בין השורות 29.4.09

והנה הבלוג חוזר לשגרה לאט לאט. חגיגות השנה עדיין ממשיכות, וגם היום אתם מוזמנים להשאיר תגובות ולזכות בדיסקים ובכרטיסים להופעות. וזה אולי הזמן להציג כמה פיצ'רים חדשים:

  • הלוח, ההמלצות ועידכוני המייל\RSS עברו הצידה! טוב, כאילו שלא שמתם לב. אבל למקרה שחיפשתם, זו הדרך המהירה ביותר להתעדכן על הופעות ועל פוסטים חדשים בבלוג. הרשמו עוד היום! אם בא לכם, זאת אומרת.
  • אתם יכולים לערוך את התגובות שלכם! טוב, לפחות למשך דקה או שתיים אחרי הכתיבה. שכחתם פסיק? עשיתם טעות איות מביכה? שכחתם לכתוב את הדבר הכי חשוב? תלחצו על כפתור העריכה שנמצא בתחתית התגובה שלכם וחייכם יחזרו להיות דבש
  • לוח ההמלצות השבועיות קיבל כתובת קבועה! אתם יכולים להוסיף אותה לסימניות, או למועדפים, או לזכרון או לאיך שאתם לא קוראים לזה. רשמו: http://earplugs.haoneg.com/rec
  • לוח ההופעות של גוגל (הגיגית) קיבל גם הוא כתובת קבועה! טוב, זה בעצם פיצ'ר ישן שהיה גם בבלוג בגרסתו הקודמת, אך הוא עבר שיפוץ. הנה זה: http://earplugs.haoneg.com/calendar

———————————–

לא רק הבלוג חוגג השבוע, אלא גם גופים פחות חשובים כמו המדינה – מי שההאנגאובר לא דפק אותו לגמרי אולי זוכר שהיום חל יום העצמאות. לכבוד המאורע החבר'ה ב-106FM חוגגים שבוע של יצירה ישראלית, והשיא הוא ממש עכשיו: ב-14:00 אודי ניב, סער גמזו ועדי הררי יארחו שעתיים של אינדי ישראלי עם הדר גרין (הבסיסט של "אטליז"), Buffalo Boots, Mr. Heavy and Ms. Low ואבי עדאקי.

וב-106FM הירושלמי, הלא הוא רדיו הר הצופים, ישודר במוצאי יום העצמאות פאנל שנשמע מאוד מסקרן: עינב שיף מוואלה, אריאל זילבר, אמל מורקוס, יענקל'ה רוטבליט, חיים רחמני מקטב מרירי ו"גושפנקא" וניצן חורש מאלקטרה ידברו על המוזיקאים הישראליים בעת מלחמה. הקטליזטור הוא הטור השנוי במחלוקת  של שיף (שיף? במחלוקת? לא יתכן) על השתפנות המוזיקאים בזמן "עופרת יצוקה", הפסקול צפוי להיות פוליטי ובכלל נשמע שיהיה שמח. בעז עילם עורך ומגיש.
התוכנית תשודר ב-22:00 בשידור חי ממש כאן (הירושלמים יכולים פשוט לפתוח את 106FM), ולאחר מכן יהיה ניתן לשמוע אותה כפודקאסט כאן.

———————————–

ספיישל "תתחנף לבעל הבית החדש שלך": החבר'ה הטובים של היס רקורדס העלו להאזנה חופשית את כל אלבומי הלייבל, וזה כולל את דויד פרץ, Morphlexis, שני קדר ואת האלבום המעולה של נדב אזולאי. אז מי שלא יזכה בדיסקים האלו בהגרלה לפחות יוכל להתנחם בזה.
בנוסף, הם כותבים בבלוג שלהם על עדכון דף המייספייס שלהם, ונותנים טיפים מעולים ומעוררי מחשבה לכל מי שמחזיק דף מייספייס בעצמו.

———————————–

החבר'ה של אנובה, מהמוזיקאים (עמית ארז, אטליז, יאיר יונה וכו') ועד לאנשי ההנהלה (שוקי פרי, יונתן קוטנר, יאיר יונה וכו') שוב החליטו לפנק עם מיקסטייפים תחת הכותרת "שירים שהיינו רוצים לכתוב בעצמנו". שווה. ואותו יאיר יונה גם התראיין לנויה כוכבי והסביר לה מה בדיוק הוא איבד במיסיסיפי.

