המלצות 27.6.08

הפעם מצפים לנו שני סופי שבוע עמוסים, אבל בינהם צפויה רגיעה יחסית. וזה משמח אותי, כי בשבוע האחרון שהיה עמוס בכל טוב, אפשר היה לספור את שעות השינה שלי בכל לילה על כף יד של בן משפחת סימפסון. שימו לב שביום חמישי יש את אירועי לילה לבן בכל רחבי תל אביב.

היום, בשישי, מי שעושה את טעות חייו ולא בא לפטיפון לשמוע את "Cheap Karaoke Club" [myspace] ואותנו, "הדוגמניות" [myspace] מנגנים רוק סכיזופרני ופופ מלוכלך בהתאמה, מתבקש לקפוץ לגנזך: כפי שכתבתי אתמול, "LeChuck" [myspace] יופיעו שם יחד עם "Sparxis" [myspace] ו-"2nd Best" [myspace], וזה לא יקרה עוד הרבה פעמים. מי שגם זה לא בא לו טוב, שילך להשתחרר קצת אצת "מרסדס בנד" [myspace] בפטיפון בברזילי. בשביל ימי שישי כאלו המציאו את תל אביב.

בשבת יש אירוע מיוחד -"פצ'ה קוצ'ה #4″ הוא אירוע שמפגיש עשרה אמנים מתחומים שונים, כשלכל אחד מוקצבים 6 דקות ו-40 שניות לפרוש את משנתו. לצד אמנים כמו מיכל רובנר, אליאסף קובנר ויובל קדם, תמצאו שם מהצד המוסיקלי של המפה גם את שרון קנטור וגיא פיטשון [myspace], וגם הופעה של "לוס כפרוס" [myspace]. בפייסבוק [facebook] יש עוד מידע.

בראשון השילוש הקדוש של סצינת הג'אז-אוואנגארד המקומית, האב הרולד רובין, הבן יוני סילבר ורוח הקודש, הלא היא מאיה דוניץ [myspace], ישלב כוחות בלבונטין. לא יודע מה הם עושים, אבל הסיכויים שאני לא שם הם נמוכים. אפילו דניאל שריד יעזוב לרגע את עמדת ניהול המועדון ויצטרף על פסנתר. וחכו, יש עוד דוניץ השבוע.

בשני הולכים לים.

בשלישי מגלים ששכחתם את הארנק בלבונטין, וחוזרים לשם בין השאר כדי לפגוש את דוניץ שוב – הפעם היא תלווה בשיזאד ישמעלי. בעיקר בסיסט אך לא רק, שעבד עם כל סצינת האוואנגארד האמריקאית, מ-"Mr. Bungle" ועד טום ווייטס. המפגש שלו עם דוניץ, מהמוסיקאיות המטורפות ביותר בארץ, נשמע מאוד מסקרן.

ברביעי השקטים והרגישים ילכו לצוזאמן לראות את עידן רבינוביץ' [myspace] בהופעתו האחרונה בארץ לפני שהוא יוצא שוב למולדת הפיש'אנד'צ'יפס, בעוד שהסקרנים יותר יאתגרו עצמם בהופעה של טל הפטר בלבונטין. אותו הפטר הוא פסנתרן ומלחין מחונן. הוא כתב יצירה נהדרת ל"מקהלת גבעול" של דוניץ מיום שלישי, והריץ לשניה הרכב מקסים בשם "הפיל והדחליל" עם יוני סילבר מיום ראשון, ניגן עם אפרת בן צור, ויש שיזכרו אותו דווקא על בס בתופעה הנקראת "זהר וגנר והמסריחים" [youtube]).
הפעם הוא מרים להקה בשם "ניסים צדוק והנפלאות". הוא מגובה במיטב המוסיקאים בסצינה כמו עודד גולדשמידט ושחר חזיזה, ובטקסטים שנכתבו ע"י גולדשמידט וימי ("הבילויים") ויסלר, כך שצפוי לנו פופ מזרחי [facebook] שנשמע מאוד מסקרן, וכנראה גם משעשע.

