המלצות 12.12.08

-> ההופעה של השבוע <–
פוסטיבל (מחווה לזאפה ואינדינגב)
באוזןבר, שישי-שבת 12-13.12, חינם!!!
יהוא ירון ונילי פינק בברזילי, שני 15.12 ב-22:00, 30 ש"ח
קרוזנשטרן ופרוחוד ו-(Mitch & Mitch" (PL"בבארבי, רביעי 17.12 ב-21:00, 60 ש"ח

–> ההבטחה של השבוע <–
Flying Spaghetti Monster באוזןבר, ראשון 14.12 בחצות, חינם!!!
Tree מארחים את רועי ריק בלבונטין 7, ראשון 14.12 ב-22:30, 40 ש"ח

עקב כמות ההופעות המעולות השבוע והעומס על כותב הבלוג, שמופיע הערב בפסטיבל המחווה לזאפה באוזןבר ועדיין לא הספיק אפילו לסדר את השפם שלו, ההמלצות יפורסמו הפעם בהדרגה. תוך יום-יומיים הן יופיעו במלואן באופן מסודר. עד אז יהיה כאן קצת בלאגן במורד הפוסט, אבל לאט לאט הוא יסתדר. אז תחזרו להתעדכן.

שישי 12.12.08

  • [Stubnitz] שהיו המלצת השבוע לפני דקה ורבע מופיעים היום שוב, הופעה אחרונה לזמן הקרוב, בסלונה ב-14:00. 20 ש"ח.
  • [חינם!] קטמין מופיע להנאתכם בסלון ברלין, גם הוא ב-14:00. דילמה.
  • [חינם!] ערב המחווה לפרנק זאפה באוזןבר, מתחילים ב-22:00, עם הופעות של לא דובים, תעני אסתר, קרוסלה ואיחוד של גיליאם, הלהקה שלי. בנוסף חדרי ההקרנה של האוזן יריצו הופעות נדירות של זאפה לאורך כל הלילה, ואלי חיון ואורן אדר בורלא יתקלטו זאפה בבר. להגיד שיהיה גדול זה אנדרסטייטמנט.
  • [Trivial Cuts], "דליילה" ופלישת חוטפי הגופות יופיעו ב- 20:30 בגדה השמאלית. לא שיש לי משהו נגד הלהקות האחרות בערב, אבל שווה להגיע ולו בשביל להכיר את "Trivial Cuts". פשוט להקה מעולה. 30 ש"ח נדמה לי.
  • יעל דקלבאום החביבה תהיה ב-21:30 בלבונטין, 50 ש"ח.

שבת 13.12.08

  • [חינם!] האוזן ממשיכים להפגיז עם פסטיבלים בחינם, באינדינגב אאוטלט, פסטיבל הוקרה לאנשי פסטיבל "אינדינגב" ולכל מי שנתקע ללא כרטיס לפסטיבל. החל מ-13:00 יופיעו שם בזה אחר זה יאיר יונה, האזרח צודרוב והשפנפן, The Aprons, ערופי שפתיים, הפשרות, אנטיביוטיקה, pits , מורפלקסיס, Kitzu, יהוא ירון ויוסי בבליקי. נשמע אדיר ברמות שקשה לתאר, אלא אם הייתם באינדינגב, ואז זה קל לתאר.
  • לא יודע איך, אבל שי נובלמן הצליח להגניב ארצה את קן סטרינגפלו, שעבד עם "R.E.M." ועם הגרסה המחודשת של להקת הסבנטיז הקלאסית "Big Star". לבונטין 7, 22:30, 70-80 ש"ח.
  • מארש דונדורמה יעשו שמח ב-20:30 בלבונטין, 40 ש"ח.
  • סיפור קצר: לפני כמה שבועות הייתי צריך לאסוף את המלודיקה שלי מחבר. הוא הציע שאני אבוא לפגוש אותו בחזרה שלו בגדה השמאלית. אז באתי. טיפסתי במעלה המדרגות, וקול שירה ליטף את אוזני. הו, כמה פואטי. נכנסתי לגדה, והסתבר שהקדמתי כי חבר שלי לא היה שם אבל [דניאלה פפיש] שאיתה הוא מנגן כן הייתה. בהתחלה היא לא ראתה אותי ופשוט המשיכה לשיר לעצמה, מלווה את עצמה בגיטרה. בשלב מסויים היא קלטה אותי, שלחה חיוך קטן והמשיכה. זה היה פשוט מקסים. היום ב-21:30 היא תשוב לגדה השמאלית ומי יודע, אולי גם אתם תוקסמו. 30 ש"ח.
  • בברזילי יש ערב הופעות עם [הילית רוזנטל], [nippon] וסיסטם עאלי. הערב הזה הוא לא ממש בכיוון של הבלוג, יותר בקטע של פופ אלקטרוני, אבל "סיסטם עלי" הם משהו ששווה לבדוק – מדובר באנסמבל של יהודים וערבים משכונת עג'מי ביפו, שיוצרים רוק-היפהופ בעברית, ערבית, אנגלית ורוסית, עם אינספור כלים ומגוון השפעות. מסוג הדברים שיכולים לצוץ רק בישראל. 22:00 בברזילי, 30 ש"ח (הופעות בברזילי מפורסמות תמיד לשעה 21:00, אבל לא מתחילות לפני 23:00. ועל כן, החלטתי לשנות את השעה על דעת עצמי. תעשו עם זה מה שבא לכם)
  • חבורת אטומיק משיקה דיסק ב-22:00 בבארבי. צ'לו, יוקללי ושאר הפתעות. 30 ש"ח.

