בלוגנרול 12.6.08

בפורום מוזיקה ישראלית ב-Ynet נפתח פתיל על בלוגי מוזיקה ישראליים. מעבר לכך שאני מופתע וגאה שהבלוג שלי, שרק הושק בתחילת השבוע, כבר זוכה להופיע ברשימה מכובדת שכזו לצד זה מסתובב של ערן דינר ועונג שבת של גיאחה, שמחתי גם להכיר בלוגים מצויינים כמו אפילו עז של יעל רגב (aka המקורית), בוא שוב לנגן הלילה של דני רוטמן, הבלוגיה ע"פ שמוליק כץ שנמצא עדיין בגרסת הרצה, ועוד. שווה ביקור.

__________________________

ועל כן, הבה נייסד עוד פינה חדשה בבלוג: בלוגנרול – מקבץ לינקים אל השכנים הוירטואליים שלי, שבניגוד לשכנים שלי בעולם האמיתי, ממש לא מתלוננים על המוזיקה:

  • ב"אפילו עז" יעל הכפר סבאית מדווחת שבארבי כ"ס שנסגר לאחרונה עומד להיפתח מחדש, בשיתוף פעולה עם המנהלים לשעבר של קמלוט הרצליה. הפתיחה המחודשת ביולי המתקרב. את ההספד שהיא כתבה למקום כשנודע דבר סגירתו, אפשר למצוא כאן. ואני תוהה האם משהו דומה יקרה לקולטורה?
  • אצל שמוליק כץ אפשר למצוא מניפסט ארוך אך מעורר השראה של יובל הרינג הבלתי נלאה ("לבנון", "TV Buddhas", פסטיבל פולק'לה) העוסק בצורך בעיתונות מוסיקה ישראלית רצינית. הוא מקונן על כך שבתקשורת המיינסטרים אין מקום לסצינת האינדי, אך באופן מפתיע תולה את האשם לא בתקשורת, אלא באמנים ובקהל, שלא מתייחסים לעצמם מספיק ברצינות.
    (ובהקשר הזה, ומתוך מגננה, אספר שכשקידמתי את ה-Psychoval ש"הדוגמניות" וחבריהם הרימו לא מכבר, שלחתי אימייל לאחד ממבקרי המוזיקה הבכירים באחד העיתונים הגדולים בארץ, בבקשה אישית שיבוא לאירוע. את הודעתי חתמתי בצחוק במשפט "בברכת 'אסף אבידן גם ככה מקבל מלא פבליסיטי'". אותו מבקר ענה לי שהוא ישתדל להגיע, וחתם, דיי ברצינות, במשפט "בברכת 'אסף אבידן אולי מקבל מלא פבליסיטי, אבל בעיני העורכת שלי זאת עדיין אזוטריה קשה'")
  • שמוליק מקשר גם לוידאו שמומה העלו מההופעה של נינט בפסטיבל ג'ף באקלי בפריז.
  • גיאחה מדווח שאור זובלסקי, לשעבר המתופף של "דפנה והעוגיות" (הידועים גם כ"דפנה ומשפחת זובלסקי"), מציע את אלבום הבכורה שלו, "Juviley", להורדה חופשית בבלוג שלו. מומלץ בחום רב.

תגיות: , , , , , ,

...ובאותו עניין:

  • צמד חמד - המילים "ערב נושא" מעולם לא הופרחו לחלל האוויר החף מעשן סיגריות שבפטיפון, אבל לכולם היה ברור שזה מה ש...
  • בין השורות 11.8.08 - מזל טוב! למשפחת אינדי נולד בן נוסף. אנובה, היס, לבונטין, פית/קית ואוריסמדיה, תגידו שלום לאחיכם הקטן...
  • אנחנו לא פלאיירים - הפוסט על פסטיבל "חוצמזה" מתעכב מטעמים שונים ומשונים. בינתיים אתם יכולים להנות מרשמים של אחרים: ניימן...
  • בלוגנרול 29.6.08 - בלוג חדש וחמוד הצטרף אל המשפחה: "השאלון" של סיני גז. הרעיון פשוט ולעניין: סט קבוע של שאלות נשלח לשל...
  • בדרך אל המיינסטרים לא הבטחת דבר - האם אלי לולאי, הסולן לשעבר של רוקפור, הפך מהאיש שראה הכל לאיש שטעה ובגדול? ביום שני שודר בערוץ 2 "המ...



יש כבר 2 תגובות, יא אללה:

  • 1

    אגב פאבליסיטי ואסף אבידן, הוא קיבל את אחד הראיונות המשתפכים ביותר בסופ"ש-חג האחרון. זה היה ב'תל אביב' (האח של זמן תל אביב, נו), אם אני לא טועה. הכתב ממש העריץ את האדמה שאבידן דרך עליה, והוציא אותו כוכב על של התקופה, גם מעבר לסצינה. נו טוב.

  • 2

    שלום שלום
    תודה על הפרגון ואכן יוזמה מבורכת הבלוגנרול הזה .
    שיהיה בהצלחה עם האתר ותקפוץ לבקר בזמנך החופשי (אני יודע שאני מבקר פה בזמני )
    שמוליק כץ

גם לך יש מה להגיד? יופי.