המלצות לשבוע הקרוב 7.6.08

השבוע יש הכל מהכל: קצת סטודנטים בתחילת הדרך, קצת אינדי, קצת חו"ל, קצת כוכבי עבר ואפילו קצת מיינסטרים טוב.

היום בלילה, יתקיים בפטיפון ערב מעניין [facebook] עם "לא דובים" [myspace] (התשובה הישראלית ל-Primus), להקת "RusHour" (קאברים ל-Rush, הלא הם האבות הרוחניים של Primus) ו-"The Holdouts" [myspace] (שאין לי איך לקשר אותם ל-Primus, וחבל).

ראשון ושני מוקדשים לאינדי מקומי בחינם – בראשון תתקיים הופעת חינם [facebook] של "מכולת" [myspace] בריף ראף, וכבר שמעתי מישהו מכנה אותם "Pavement הישראלים". הם גם מתהדרים במתופף העל עומרי הנגבי ("אטליז", "אינפקציה", רונן קינן לשעבר, וגם הבוס שלי מידי פעם, כשקוראים לי לעבוד עם HOT). ואילו בשני אבישי אפרת [myspace] המקסים יופיע בחינם [facebook] בפני האלכוהוליסטים של הבלום בר.

בשלישי מגיע המיינסטרים והמיינסטרים וונאבי: שלומי שבן [myspace] יעשה בלבונטין את מה ששלומי שבן עושה כל כך טוב, וכל הכרטיסים המופקעים יימכרו במהרה. וקצת אחריו יונתן רוזן [myspace], אולי הכוכב הבא של גלגל"צ, יחגוג באותו מקום את הקליפ החדש שלו [youtube] שביים אחי התאום הלא זהה והלא ביולוגי, דורון ג'רסי.

ברביעי, בזמן שיהודה עדר [myspace] יארח בלבונטין את דני סנדרסון, שלימד אותו גיטרה והקים איתו את "דודה" האהובים עלי, סטודנטים מבית ספר Muzik יציגו מיצירותיהם בגדה השמאלית, בהנחיית אבי בללי מ"נקמת הטרקטור".

בחמישי בצהריים, סטודנטים מבית ספר אחר – "רימון" שמו, אולי שמעתם – יקיימו הופעה מפתיעה של גרסאות כיסוי ל"להיטי" רוק מתקדם. אבל באופן מפתיע לא יהיו שם רק גרסאות ל-Jethro Tull, ELP ודומיהם, אלא גם ליוצרים ישראלים (שאת חלקם אני אוהב הרבה יותר) כמו "ששת", שהוקמה ע"י שם טוב לוי בשנות השבעים. ובערב, "ננוצ'קה" [myspace] שעדיין מתענגים על החומוס המקומי (אם כי שמעתי שהם נכנסו גם לטרנד של היוגורט), יופיעו שוב בלבונטין לפני שהם חוזרים ניו-יורקה.

בשישי נחים.

ובשבת – הכינו את אטמי האוזניים! אם לצטט את הקומיוניקט, "הגירסה הכבדה והמרושעת של פולקל'ה מגיעה לעיר". פסטיבל Maximum Pain [facebook] הראשון יוצא לדרך עם ים של הופעות בפטיפון, כל אחת יותר רועשת ומכוסחת מהשנייה. מיטב הרכבי הנויז והPאנק יופיעו שם מהצהריים ועד שהשכנים יתלוננו. והם יתלוננו.

גולת הכותרת היא הופעה של "Trencher" [myspace] הבריטיים, ובין הישראלים שירעישו אפשר למצוא את "לבנון" [myspace], "אכזבות'" [myspace], "קרוסלה" [myspace] (שכבר סיקרתי בהרחבה כאן) ועוד.

(יובל הרינג, מארגן האירוע, מסיים את הקומיוניקט במילים הבאות: "אירוע זה הוא עוד אירוע איכותי של חבורת דג במים ששומרים על רמת קוליות סבירה בשביל כולם. תתמכו בסצנה המקומית שלכם ! צאו מהבית ובואו להופעות, תקנו וינילים, שתו בירה ותכירו אנשים!")

__________________________________________

עדכון: מסתבר שבשישי לא נחים. בשישי בצהריים קופצים לאוזן השלישית לשמוע את "GeishaNo" [myspace] המצוינים בהופעת חינם לכבוד יום שישי ה-13. ובערב אפשר לתפוס את "Midnight Peacocks" [myspace] עם תומר יוסף ו"זק"א" [myspace].