ראשון 14.12.08

  • –> ההבטחה של השבוע <– מה לעשות, אני לא מצליח לבחור השבוע. כבר המלצתי בעבר על הרכב הג'אמים הפסיכדלי [Tree], אבל תמיד כיף להמליץ עליהם שוב. זו הופעה פ-ס-י-כ-י-ת. והפעם הם גם יארחו את רועי ריק. אל תפספסו, יש שם קסם אמיתי. 22:30 בלבונטין. 40 ש"ח.
  • –> ההבטחה של השבוע <– [חינם!] אבל אם אתם כבר מפספסים את Tree לפחות תעשו את זה בשביל [Flying Spaghetti Monster]. אתם לא מכירים אותם, כנראה, מאחר והם התקיימו לדקה וחצי, והנה הם כבר נעלמים, וחבל: תקשיבו למייספייס. זו תגלית של ממש. רעש מתוחכם כמו שרעש מתוחכם צריך להיות. הלילה בחצות הם יקיימו הופעת לא צפויה ולא רשומה, שתהיה גם ההופעה האחרונה שלהם, לאור עזיבתו של המתופף לחו"ל. המארגנים מבטיחים גם ג'אם סשן פתוח לגמרי (לא כולל ג'זיסטים, לטענתם) לפני ואחרי ההופעה. וכל זה יקרה באוזןבר, בחצות. מי יודע, אולי אפשר להספיק לראות את שתי ההופעות המומלצות? שווה לנסות.
  • רם אוריון יופיע ב-20:30 באוזןבר. עקב כל מיני סיבות הוא יופיע לבד, וינצל את המעמד כדי לקבל בקשות מהקהל. צפו להופעה אינטימית. 40 ש"ח.
  • לא יודע מי זה שמנטון, אבל החבר'ה של הפטיפון חוגגים לו יום הולדת, עם הופעות של לבנון בגרסת הדיאט (יובל הרינג, הגיטריסט, עדיין בחו"ל עם להקתו השנייה [TV buddhas], יותם והמגניבים, ו"Mommies & Poppies".  מתחילים ב-21:00 בפטיפון, 15 ש"ח בלבד.
  • [חינם!] Hoodska Explosive עושים בלאגן באברקסס ב-22:00. בואו לקפוץ ולהקפיץ.
  • את דיה רז הכרתי בנסיבות הזויות – שנינו שימשנו ניצבים באחד הפרקים בעונה השנייה של הסדרה "אמאל'ה" (אין קשר ל"פולקל'ה"). התפקיד שלנו היה לשבת ולנגן באיזה ג'אם סשן. היה מצחיק. מאז היא מזמינה אותי להופעות שלה ואני מזמין לשלי, אבל לשנינו זה אף פעם לא מסתדר. וחבל, כי היא מעניינת. היום היא תופיע עם הלהקה שלה, "החרדות", שכוללת את רם אוריון (שיספיק להתקפל מהאוזןבר בזמן?), דפנה ("והעוגיות") קינן ורועי ("נערות ריינס") פרייליך. מרשים, לא? 22:00 בקפה ביאליק. 30 ש"ח.

