בין השורות 28.9.08

רשימת המשתתפים בפסטיבל "אינדינגב" (24-25 באוקטובר) פורסמה לראשונה ב"העונג". ואיזה יופי של רשימה:
אסף אבידן והמוג'וז, Pits, Panic Ensemble, הגרוטאות, אטליז, Tiny Fingers, אלי לס, דויד פרץ, Oxygen (יאיר קז), יובל גורביץ', ג'ירפות, האחים רמירז, פלסטיק פיקוקס (מידנייט פיקוקס + גיישה נו!), יהוא ירון, רם אוריון, דיוויד בלאו, רועי ריק, Me We, Morphlexis, ערן צור, רות דולורס וייס, Turntable allstars, גבע אלון,
Mad Bliss, נדב אזולאי, מוטי ביקובסקי, אנטיביוטיקה, קיצו, עמית ארז, בלקן במחסן, בום פם, The Aprons, רונן גרין, יובל בן מאיר, שני קדר, יאיר יונה, Buffalo Boots, דאב מלוח, וגם אורח סודי מאוד.

הפסטיבל המדהים הזה יעלה רק 80 ש"ח (או 70 בהזמנה מוקדמת). קפצו לאתר הרשמי שלו ותתארגנו מעכשיו על קרם שיזוף, כי נראה לי שבשבועות הקרובות הקרובים יורגש מחסור שלו באיזור תל אביב.

————————–

עוד קצת "אינדינגב" ו"העונג": האנשים הטובים שמאחורי שני השמות האלה קוראים לכם להיות אחראים על המוזיקה שתושמע בין ההופעות. הרעיון מגניב, הביצוע אפילו עוד יותר.

————————–

לפני כמה זמן שאל אותי מכר (אפשר לחשוף את שמו?): "אתה יודע מי הלהקה הכי טובה בארץ כרגע?". זרקתי כמה שמות מתבקשים. הוא הניד בראשו לשלילה, שיגר חיוך ממתיק סוד וקפה (למרות שבכלל שתינו בירה), ואמר בשקט:  "יאפים עם ג'יפים".
שמעתי את השם בעבר, אבל לא את המוזיקה. עד עכשיו. ה"יאפים" הם ההחתמה החדשה של הלייבל "אנובה" (ביתם של "אטליז", עמית ארז, "רוקפור", רות דולורס וייס ועוד), אלבומם השני "נבל דוד אדום" יצא בקרוב לאחר 6 שנות שתיקה, וטעימה ראשונה ודיי מסקרנת ממנו מוצעת להורדה בחינם מהאתר של "אנובה". האמת – אני מתחיל לחשוד שאותו מכר ידע על מה הוא מדבר. זה נשמע מצויין. מה אתם חושבים?

————————–

עוד פרק בנפלאות האינדי הישראלי בתפוצות: עמית ארז, אטליז וסאבו וקותי יופיעו בכנס תעשיית המוזיקה "פופקום" בברלין ב-10 לאוקטובר (ל"אטליז" זה ישתלב בסיבוב ההופעות הגרמני שהם עורכים לרגל עם הפצת האלבום בגרמניה). הכנס כולל אנשי מפתח מתעשיית המוזיקה העולמית, ונקווה שבחורינו המצויינים ירשימו אותם. אחלה הזדמנות טו קורקט דה היסטוריק עוול.
וב-Ynet מספרים ש"אטליז" גם השחילו את קליפ הבכורה שלהם לפלייליסט של MTV אירופה. אדיר, לא?

————————–

כפי שבוודאי שמתם לב, לוח ההופעות שבצד שמאל השתדרג ללוח שמנוהל ע"י גוגל קלנדר (ותודה למגיב ליאור על היוזמה). מה זה אומר מבחינתכם? שבמידה ואתם גם משתמשים בקלנדר, כשאתם לוחצים על הופעה מסויימת אתם יכולים להוסיף אותה ללוח שלכם באמצעות לחיצה על "copy to my calendar", ושאתם יכולים להוסיף את כל היומן ליומן שלכם, אם פשוט תוסיפו את היומן הנקרא "atameioznaim".