בחמישי יש לילה לבן. מה זה אומר? שמחפשים בכוח סיבות להרים אירועי מוסיקה, ואני בטח שלא אתלונן על זה. האירוע שהכי מעניין אותי באופן אישי הוא המחווה שהאוזן השלישית מארגנים לאריס סאן, בהשתתפות פאניק אנסמבל [myspace], מארש דונדרומה [myspace], לא דובים [myspace], גיישה נו [myspace], Midnight Peacocks [myspace] ואטליז [myspace]. או בעברית: כמה מהלהקות הכי מגניבות בעיר. הכניסה חינם, אגב.

בשישי "בוגי בלאגן" [myspace] הישראלים-צרפתים יקפצו ללבונטין ויקפיצו הרבה אנשים עם פופ ישראלי-פלסטינאי הזוי ומגניב. אונילי [myspace] הדגולה והצרפתיהת לשעבר תצטרף אליהם.

בשבת בטח קורה משהו שעוד לא שמעתי עליו.

הופעות נוספות – ברשימה מצד שמאל, וכרגיל, גם בטוקבקים. שבת שלום!

תגיות: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

...ובאותו עניין:

  • המלצות 20.6.08 - איזה יום שישי סידרו לנו. ברגעים אלו מתקיימות ההופעות של"Cheap Karaoke Club", "לא דובים", "חזירי בר" ...
  • סטקטו 26.6.08 - צפוף באוזן: אני לא מוצא לינק שמאשש את זה, אז תצטרכו להאמין לי: "האוזן השלישית" סוגרים את אולמות ההקר...
  • הדוגמניות ב-106FM, ה-27.5.08 - בשישי ה-27 לחודש אנחנו מופיעים עם Cheap Karaoke Club בפטיפון, זוכרים? אז הנה משהו כדי לפתוח את התיאב...
  • המלצות 14.6.08 - שבוע עמוס במיוחד. האח החורג והרועש של "פולק'לה", שלוש להקות אדירות פלוס בירה ב-25 ש"ח בלבד, ערב אפוף...
  • סטקטו 27.5.08 - (והנה עוד השקה של פינה קבועה חדשה בבלוג: סטקטו - גיבוב הערות קצרות שלא מצדיקות פוסט משלהן) העיר הזאת...



יש כבר 10 תגובות, יא אללה:

  • 1
    לזרבוי says:

    והנה עדכון לגבי שישי הבא:
    זוכרים את אחר הצהרים המגניב שהיה בקוזה נוסטרה לפני שבוע? אז הנה זה קורה שוב.
    והפעם בתוכנית – "לא דובים", "endof" (עליהם כתבתי כאן) ו"האזרח צודרוב והשפנפן". נשמע מעניין.

  • 2
    Fi_Fi says:

    עוד אירוע בצהריי יום שישי – במסגרת פסטיבל "חופשי בקיץ" בצוללת הצהובה בירושלים, החל מ-13:00 (וחינם):
    יהוא ירון
    פונץ'
    ישראלים/פעולה/סקס
    ו-
    נקמת הטרקטור!
    שזה חתיכת ליינאפ מרגש (אותי…).
    חוץ מההופעות אמורים להיות שם גם "שוק לייבלים", שוק מעצבים, עבודות-יד, יד שנייה וכל מיני כאלה.

  • 3
    צ'ה גוייאבה says:

    אם בפאן ופ'אנק עסקינן ניתן גם לתת איזכור לקותימאן אורקסטרה היום בקומפורט (שבת).
    נכון הם לוקים בחוסר אוונגרדיות, אבל נראה לי שיהיה שם שמח. תפוחים שמח.

  • 4
    לזרבוי says:

    עוד משהו שקורה ביום שישי:
    הלהקה שלי "הדוגמניות" יופיעו לראשונה בירושלים, במסגרת במסגרת האירוע "בצהרי היום" – מופע הסיום של האקדמיה למוסיקה ולמחול.

    שישי 4.7.08, 12:30 בצהריים
    המעבדה, דרך חברון 28, ירושלים
    כניסה: 10 ש"ח
    [facebook]/

    *** שימו לב – אנו נקיים הפעם הופעה מיוחדת, ללא תופים ***

    חוץ מהופעות מחול, האירוע יכלול גם את:
    יסמין וגנר ולהקה 21
    אדיר לוי
    יונתן שלמה

  • 5
    לזרבוי says:

    הפרילנד משחקים אותה בדקה התשעים עם התשובה שלהם לאירועי לילה לבן ברחבי העיר:
    הופעה אינסופית של Tree [myspace]/, להקה פסיכדלית מדליקה שפשוט ממשיכה לנגן עד זוב מפרט ועד שכולם נופלים מהרגליים, משתייה או מעייפות.