שני 15.12.08

  • -> ההופעה של השבוע <– נילי פינק ויהוא ירון באותו ערב? אני מקווה שמי שלא יגיע חשב כבר את מי מבין בני משפחתו הוא הורג, כי תירוץ ברמה פחותה מזה לא יתקבל. טוב, אולי נסחפתי. אבל בכל זאת, זו הזדמנות לתפוס שתיים מההופעות המעניינות ביותר שיש. עזבו אתכם ממייספייס, הם לא משקפים שמינית ממה שקורה בהופעות האלו על הבמה. על כזו כמות של חשמל בדרך כלל גובים הרבה יותר. 22:00 בברזילי, 30 ש"ח.
  • אבי ליבוביץ' והאורקסטרה יארחו את מארינה מקסימיליאן בלומין ב-20:30 בלבונטין 7. 40 ש"ח.
  • [GeishaNo] האדירים אדירים אדירים יארחו מהצד שלהם את יותם בן חורין מ-Useless ID, ב-20:30 באוזןבר. 30 ש"ח. עדכון (15.12.08): ההופעה בוטלה. במקומם יופיעו [Fuzzy Wonder Goats]
  • את אביעד אוקרט יצא לי להכיר לא מזמן. חם, קטן, פשוט, עם גיטרה וטקסטים על יחסים שלא תמיד כיף לשמוע אבל כנראה שצריך. בקיצור, מוזיקה שנשמעת יופי בחורף. היום הוא מארח את ענת אסתר חיטמן בקפה ביאליק ב-22:00. אומרים שהבנות מתות עליו 🙂 . מחיר לא ידוע.
  • נכנסתם כבר להגרלה שעשויה להקנות לכם כרטיס חינם להופעה של [Solstice Coil]? היום ב-22:30 הם בתמונע, בפעם האחרונה לפני שהם נעלמים למעמקי האולפן כדי להקליט אלבום שני. חובבי האלטרנטיבי והפרוג יחגגו. תראו מה כתבו עליהם כאן אחרי ההופעה האחרונה שלהם. 40 ש"ח.
  • ראיתי את [Fuzzy Wonder Goats] כשעוד קראו להם "NoNames", ואז הם היו מעולים. המייספייס שלהם לא לגמרי מעביר את מה שאני זוכר מההופעה ההיא, אבל לפעמים זה לא אומר כלום. ב-22:30 ב-20:30 באוזןבר אפשר וצריך לבדוק אם הרוקנרול המהודק והמגניב שלהם הוא אכן כזה. 30 ש"ח.

שלישי 16.12.08

  • [חינם!] גם לכם נשבר מ"האח הגדול"? אני לא ארק לבאר שאני שותה ממנה, אבל רק אספר שהיום ב-19:30 יתאספו ברחבת מוזיאון תל אביב אמנים ואנשי רוח (הרשימה מהצד המוזיקלי מונה בין השאר את יהלי סובול, מיכה שטרית, שלומי שבן, רונן קינן, חוה אלברשטיין והדג נחש) למחות כנגד תרבות הריאליטי שמכלה כל חלקה טובה. הידעתם? יוסי בובליל לא מתחבר ל"ערופי שפתיים". הוא האוייב, תיקפו!
  • לא, אני לא אפסיק להתלהב בזמן הקרוב מ-[dysfunctional heroes] שיופיעו היום ב-21:00 בסלונה. כבר כתבתי כמה הם מקסימים. ואם יהיה יום חורפי, זה בכלל ישדרג את ההופעה. 25 ש"ח.
  • אלמלא ריבוי האירועים השבוע, שלומי קנדל היה מקבל ממני הרבה יותר פוקוס. המייספייס שלו מצביע על גרסה מחוספסת יותר של עמית ארז, סינגר-סונגרייטר עם טכניקה מרשימה על הגיטרה האקוסטית, וקול יותר רוקי. הערב ב-22:00 הוא בצוזאמן, ואם יהיה יום חורפי וגו'. 20 ש"ח.
  • מי שמעדיף את המקור ימצא את עמית ארז המופלא לבד עם הגיטרה ועשרות ברי מזל בלבונטין ב-22:00. מישהו וידא חד משמעית שירד גשם היום? אחרת אני לא יודע להסביר את כמות ההופעות החורפיות שצפויות כאן. 40 ש"ח.
  • גם קוב מציב אלטרנטיבה ל"אח הגדול" ב-20:00 בלבונטין. הוא מזמין אתכם לבוא "ולהתרגש מהופעה מחשמלת, מלאת דם יזע ודמעות ולא מהסוג שתפגשו מול המסך". 40 ש"ח.

