סטקטו 26.6.08

צפוף באוזן: אני לא מוצא לינק שמאשש את זה, אז תצטרכו להאמין לי: "האוזן השלישית" סוגרים את אולמות ההקרנה שלהם, שלא הצליחו להתרומם. אבל יש חדשות טובות: אולם הקרנה אחד יישאר לפעול, ושאר החלל יוסב למועדון ההופעות של "האוזן השלישית". עם הרקורד של האוזן, אני חושב שאפשר לשער שצפוי פה קרב נאה ללבונטין 7 על הלב של האינדי המקומי.

עדכון (30.6.08): יש התפתחויות.

________________________

נולד (מחדש) ב-4 ליולי: כבר הזכרתי את זה כאן, אבל עכשיו זה רשמי – בארבי כפר סבא קם לתחיה, באמצעות עירוי דם מבעלי קמלוט הרצליה. "הג'ירפות" יבואו לפתיחה המחודשת.
ויום לפני, ב-3 ליולי, ייפתח "זאפה הרצליה". כל הפרטים ב-Ynet.

________________________

נקמתו של נקמתו של LeChuck: לפני פחות משבוע המלצתי בחום ללכת להופעה של "LeChuck" [myspace]. מסתבר שללכת זה לא מספיק. עדיף שתרוצו: השלישייה המוכשרת הזו מתפרקת, מאחר ושניים מנגניה עוזבים לחו"ל – המתופף דקל דביר לארה"ב והגיטריסט יונתן בירנבאום (שמוזכר בבלוג הרבה יותר מידי בזמן האחרון) לספרד. אני בספק אם דייוויד בלאו, הצלע השלישית בלהקה, יצליח להחליף שני פנומנים שכאלה, כך שכדאי לראות אותם כל עוד אפשר. ההופעה הקרובה היא ביום שישי הקרוב בגנזך (אבל ביום שישי כולם הולכים לראות את "הדוגמניות" ו-"Cheap Karaoke Club", לא? 🙂 )

________________________

מאנקי ביזנס: ואם כבר "LeChuck", מה משותף להם ול-"Endof featuring The Biiig Whoop" [myspace]? כן, בשתיהן יש את יונתן בירנבאום על גיטרה, ואת שתיהן שיבחתי השבוע. אבל יש עוד משהו: שתיהן מאזכרות את משחק המחשב "Monkey Island": השם LeChuck הוא השם של האיש הרע במשחקים האלו, ו-The Big Whoop הוא שם של אוצר שגיבור הסדרה מחפש במשחק השני. תחילתו של טרנד, או שסתם בירנבאום ואני גדלנו על אותם משחקים?

________________________

טליק בשנטילולו, התמונה באדיבות מיכל שנילו לו: מיכל שני, המוכרת לקוראי הבלוג בתור Fi_Fi, פרסמה באתרה תמונות מפסטיבל "שנטי לולו", שמבהירות (ומכהות) מה פספסנו. רק תסתכלו על התמונה הנהדרת של טליק מ"התזמורת הטרופית" [myspace]: ניכר שהיה שנטי, ונראה שגם היה דיי לולו.

________________________

זיהום סביבתי: להקת "אינפקציה" [myspace], הלא היא האחות הגדולה-אך-אינפנטילית של "אטליז", שיחררה קליפ חדש ל"שתיל", אחד השירים הרעים ביותר שלהם לטעמי. והקליפ, למרות רעיון חביב ואנימציה לא רעה, הוא מאוד מאכזב.

________________________

ותודה לניימן שכתב עלי דברים טובים בבלוג המצוין שלו. הוא יכול להמשיך לכנות את עצמו ניימן 3.0, אבל בשבילי הוא תמיד יהיה מספר 1.

תגיות: , , , , , , , , , , , , ,

...ובאותו עניין:

  • המלצות 20.6.08 - איזה יום שישי סידרו לנו. ברגעים אלו מתקיימות ההופעות של"Cheap Karaoke Club", "לא דובים", "חזירי בר" ...
  • סוף העולם דרומה - די, כמה אפשר לכתוב על תל אביב? אתמול החלטתי לצאת קצת מהעיר, לנשום אוויר אחר, לשנות אווירה. לא עוד לה...
  • המלצות 27.6.08 - הפעם מצפים לנו שני סופי שבוע עמוסים, אבל בינהם צפויה רגיעה יחסית. וזה משמח אותי, כי בשבוע האחרון שהי...
  • מי יציל את תוכניות המוזיקה? - אני חזק בקטע של פולו-אפ לאחרונה. הפוסט על ערוץ המוסיקה ועל היעדר תוכניות רציניות שעוסקות במוזיקה הול...
  • בין השורות 21.07.08 - ערב הטראש עליו המלצתי היה מאוד נחמד. לפני ההופעה של "Endof" :מס:, הוקרן ראיון הזוי משהו של יאיר לפיד...