(פיספסתי משהו? אתם מוזמנים להוסיף המלצות משלכם בתגובות)

תגיות: , , , , , , , , , , , , , ,

...ובאותו עניין:

  • סטקטו 8.6.08 - הפעם - רשמים קצרים ואסוציאטיביים מהערב שהיה אתמול בפטיפון: ______________________ "RusHour", להקת קא...
  • הפקת מקור ישראלית - בפעם האחרונה שתיקלטתי אינדי ישראלי בפרוזדור פגשתי במקרה חבר שלא מכיר את סצינת המוזיקה המקומית. כן, י...
  • סטקטו 15.6.08 - מועדון הסבליים (סלמה 53) החל להנפיק כרטיס חבר לכל המעוניין. תמורת 10 ש"ח בלבד (!) הכרטיס מקנה הנחות ...
  • ימין ושמאל, רק רוק אנד רול - מרחבים. אדמה. שמיים. 3 עצים. מאות אוהלים. הרבה יותר מידי שוטרים. 2 במות. לפחות 2500 צעירים. יותר מ-4...
  • סצינה קטנה ואנשים בה מעט - (פורסם במקור בתרבות מעריב, 24.4.09) "Earsay", לייבל המוזיקה העצמאי של האוזן השלישית, חגג עשור לקיומו...



יש כבר 4 תגובות, יא אללה:

  • 1

    היום (08.06.06) גם יש ערב רעש בפטיפון, עם פלישת חוטפי הגופות, טיוי בודהז ויותם והמגניבים.
    בגלל שהלוח הופעות שבמייספייס של הפטיפון לא הכי מלא ומקיף קשה לי להעריך במדויק, אבל יש משהו טיפה התאבדותי בלעשות ארוע כזה, באותו מקום, שיושב על אותה נישה, באותו שבוע של משהו כמו מקסימום פיין.

    אה, והטרנד של היוגורט, עוד לא התחיל. הם שומרים את זה לקיץ.

  • 2
    לזרבוי says:

    עזוב, אתה קולט שרק ביום חמישי האחרון היה ערב נויז בלבונטין עם להקות מאותה השכונה של מקסימום פיין (כולל "ברברה", שאמורים להיות בהדליין של "פיין")? אבל זה מה שמדהים אותי בסצינה הזו – היא לא שוחקת את עצמה, כך נראה.

    אגב, והקיץ כבר פה, למקרה שלא שמת לב.

  • 3
    Fi_Fi says:

    ביום שישי לא נחים גם כי יש הופעה של פיטס (וזה נדיר בימינו) בפטיפון, יחד עם דיויד בלאו בהרכב (!) חדש (!) שנשמע מסקרן ביותר (ניתאי גבירץ, אדם קומן מ"המיותרים" ואיתמר לוי מ"בג'אז" שאני לא מכירה).

    לפני כן, ביום שני, יש גם מאד בליס אקוסטי (שזה בעצם חצי מאד בליס, ואני בכלל לא בטוחה שזה באמת אקוסטי כי ההופעה האחרונה שראיתי במתכונת הזאת היתה מאוד חשמלית… אבל חסרת בס ותופים).

    וחוץ מזה, השנטי-לולו נמשך, גם היום, יום אחרון, אי-שם במעמקי שדות גבעת ברנר. מדובר בפסטיבל הזוי למדי (הייתי אתמול ושלשום והיה כיף גדול), אנטי-שנטי, הרבה לולו. כן.
    זקא, בוא לבר ופלישת חוטפי הגופות אמורים להופיע שם היום, בין היתר (לא זוכרת מי עוד).

    סוף לעדכונים. לעת עתה.

    ישוחרר אלעד זאב!!!!

  • 4
    לזרבוי says:

    איתמר לוי הוא לא רק מ"בגאז'" (שגם אני טרם שמעתי), אלא גם מתופף ב"קין והבל 90210" המשובחים. הייתי מגדיר אותו כפרי טיפוחיו של גיא שכטר (ושכטר, יש להזכיר, הוא המתופף של ההרכב הקודם של דייוויד בלאו, "ED", כך שזה לא מיקרי). בקיצור, נשמע מאוד מעניין.
    מדהים איך יום שישי הפך בין רגע מיום מנוחה ליום שצריך ממש להתלבט בו לאיזו הופעה ללכת.

    עדויות מהשנטי לולו יתקבלו בברכה! (איך האירוע הזה חמק מעיניי – אני לא יודע. מחדל)

גם לך יש מה להגיד? יופי.