רביעי 17.12.08

  • -> ההופעה של השבוע <– זה שקרוזנשטרן ופרוחוד היא אחת הלהקות המדהימות ביותר שיש כרגע זה ידוע. זה שהם לא מופיעים הרבה (לפחות לא בארץ) זה מצער. אבל ההופעה שלהם עם "Mitch & Mitch" הפולנים זה לא פחות מאושר צרוף. צפו לערב מצחיק במיוחד עם שתי להקות שמתמחות בהומור נונסנס הזוי לא פחות מאשר במוזיקה. תבינו את הראש: "קרוזנשטרן" מגדירים את המוזיקה שלהם כ"כליזמר-קארטה-בוקס-ג'אז". "Mitch" מגדירים את עצמם כ"דואט של חמישה אנשים", ולכל חברי הלהקה קוראים מיטץ'. אם זה לא מספיק, שתי הלהקות מבטיחות לבצע ביחד מיצירותיו של המלחין הפיקטיבי זליג רביצ'ניאק, שיבוצעו בשפת התיקנים. לא מפסידים הופעה כזו. בארבי, 21:00. 60 ש"ח.
  • נועם קובץ' ינעם לאוזניכם ב-22:00 בצוזאמן. 25 ש"ח.
  • קצת נגיעות של ג'אז לא אופייניות לבלוג, פרי תרומתם של עוזרי הבלוג החדשים שעושים עבודת קודש: Satori Inteam יופיעו ב-22:00 בסבליים עם מה שהם מכנים "אסיד – ג'אז – Fאנק". 10-30 ש"ח.
  • והמתופף רע בר נס יופיע עם הרכב הג'אז הייחודי שלו ב-22:30 באוזןבר. 40 ש"ח.

חמישי 18.12.08

  • אוקי, תחזיקו חזק. רצוי גם שתדחפו אטמי אוזניים (אמיתיים, לא את הבלוג) לאוזן. יש סיכוי שבית האוזן השלישית ייחרב היום עד ליסוד, כשכמה מהלהקות הרועשות ביותר באיזור יתקבצו בו כדי לחגוג את הוצאת אוסף הנויז הארדקור היפני-ישראלי בעל השם הבלתי אפשרי "What Pleasing the Lord looks like-Marriage: Extreme, Noise… and Terror from Japan & Israel". בין השאר תמצאו שם את ליטרשפיך דיאט, M.E.S.S., רמש ו-D9. מתחילים ב-22:30. 30 ש"ח, או 50 ש"ח למי שגם קונה דיסק.
  • בחור צעיר ומוכשר בשם אסף אבידן יופיע עם להקתו "המוג'וס" במועדון נסתר בשם הבארבי, בשעה לא אופיינית כמו 22:00. נשמע מבטיח. 60 ש"ח.
  • נמאס לי לשמוע על 1:1 במקום לשמוע את "1:1". אולי השבוע יהיה לי זמן בטעות? 22:30 בתמונע. 50 ש"ח.

שישי 19.12.08

  • [חינם!] קטב מרירי בסלון ברלין ב-14:00. נויז אינטלקטואלי הולך מעולה עם בירה ב-10 ש"ח.
  • אנשים צוחקים עלי כשאני כותב שהרוק חוזר, אבל לוקחים ברצינות את האיחוד של "מופע הארנבות של ד"ר קספר" ואת האיחוד הקרוב של "איפה הילד". אחת הלהקות הגדולות של הניינטיז מתאחדת סוף סוף ב-21:00 ברידינג 3. כמה עולה? לא יודע (אני אף פעם לא מוצא מחירים באתר המזורגג של הרידינג), אבל בטח לא זול.
  • יסלחו לי מצקצקי הלשון המקצועיים, אך בוגרת כוכב נולד מאיה רוטמן מקסימה לדעתי, וכבר כתבתי את זה פעם. את החן שלה שום תוכנית טלווויזיה לא יכולה להסתיר. הערב ב-22:00 היא בקפה ביאליק. מחיר לא ידוע.
  • פורטיס האחד והיחיד ב-22:00 בבארבי. צריך להוסיף משהו? 80 ש"ח מוצדקים במיוחד.
  • ואין כמו לסגור את השבוע עם איזבו הענקיים, שיקפיצו את האוזןבר ב-22:00. אחרי ההופעה מובטח ערב ריקוד בטן מודרני ושיבטי על גבי מוסיקה אלקטרונית מערבית וכלי הקשה אתניים. או משהו. 60-70 ש"ח.