———————————–

ואגב אנובה והדרך המקורית להפליא שלהם לעשות דברים, יש כמה סרטונים משעשעים שצצו ביוטיוב לקראת ההופעה של עוזי נבון מחר (חמישי) בקומפורט 13. הנה החביב עלי מבינהם (השניים האחרים כאן וכאן):

———————————–

כתבה מעולה וממלאת בתקווה של גלעד רייך בעכבר, על עתיד פסטיבלי המוזיקה בארץ. מקריסת הפסטיבלים הגדולים ועד ההצלחה של אינדינגב.

———————————–

אחרי שעברנו את הפלישה הירושלמית וטעמנו קצת מהסצינה של פרדס חנה, אפשר להתכונן להכרזה הרשמית על התהוותה של הסצינה החיפאית. זה התחיל עם ההכרזה של יוני כדן מפית/קית שחיפה זה המקום הבא, המשיך עם חיפה כימיקלים שאני מאוד מחבב, ועם עוזי נבון שכבר הוזכר כאן, והשבוע יצא לי לשמוע גם את [Avalon], שמנגנת פוסט רוק אטמוספרי. לחובבי GYBE! ו-Sigur Ros צפויה הנאה מובטחת. החיפאים יכולים להינות מהם כבר ב-4.5, והתל אביביים יחכו עד ל-13.5 להופעת הבכורה שלהם באוזןבר.

———————————–

עם כל הבלאגן שהלך פה לאחרונה, לא הספקתי לעמוד דקת דומייה וירטואלית לזכרו של אסף רוז (רוזנרוט), מוזיקאי צעיר וחולמני שמי שהיה בפולקל'ה האחרון עד הסוף בטוח יזכור: אחרי כל ההופעות הוא הגיח משומקום, יחף וחמוש בגיטרה לא מוגברת, ושר כמה שירים אל החלל שהפך פתאום לאינטימי. אסף נפל אל מותו לפני שבועיים במהלך טיול בדרום. דויד פרץ מספיד. יהי זכרו ברוך.

תגיות: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

...ובאותו עניין:

  • בין השורות 8.5.09 - ההמלצות השבועיות עדיין כאן הצצה ראשונית לאלבום החדש של עמית ארז המועדון נותנים לכם אלכוהול חופשי תמ...
  • ריקודים, כשפים, קסמים וקינואה - כאילו שהקטע של יותר מידי הופעות ופחות מידי זמן לכתוב עליהן לא מספיק מתסכל, המחשב שלי החליט לאכול לי ...
  • בין השורות 2.6.09 - הודעות מנהלה ושאר שטויות האינדי הישראלי כובש את הפריים טיים סדרה חדשה עם פסקול משובח קליפ של יונתן ...
  • בין השורות 17.8.09 - אסף אבידן הוחתם בסוני. מה שקראתם פסטיבל המוזיקה של היינקן מתקרב, הריר מתחיל לטפטף בום פם משנים הרכב...
  • כבר עברה שנה?! - ברוכים הבאים לאטמי אוזניים! אם אתם חדשים כאן, תרגישו בבית, אני שם מים לתה. ואם כבר אטמתם אוזניכם בע...



יש כבר 4 תגובות, יא אללה:

  • 1
    דוויק says:

    נראה טוב

  • 2
    רוני כהן says:

    http://earplugs.haoneg.com/rec – The webpage cannot be found
    HTTP 404

    sorry..

  • 3
    לזרבוי says:

    מעניין, זה כבר עבד, ועכשיו זה עובד רק בפיירפוקס. באקספלורר לא.
    אני צריך לבדוק מה שיניתי. תודה.

  • 4
    לזרבוי says:

    עדכון: הבאג תוקן – גם גולשי אקספלורר יכולים לשמור לעצמם את הלינק הקבוע ללוח ההמלצות.

    ארורה התוכנה המפגרת הזאת. אני מפציר בכל הקוראים לעבור לפיירפוקס או לכל תוכנה אחרת בהקדם. אקספלורר פשוט תוכנה מטומטמת להפליא. ואגב, הבלוג נראה פחות טוב באקספלורר. בדוק.

    (אגב, כולם שמו לב שההמלצות עלו כרגיל? הן פשוט לא מופיעות יותר יחד עם שאר הפוסטים בעמוד הראשי, אלא קיבלו מקום של כבוד לצד הגוגל קלנדר)

גם לך יש מה להגיד? יופי.