יש כבר 14 תגובות, יא אללה:

  • 1
    grebulon says:

    יש בעיה עם ההופעה שלכם בשישי – זה בפטיפון. עם כל הרצון הטוב, הייתי מעוניין לראות אתכם בסיטואציה כזאת שגם יהיה אפשר לשמוע בצורה סבירה…

  • 2
    דרור says:

    "ג'ירפות", לא "הג'ירפות". הם נוהגים להדגיש שזה בלי ה' הידיעה.

  • 3
    גיאחה says:

    יופי של חדשה, לגבי האוזן! וגם טיפה מאכזבת נקודתית, כי תכננתי לעשות משהו באולמות ההקרנה שלהם (נקווה שזה עדיין יצא לפועל, בלי קשר).

  • 4

    דווקא לפעמים הסאונד בפטיפון לא רע. תלוי מאוד בלהקה שיש באותו הערב ובאווירה הכללית

  • 5
    יגאל says:

    ממש חבל לי לשמוע על גורל האולמות באוזן, לפחות נפתחה אופציה להופעות טובות.

  • 6
    לזרבוי says:

    גרבולון, מתי היית בפטיפון לאחרונה? יוצא לי להיות שם דיי הרבה, וכל עוד לא מופיעים שם עם הרכב שגדול על המקום הסאונד שם סבבה. דברים מאוד השתנו שם. אני באופן אישי מעדיף אותו עשרות מונים על הסאונד בלבונטין (למרות שתמיד יש יוצאים מן הכלל).

  • 7

    האמת שאותי דווקא ממש מגניב שהאוזן הולכים לפתוח מועדון הופעות…
    אולי זה ימלא את החור שנפער אחרי הסגירה של הייניקן הבימה קלאב לפני שנתיים – בערך המועדון היחיד במרכז תל אביב (צוותא לא נחשב, לא). אני ממש נהניתי מזה וחושב שזה מאוד מגוון שההופעות והסצינה הם לא באותם 20 מטר רבועים כל הזמן.
    חוץ מזה, יותר קל לי לחזור משם הביתה 😀

    אני מניח שזה יהפוך גם לאולם הבית של אמני אנובה למינהם?

  • 8
    NATAS says:

    תשמע לא יודע במה אתה מבין או לא….. אבל לקליפ כזה? בארץ?! במיוחד ללהקה צינית קטנה ותפרנית כמו אינפקציה! בטוח שאף אחד לא ציפה לכלום!!! (שלא נדבר על קליפים קודמים של הלהקה) במיוחד לא לכזאת הפתעה מטורפת …הפתעה שכן ירבו כמוה!!!! מאסטר פיס מסוגו! פריצת דרך ! רק 2 אנשים!!!!!! בלי שקל מאף אחד , רק כדי שיהיה פה משהו קצת טוב…!

  • 9
    קִישוּשָלוֹש says:

    עם קצת פחות סימני קריאה ונקודות:
    על כל מגרעותיו, הקליפ של אינפקציה הוא אחד הטובים שנעשו בארץ לדעתי, כמו הרבה מהקליפים האחרים שלהם. לא הייתי אומר פריצת דרך, אבל חתיכת קליפ יפה ומושקע.
    מדוע אתה חושב אחרת, מר לזר?

  • 10
    קִישוּשָלוֹש says:

    (אה, השיר, נכון, אתה לא אוהב אותו)
    מה מאכזב אותך בקליפ?

  • 11
    לזרבוי says:

    NATAS וקישושלוש –
    הדברים העיקריים שצרמו לי בקליפ הם הצילום המכוער למדי, והעיצוב של הפרח שלקוח, מה לעשות, אחד לאחד מ"חנות קטנה ומטריפה" (כולל הקטע שהוא שר). אם לצטט את אסף ציפור, קריצה זה חינני, אבל זו לא קריצה – זו כבר עווית.
    ורק כדי להרגיע את NATAS וסימני הקריאה שלו – במקרה אני מתפרנס בעבודה בטלוויזיה ובקולנוע. כך שדווקא בתחום הזה אני קצת מבין. אבל באמת שבסופו של דבר זה עניין של טעם.

  • 12
    NATAS says:

    לזרבוי היקר-

    אז בלי סימני קריאה ובלי ונקודות, 🙂
    אומנות, זה בטוח עניין של טעם, אז אני אפילו לא אנסה להגיב על הערת "חנות קטנה ומטריפה", פשוט יש אנשים שמקומם ישאר תמיד בטלוויזיה.
    בהצלחה

  • 13
    gdor13 says:

    הבארבי בכפר סבא זה אחלה של מקום!

  • 14
    דקסטר בוכניק says:

    נרשם שיא חדש של התגובה הכי מאוחרת בבלוג!!

גם לך יש מה להגיד? יופי.