הופעות נוספות – ברשימה מצד שמאל, ואם פספסתי משהו, תעדכנו בטוקבקים. שבת שלום!

תגיות: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

...ובאותו עניין:

  • המלצות לשבוע הקרוב 31.5.08 - בגלל כל אירועי השבוע האחרון לא ממש התפניתי לבלוג וללוח ההופעות שלו, וגם עכשיו אני קצת מתקשה להתעדכן....
  • המלצות 20.6.08 - איזה יום שישי סידרו לנו. ברגעים אלו מתקיימות ההופעות של"Cheap Karaoke Club", "לא דובים", "חזירי בר" ...
  • ימין ושמאל, רק רוק אנד רול - מרחבים. אדמה. שמיים. 3 עצים. מאות אוהלים. הרבה יותר מידי שוטרים. 2 במות. לפחות 2500 צעירים. יותר מ-4...
  • אתמול בלילה כשהלכתי ללבונטין - יש המון מוזיקאים שם בחוץ, והבלוג הזה מנסה בדרך כלל להאיר את הפינות החשוכות של המוזיקה הישראלית ולגלו...
  • בין השורות 11.8.08 - מזל טוב! למשפחת אינדי נולד בן נוסף. אנובה, היס, לבונטין, פית/קית ואוריסמדיה, תגידו שלום לאחיכם הקטן...



יש כבר 8 תגובות, יא אללה:

  • 1
    ינון says:

    דוד, בלגן ברשימות… אי אפשר למצוא כלום, לוקח כמה דקות להבין בכלל מי האמן שמופיע, וגם אין לינקים… לא רוצה להיות מציק אבל לדעתי כבר עדיף לחכות יומיים עם הפוסט השבועי המבורך ולא להעלות מיש-מש כזה…

  • 2
    יעל says:

    אכן קשה לקריאה בפורמט הזה.

    ואיך פספסת: Githead (קולין ניומן מ-Wire, מלכה שפיגל ומקס פרנקן ממינימל קומפקט וקולין רימבאוד) בהופעה יחידה בארץ, יום חמישי 18/12, בברזילי. אלכס פטרסון מ-The Orb אחראי על התקלוט שאחרי.

  • 3
    לזרבוי says:

    סבלנות, חברים. עד מוצ"ש זה יהיה קריא, אני מקווה.

  • 4
    יובליובליובל says:

    על פי המיילינג ליסט של רם אוריון, עקב מחלה של אחד מחברי הלהקה, ההופעה מחר, יום ראשון, תהיה הופעת יחיד של רם. שירים מוכרים ומוכרים פחות, וגם מענה על בקשות הקהל.

    נ.ב.

    **אהממם**תחזורגיליאםלהופעותסדירותלאלתר**אהממם**

  • 5
    צ'ה גוייאבה says:

    FLYING SPAGETTI MONSTER = ענקים!
    הלהקה הזאת עשתה לי נוק אאוט בסיבוב הראשון.

    מעניין כמה מהר הם יתארגנו על מתופף חדש.

  • 6
    יובליובליובל says:

    M.E.S.S. במרתון הופעות בן שלושה ימים.

    18/12 – יום חמישי – ערב השקה לאוסף נויז ישראלי/יפני עם ליטרשפיך, רמש וD9 – תשע וחצי באוזןבר – 30 ש"ח או 50 עם דיסק האוסף.

    19/12 – יום שישי – ערב הארדקור פאנק עם בוא לבר ו The Testicles – תשע בפטיפון

    20/12 – יום שבת – ערב מטאל עם Solitary, Missing In Action, The Fading – שמונה וחצי בברזילי – 40 ש"ח

  • 7
    לזרבוי says:

    ומהאוזןבר מוסרים במפתיע:
    הופעתם של גיישה נו הערב באוזןבר (שני, 15.12.08) בוטלה
    במקומם יופיעו fuzzy wonder goats ב-20:30 ב-30 ש"ח

  • 8
    Hagitool says:

    כמובן שהיום, לפני קרוזנשטרן בבארבי, מומלץ לתפוס את איתמרוטשילד בלבונטין 7 ב20:30. מומלץ מאוד אפילו, כי הוא מארח את נועם רותם. יופי.

גם לך יש מה להגיד? יופי.