכתי. "עזוב, היום אני Off-duty, באתי רק להנו...
  • המלצות 14.6.08 - שבוע עמוס במיוחד. האח החורג והרועש של "פולק'לה", שלוש להקות אדירות פלוס בירה ב-25 ש"ח בלבד, ערב אפוף...
  • מאמא מיה - מחר בערב יש הופעת טרום בכורה של "ממלושן", הרכב חדש מבית היוצר של שרון קנטור (The Girls) ואלעד ליבמן ...



יש כבר 6 תגובות, יא אללה:

  • 1
    סדאם קטן says:

    "שאפו" (ב-פ' דגושה) = כובע בצרפתית, ובהשאלה, להוריד את הכובע.

  • 2
    לזרבוי says:

    עדכון: ביום שני הפטיפון נותן פייט רציני לפרילנד עם ערב של "קרוסלה" [myspace]/ (ביקורת כאן), "Jaguar Superfiction" [myspace]/ והכי מסקרן – "קין והבל 90210", להקה שהפילה אותי לפני כמה שבועות. על הפלייר המאולתר של הערב ישנן שתי כתובות אינטרנט: myspace.com ו-google.com. ולמה גוגל? כי ל"קין והבל" אין עדיין מייספייס, אבל מי שיגגל את שמם יגיע לבלוג שלי.

  • 3
    ניימן says:

    לא ברורה בכלל ההתעלמות האיטרנטית הזו מפצ'ה קוצ'ה 4. אפילו באתר של המארגנים מדברים רק על האירועים הקודמים בסדרה :]

  • 4
    לזרבוי says:

    עדכון: לפצ'ה קוצ'ה נפתח איבנט בפייסבוק [facebook]/, כולל רשימת האמנים המציגים ולינקים רלוונטיים.
    ציינתי כבר שהכניסה חופשית?

  • 5
    יניב שלו says:

    ביום רביעי 25/6 בגנזך- ערב יצירות אינסטרומנטליות מקוריות של תלמידי רימון בהנחיית המלחינה אביה קופלמן
    פתיחת דלתות ב 21:00 . יהיו סגנונות וכלי נגינה מגווניםץ
    כניסה 30 ש"ח

  • 6
    לזרבוי says:

    נו, יניב, ספר איך היה!
    יש תיעוד? נשמע כמו ערב מעניין.

גם לך יש מה להגיד? יופי.