  • 6
    יניב שלו says:

    ביום שישי תתקיים גם תחרות הקומפוזיציה של בית ספר רימון.
    התחרות היא האירוע המסיים של לילה לבן במרכז ענב לתרבות בצהריי יום שישי בשעה 14:30
    היצירות שיבוצעו על ידי מיטב הנגנים הקלאסיים הצעירים נכתבו על ידי תלמידי רימון לקומפוזיציה ויהיו לרוב במגמה מודרנית.
    בין השאר תהיה יצירה שלי לכלי קשת, בסון ואבוב, פסנתר תופים וסינטיסייזרים.

  • 7
    לזרבוי says:

    והנה המשהו הזה שקורה בשבת שעוד לא שמעתי עליו:
    (באדיבות הבלוג של ניימן)

    כל נשות הרוק הישראלי (האלטרנטיבי), טוב, כמעט כל, מתגייסות הערב למען סלון מזל (סלמה 50): בית קפה\פאב\מסעדה\חנות ספרים התנדבותי שמרכז את מיטב הפעילויות המחתרתיות בארץ. הערב אורגן היות והסלון נמצא בסכנת סגירה וחייב, מה לעשות, מרשרשים דחוף. משתתפות (אזהרה – שטף מייספייסים לפניך): אלונה דניאל, טל גורדון, ירונה כספי, אליוט (שרון בן עזר), שני קדר, מיכל לוטן, טליה אליאב והילה וייס. צפוי: פיצוץ של אירוע. בנוסף תמצאו במקום בר קטן, כיבוד טבעוני (יאמי?) ומוצרי סלון מזל וגג פתוח. מ – 18:00, 30 ש“ח.

  • 8
    לזרבוי says:

    עוד אחד באדיבות ניימן, הפעם על יום שישי:

    מעבר למלחמת המים, ולהופעות בקוזה נוסטרה (שוב, פרטים פה), התארגנה לה גם הופעה של פג אדיר ב – 14:00, בפינת הרחובות י.ל פרץ והעלייה. תמצאו שם גם מכירת בגדים של המעצבת קרני כדן, וכמובן: בירות.

    ואני אוסיף: קרני היא אחות של יוני כדן, מהלייבל פית/קית. ואיפה פג אדיר מוציא את אלבומיו? בדיוק.
    ועוד אוסיף: י.ל. פרץ זה אחלה רחוב. אנשים שגרים שם דווקא מאוד מרוצים ולא באמת רוצים לעזוב.

  • 9
    Hagitool says:

    אני לא יודע מי זה שיזאד ישמעלי (ולמה לעזאזל אתה לא מספר לי??) אבל לא לשכוח שבשלישי יש גם יומולדת 8 לסאצ'מות שהוא מוסד מוסיקלי מהחשובים בעיר! (או לפחות היה כך בעבר..).
    חוץ מזהת בואות מקבלים חולצה שווה…

  • 10
    לזרבוי says:

    טוב, יום שישי הזה עומד להיות עמוס במיוחד. הנה עוד משהו שחבל שלא קיבלתי בזמן כדי להכניס להמלצות:

    בשישי ה-4.7 ב-20:00 יתקיים מיני-פסטיבל – "פסטיבנדה".
    האירוע – הופעות של כל הלהקות של הלייבל החדש "זהרירקורדס" [myspace]/ (?!).
    והלהקות הן:
    "Shor", "Ordea", "תעני אסתר" [myspace]/ (הופעת בכורה), "The Names", "Banda", "Neokon and Baharir"

    איפה?
    אולפני עזריאלי, התנופה 1, בניין 3 קומה 2.

    מבחינתי האירוע הזה מסקרן ולו רק בגלל הופעת הבכורה של "תעני אסתר", להקה מצויינת בה מנגן המתופף שלנו, זליג. וטוב שכך כי אחרת בחיים לא הייתי שומע על הפסטיבלון הזה.

גם לך יש מה להגיד? יופי.