המלצות 14.6.08

שבוע עמוס במיוחד. האח החורג והרועש של "פולק'לה", שלוש להקות אדירות פלוס בירה ב-25 ש"ח בלבד, ערב אפוף מיסתורין בלבונטין, מופע פרידה והשקת דיסק של "השובבים" שמתנגש בהופעת סולו מסקרנת של יהוא ירון. ומה עוד? הפרילנד, שלא מכבר הפך את עורו מפאב מדשדש למאורת רוקנרול אלטרנטיבי, מתחיל לתפוס תאוצה. הוא מארח חלק גדול מההופעות המעניינות של השבוע הקרוב.

_______________________

לא לשכוח! היום מתחיל פסטיבל Maximum Pain [facebook], התשובה הרועשת ל"פולק'לה" עליו המלצתי בפירוט בשבוע שעבר. אני באופן אישי מוותר – ככל שהמוזיקה נוטה יותר לכיוון ההארדקור, כך אני יותר נוטה להישאר בהארד-חום של חדרי הלא ממוזג. ובכל זאת אני מאוד שמח שהאירוע הזה קורה. מה שנקרא, לחובבי הז'אנר.

_______________________

בשני "אכזבות'" [myspace] ו"מלככי הפינקה" [myspace] ירעישו בפרילנד. נראה ש"אכזבות'", הלהקה של זיידן ודורון מנהלי הפטיפון, מופיעה לאחרונה בכל מקום חוץ מבמועדון שלהם. מזכיר לי את הימים בהם "מרסדס בנד" היו מופיעים ברחבי תל אביב, ואיכשהו פוסחים על ההיינקן בימה קלאב, שנוהל ע"י אורי גת מתופף הלהקה.

_______________________

בשלישי יש ערב מסקרן בלבונטין 7: התוכניה מספרת רק שיופיעו שם אלון לוטרינגר (או "לוטינגר" עפ"י התוכניה), אלון אדר ואסף קורמן. אין לי מושג איזו מוזיקה הם יעשו, ואיפה אפשר לשמוע דגימות שלה. אבל אני כן יודע לומר שלוטרינגר (בהנחה ואין מישהו שבאמת קוראים לו "אלון לוטינגר") היה הבסיסט והסולן בהרכב המוערך (יתר על המידה, לדעתי) "מוּרה" יחד עם עומר קליין (כיום ג'אזיסט ניו יורקי בפריחה), ושהוא מוזיקאי מוכשר ודיי עסוק באופן כללי (למשל עם רן דנקר ועילי בוטנר). ואני יודע גם שאסף קורמן הוא בכלל קולנוען (שוב, בהנחה ואין שניים כאלה), שבפסטיבל סרטי הסטודנטים שהסתיים זה עתה הסרט שלו הוציא מיאיר רוה את המילים "סרט מבריק, עשוי למופת וחכם בצורה יוצאת דופן". זה מספיק כדי לעורר את סקרנותי. מי שיודע משהו מעבר על ההופעה הזו, שישתף.

עדכון: אח, פייסבוק זה דבר נפלא. לפעמים. להלן מה שלוטרינגר כתב לי על הערב:
"ההופעה בשלישי היא הופעה משותפת של אסף קורמן,אלון עדר ושלי שבה כל אחד יבצע כמה משיריו החדשים לבד ועם השניים האחרים.לא בטוח שאני יודע להגדיר סגנונית.נראה לי שיהיה יפה.הזדמנות לראות ביצועים מינימלסטיים של חומר מתהוהוהחיבור בין שלושתינו מרגיש מאוד טבעי".

_______________________

ברביעי, הפרילנד מביא עוד צמד הופעות מעניין, של להקת "Whatever" [myspace] שהופיעה לצידנו בפסטיבל הביטלס ועשתה רושם מצוין, ושל "אסטרונאוטים" [myspace] שאני עוד לא כל כך מכיר. אני שם.

_______________________

בחמישי נפתח חג המוסיקה הבינלאומי לכבוד הלילה הארוך ביותר בשנה. האמת שלא מצאתי שום אטרקציה אמיתית ברשימת ההופעות שיפוזרו ברחובות העיר, אבל לפחות תהיה אווירה של פסטיבל, וזה גם משהו.

_______________________

קוואמי והחלבות, ואורחיםבשישי בצהריים מתקיים האירוע הכי משתלם בעיר, שכולל חזירים, דובים וקריוקי: תמורת 25 ש"ח תקבלו בירה חינם, והופעות של שלוש מהלהקות הכי מגניבות בתל אביב, הלא הן "Cheap Karaoke Club" [myspace], "לא דובים" [myspace] ו"חזירי בר" [myspace] (וכן, הדובים והחזירים הופיעו עם "הדוגמניות" בעבר, וקריוקי יופיעו איתנו בסוף החודש. אני משוחד, מודה).

האמיצים שבינכם יוכלו לזפזפ בין הקוזה נוסטרה לפרילנד המרוחק2 דקות הליכה, ולבדוק את ההרכב המסקרן "Tree". כל מה שידוע לי הוא שמדובר בהרכב ג'אמים פסיכדלי, שכבר שני מקורות שונים אמרו לי שהוא מאוד מעניין.

ובערב קוואמי והחלבות [myspace] יקיימו הופעה חגיגית עמוסת אורחים, בינהם נעם רותם, וגם אבי ביטר, שזו חתיכת יציאה מסקרנת. אם זה לא היה בברזילי, אפילו הייתי אומר בוודאות שאני הולך, אבל מאחר והאוזניים שלי יקרות לי, טרם החלטתי.

