סטקטו 19.6.08

העלנו למייספייס של "הדוגמניות" [myspace] שני קטעים חדשים, שהוקלטו בלייב ברדיו לפני כחודש, כשהתארחנו ב"קול הקמפוס – 106FM". קטע אחד מקורי שלנו בשם "L.A.", וגרסת כיסוי לשיר "You Won't See Me" של הביטלס, שהכנו לפסטיבל הביטלס בחולון. אתם מוזמנים להקשיב ולהחוות דיעה.

_______________________

לאברהם גרנט היו ימים יפים, והכל התחרבן לו בפנים. יש אומנם מעט דברים שמשעממים אותי יותר מספורט, אבל כשערוץ הספורט מחליט להמחיש את מצבו של גרנט באמצעות שיר של "לא דובים" [myspace], פתאום זה נעשה מעניין:

(גילוי נאות: אח שלי ערך את הפרומו הזה… ומי שיחפש ימצא ב-Youtube עוד פרומו עם גרסת הכיסוי של הדובים ל-"Killing In The Name Of" של "Rage Against The Machine")

_______________________

"איזבו" [myspace] משחררים שיר ראשון הנושא את השם הבלתי אפשרי "Slow Disco", מתוך האלבום השני שיצא בקרוב. מיותר לציין שהוא מצויין. קפצו להאזין, זה גורם לתזוזות לא רצוניות באיברים שונים ברחבי הגוף.

_______________________

Maximum Pain הסתיים, והזוג הרינג את טריאסט מנקה את הצלצולים באוזניים עם תכנון "פולקל'ה 5", הפסטיבל האקוסטי שכבר הפך למסורת מכובדת. להקות שרוצות להציע את עצמן, כמו גם סתם קוראים שרוצים להמליץ, מוזמנים לכתוב ל-folkale@gmail.com.

_______________________

בני זאביוקלטו פוסטר שראיתי ליד לבונטין. לא, זה לא סינגר-סונגרייטר חדש, לא שובו של המחזמר המהפכני וגם לא פארודיה על ג'וני שועלי – זו פרסומת מבריקה של הספר השינקינאי המיתולוגי בני זאבי. שווה ללחוץ ולהגדיל.

_______________________

מ"אטליז" [myspace] מעדכנים שהלהקה נמצאת כרגע במקום ה-36 בדירוג הלהקות שעשויות לזכות בהשתתפות בפסטיבל לולהפלוזה היוקרתי. זה בעצם אומר שהם כבר עולים לשלב הבא, אבל בטח לא יזיק להמשיך ולהצביע.

_______________________

ומה משותף לקליפ הבכורה של "אטליז" ולקליפ הבכורה של עמית ארז [myspace]?
בשניהם מנגן עמית ארז. יופי, חוכמה גדולה. אבל יש עוד משהו: שניהם בוימו ע"י יובל ומירב נתן. הנה הוא לפניכם, הקליפ לשיר "Postcard":

תגיות: , , , , , , , , , , , ,

...ובאותו עניין:

  • סטקטו 13.7.08 - לפעמים דווקא ההופעות שאני הכי רוצה להמליץ עליהן פורחות לי מהראש ברגע הכתיבה. אז ראו את זה כהשלמה קרי...
  • איזבו נגד הזאפה - (פורסם לראשונה בתרבות מעריב, 19.9.08) המארחת מובילה אותי למקומי. לידי מישהו אוכל או שותה משהו פלצני ...
  • המלצות 14.6.08 - שבוע עמוס במיוחד. האח החורג והרועש של "פולק'לה", שלוש להקות אדירות פלוס בירה ב-25 ש"ח בלבד, ערב אפוף...
  • בין השורות 11.8.08 - מזל טוב! למשפחת אינדי נולד בן נוסף. אנובה, היס, לבונטין, פית/קית ואוריסמדיה, תגידו שלום לאחיכם הקטן...
  • סטקטו 8.7.08 - "אטליז" :מס: מופיעים בבארבי בשבת, ואם אינני טועה זוהי הפעם הראשונה שהם מאפשרים ללהקה אחרת לחמם אותם....



יש תגובה אחת, וזה יותר טוב מכלום:

  • 1
    עברתי לטחינה says:

    המחמאה הכי טובה שאפשר לתת לקליפ של עמית זה שהוא זורם נכון מאוד עם המוסיקה וזה בהחלט מזכיר בהתפתחות ובאופי את הקליפ של אטליז.
    שיחוק 🙂

    גם איזבו שיחקו אותה. זה מסומן כלהיט קיץ על בטוח-מדבר ישירות לישבן וסליזי כמיטב המסורת האיזבואית.
    למרות כל זאת בשמיעה ראשונה של השיר קצת התאכזבתי
    אולי זה כי הציפיות שלי מאיזבו הן בשמיים..מה שבטוח יש להם שירים יותר מבריקים מזה ואני בטוח שבאלבום יהיו פנינים גדולות יותר (הם הרי מנגנים כבר שנים שירים שלא נכנסו לאלבום הראשון ונשמעים פיצוץ)

גם לך יש מה להגיד? יופי.