ומה זה אומר מבחינתי? שאני צריך עזרה. מתכנתים שמבינים איך מתעסקים ב-API של הקלנדר (לי אין אפילו מושג מה כתבתי הרגע) ויכולים לעזור לי לשלוט בעיצוב שלו ולחבר אותו למסד הנתונים של הבלוג, שיפנו אלי באימייל בהקדם. זה ישתלם להם. תודה.

————————–

והנה להקה שקיבלתי עליה המלצה באימייל, ואני מעביר אותה אליכם, כי הם ממש טובים. "Stubnitz" [myspace] זה אולי שם קצת טיפשי, אבל המוזיקה מצויינת, עם ניחוח סיקסטיזי חזק ומגניב. הם עדיין לא מופיעים, אבל אני כבר מתחייב שאם וכאשר, הם מיד מטפסים להמלצת השבוע.

תגיות: , , , , , , , , , , ,

...ובאותו עניין:

  • לוח ההופעות של הבלוג - רוצים לשלב את לוח ההופעות של הבלוג (הידוע בשם "הגיגית", מלשון Gig) בגוגל קלנדר שלכם? אין בעיה! למה ז...
  • 1 מ-5 - כבר כתבתי בפירוט כמה כיף היה באינדינגב. והנה מגיעות עוד ידיעות משמחות באותו נושא. מלייבל האינדי "פית...
  • בין השורות 17.8.09 - אסף אבידן הוחתם בסוני. מה שקראתם פסטיבל המוזיקה של היינקן מתקרב, הריר מתחיל לטפטף בום פם משנים הרכב...
  • בין השורות 3.11.08 - והפעם מקבץ ארוך במיוחד - אני חי ב-Delay. מצטער. הנה הרבה ידיעות שהיו צריכות לעלות כבר לפני שבוע, אבל...
  • בין השורות 8.5.09 - ההמלצות השבועיות עדיין כאן הצצה ראשונית לאלבום החדש של עמית ארז המועדון נותנים לכם אלכוהול חופשי תמ...



יש כבר 7 תגובות, יא אללה:

  • 1
    חובבן says:

    שיחקת אותה עם הקלנדר. פשוט נוח וסופר שימושי.

  • 2
    יובל says:

    אני לא רוצה להיות קטנוני אחרי הפוסט על ענייני ההגהה אבל:

    "קפצו לאתר הרשמי שלו ותתארגנו מעכשיו על קרם שיזוף, כי נראה לי שבשבועות !!!הקרובים!!! יורגש מחסור שלו באיזור תל אביב."

  • 3
    לזרבוי says:

    ועל כך נאמר:
    א. הפוסל במומו פוסל.
    ב. אני חייב להפסיק לכתוב פוסטים ב-3 וחצי בלילה כשאני שתוי וחצי ישן.

  • 4
    עומר says:

    גברת משכילה הסבירה לי פעם שנתון משקל גבוה יותר לאיכות הפוסט- שבשלב מסויים בשתייה רק הולכת וגוברת, מאשר לשגיאת כתיב קטנה פה ושם שתמיד אפשר לתקן בבוקר, דרך החמרמורת או סתם כאב הראש מהשעה.

    שנה טובה וכן ירבו שמחות בישראל.

  • 5
    יעל says:

    המכר צדק. צא בזה הרגע לרכוש את האלבום היחיד של יאפים עם ג'יפים. יצירת מופת, באחריות. אחד האלבומים הטובים ביותר בישראל בעשור האחרון, ואני לא מחלקת מחמאה שכזו בקלות.
    (מה שכן, האי.פי שיצא כמה שנים לפניו די משמים ולא מייצג)

  • 6
    יונתן קוטנר says:

    האלו האלו. האי.פי אמנם "לא מייצג", אבל שווה את המחיר בטירוף, ולו בזכות "דביל בחליפה" עם השורה
    "ואח שלי נעצר על סחר בשיווי משקל".

    ובכלל, זה נעים לראות איך הם כל כך שונים כל פעם ועדיין מאדרפאקינג יאפים עם מאדרפאקינג ג'יפים (תדמיינו את סמואל אל ג'קסון אומר את זה, טוב?).

  • 7
    itamar says:

    מוזמן לבקר

גם לך יש מה להגיד? יופי.