_______________________

ובשבת יש הופעה שאני מחכה לה כבר הרבה זמן: יהוא ירון, קונטרה\בסיסט ענק, שמנגן עם כמה מהדברים המעניינים ביותר באיזור (רות דולורס-וייס, "התזמורת הטרופית", "קטב מרירי", "שישה נגנים שמחים" ועוד), עורך הופעת סולו בלבונטין 7. פספסתי הופעה קודמת שלו ב"התוצרת", והאל הטוב עדי שאני לא מתכוון לפספס אותו שוב. בהיעדר מייספייס שמייצג את מה שהוא עושה עכשיו, תיאלצו להאמין לי, או לפחות להתרשם מהניימדרופינג.

ומי שלא יתרשם מוזמן לקפוץ לבארבי, שם "השובבים" [myspace] יעשו שמח כהרגלם עם מופע כריזמטי ושופך מצחוק, שלל תלבושות תמוהות ולהיטים משעשעים כמו "בוחש בשוקו", "חניה מן ג'ה", "כוסינפה" ועוד. אלא שזו תהיה הפעם האחרונה בה הם יעלו את המופע הזה, והם גם יחגגו באותה ההזדמנות את השקת דיסק הבכורה שלהם. אז כדאי לבוא.

_______________________

(פיספסתי משהו? רוצים להמליץ על משהו? טקבקו כאילו אין מחר! שבוע טוב)

תגיות: , , , , , , , , , , , , , , ,

...ובאותו עניין:

  • המלצות 20.6.08 - איזה יום שישי סידרו לנו. ברגעים אלו מתקיימות ההופעות של"Cheap Karaoke Club", "לא דובים", "חזירי בר" ...
  • המלצות 27.6.08 - הפעם מצפים לנו שני סופי שבוע עמוסים, אבל בינהם צפויה רגיעה יחסית. וזה משמח אותי, כי בשבוע האחרון שהי...
  • סטקטו 15.6.08 - מועדון הסבליים (סלמה 53) החל להנפיק כרטיס חבר לכל המעוניין. תמורת 10 ש"ח בלבד (!) הכרטיס מקנה הנחות ...
  • בין השורות 11.8.08 - מזל טוב! למשפחת אינדי נולד בן נוסף. אנובה, היס, לבונטין, פית/קית ואוריסמדיה, תגידו שלום לאחיכם הקטן...
  • סטקטו 19.6.08 - העלנו למייספייס של "הדוגמניות" :מס: שני קטעים חדשים, שהוקלטו בלייב ברדיו לפני כחודש, כשהתארחנו ב"קול...



יש כבר 8 תגובות, יא אללה:

  • 1
    לזרבוי says:

    והנה כבר יש עדכון.
    20.6.08 – שלוש להקות חדשות בבית פיתקית (פראנציוז 14):

    LeChuck [myspace]/
    ההרכב החדש של דייוויד בלאו ויונתן בירנבאום ("ED", הם החצי שלא הפך ל"קרוסלה").

    מורחת לאקום
    בפורום ב-Ynet כתבו שזה "אריאל קליינר (פרוייקט הגומיה) ועוד שתי בחורות".

    אשכרה מתים
    לא מכיר, לא שמעתי, לא יודע.

  • 2
    הבחור הלא נכון says:

    בפסטיבל סרטי הסטודנטים המוזכר לעיל, בערך שליש מהסרטים בתחרות הישראלית בוימו / צולמו / נערכו / הופקו / נכתבו על ידי קורמן המוזכר לעיל. לצערי, עוד לא גיליתי אם הוא אכן מוכשר כפי שכולם אומרים, אבל כולם אומרים שהוא מאד מוכשר, ובכולם האלה נכללים אנשים שאני נוטה להאמין להם. נתראה שם?

  • 3
    לזרבוי says:

    והנה עוד עדכון: בפורום רוק ישראלי בתפוז הופיע קישור להופעה של Tree [youtube]/
    כמובטח, ג'אם פסיכדלי. נגנים מצויינים.

    ובאתר הבמה טוענים שמשך ההופעה הוא 4 (!) שעות. שבשבילי אלו הן חדשות טובות, מאחר וזה אומר שלמרות שיש לי חזרה באותו יום אני אספיק לראות אותם.

  • 4
    candy says:

    כיף אדיר לגלות אותך

  • 5
    Fi_Fi says:

    ועכשיו שלושה מקורות 🙂 (לגבי Tree). ההופעה שאני הייתי בה, אגב, נמשכה בערך שעתיים וחצי, נראה לי (הלכתי במהלך מה שהם הכריזו עליו כקטע האחרון שתכלס, אין לדעת כמה זמן הוא נמשך…).

    אשכרה מתים (!) – להקה גדולה. כדאי, כדאי להיות בבית פית/קית ביום שישי הקרוב
    (ואם לא, אז יש רועי ריק והמדלי בנד שלו בלבונטין 7).

  • 6

    רק אני חושב שמורחת לאקום זה שם גאוני בהחלט?

  • 7
    Fi_Fi says:

    גאוני ביותר (במיוחד כשללהקתו הקודמת של המתופף קוראים מורה חיילת…).

    אגב, מסתבר שהערב מורחת לאקום מופיעים בריףרף, חינם חינם (מומלץ מומלץ).

  • 8

    אוף, ראיתי את ההודעה שלך רק עכשיו :-(. הייתי בהחלט הולך לו ידעתי בזמן…

גם לך יש מה להגיד? יופי.