בין השורות 13.3.09

קליפ בכורה ל"לא דובים", הופעות הסגירה של הפטיפון, אסף אבידן ו"אטליז" זוכים ומועמדים לפרסים, קסטרו מתלבשים על להקת אינדי, נתי אורנן ו"גוטל בוטל" מפיצים סרט בכיכובם באינטרנט, קליפ בכורה ללברה, ומילה על פורים.

קליפ פתיחה: לא דובים השיקו קליפ בכורה לשיר ללהיט "סיליקון", בבימויים של יואב טל ועמית איצקר (אני עזרתי טיפונת עם העריכה).

————————————-

כבר כתבתי שהפטיפון נסגר עוד מעט (אגב, רק נדמה לי או שהייתי הראשון שכתב את זה ברשת?). אז בינתיים יצאה הודעה רשמית בנושא, וזיידן, ממנהלי המקום, מוסר: "אנחנו רוצים לתת לכל להקות הפטיפון השונות הזדמנות אחרונה להופיע, אז אנחנו עושים מעין פסטיבל של שבוע עם כל מי שרוצה. מדובר על ה18/19/20/21 לחודש. מהצהריים עד הלילה…. מה יעשו? יסגרו אותנו?". אז כל מי שיש לו להקה ורוצה להופיע מוזמן לפנות לחבר'ה במייל patiphone@gmail.com, לכתוב איזו להקה ומתי היא יכולה לנגן. אני בינתיים אחכה לליינאפ הסופי של מרתון הסגירה ואשב לכתוב עוד הספד (יוצא לי לכתוב יותר מידי כאלה לאחרונה).

אגב, לכל מי שדאג –  האולפן וחדר החזרות של הפטיפון ימשיכו לפעול כרגיל.

————————————-

במחלקת הפרסים: אסף אבידן זכה בפרס תגלית השנה של אקו"ם, ואטליז זכו למועמדות לעוד איזשהו פרס בינ"ל. סליחה על האגביות של הדיווח, אבל זה כבר נעשה נדוש לדווח על כך ש"אטליז" מועמדים לפרסים. כאילו, דה. אם כי במקרה הזה טום ווייטס הוא אחד השופטים (סליחה, אני אנסח מחדש: טום ווייטס הוא אחד השופטים!!!!!!). הלינק הזה, סתם שתדעו, מוביל לבלוג של הלהקה בעכבר קפה. שיתחדשו (אגב, שלשום ראיתי אותם בהופעה הזויה אחרי המון זמן. תענוג עילאי).

————————————-

הפוסטר של גיליאם מככב בסרט של גוטל בוטלנתי אורנן, הלא הוא "גוטל בוטל", הלא הוא אחד היוצרים העצמאיים שמסתובבים כאן הכי הרבה זמן, המציא את עצמו מחדש. כן, שוב. והפעם – בתור שחקן. אבל הוא לא מסתפק בזה, ועל הדרך גם מנסה להמציא מחדש גם את הקולנוע: הסרט "מופע החיים של גוטל בוטל" שביים חברי היקר דניאל סיון הוא הסרט הישראלי הראשון באורך מלא שמופץ בלעדית באינטרנט. כל מה שצריך לעשות זה לשלוח סמס "גוטל" למספר 1555 (תמורת 5 ש"ח בלבד), לקבל קוד בחזרה, ולהיכנס איתו לאתר הרשמי של הסרט.

אגב, יש בסרט שיר של "The Harved" המיתולוגיים! סחתיין על העורך המוזיקלי. ומי שיחפש טוב ימצא על הקירות פוסטרים להופעת הבכורה של גיליאם.

————————————-

יאיר רוה מספר ב"סינמסקופ" שקסטרו תומכים במוזיקת שוליים – מסתבר שהם לקחו את השיר "For You" של Elephant Parade המינימליסטיים והמתוקים לפרסומת החדשה שלהם. כבוד למגזר. פתאום אני קצת פחות מתבייש בכך שיש לי כמה בגדים שלהם. תגידו, זה כבר מחלחל שהבועה של היום מכתיבה את הטעם של מחר?

————————————-

קליפ סיום: סיפרתי כאן לא מזמן על המוזיקאי האמריקאי לברה, שהוא בעצם המוזיקאי הישראלי תום גוטליב מלהקת מכולת. אז עכשיו יש לו קליפ בכורה שביימו עדו פלוק מהלהקה שבאייטם הקודם ואורן עידן. קטן, אינטימי, ופשוט יפה.

————————————-

פורים, אגב, היה נחמד. מקווה שנהניתם מהתחפושת של הבלוג. בעולם האמיתי לעומת זאת התחפשתי ל"כיפה אדומה הולכת לריףראף", לכבוד הפתיחה המחודשת שלו.

תגיות: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

...ובאותו עניין:

  • סטקטו 19.6.08 - העלנו למייספייס של "הדוגמניות" :מס: שני קטעים חדשים, שהוקלטו בלייב ברדיו לפני כחודש, כשהתארחנו ב"קול...
  • בין השורות 8.5.09 - ההמלצות השבועיות עדיין כאן הצצה ראשונית לאלבום החדש של עמית ארז המועדון נותנים לכם אלכוהול חופשי תמ...
  • דייוויד ברוזה בפטיפון?! - (באמת שלא צריך כותרת שנונה לפוסט הזה) מועדון הפטיפון, שנשדד לפני כחודש, אירגן לאחרונה סדרה של ערבי ה...
  • זכרונות מהפטיפון - מועדון הפטיפון סוגר את שעריו ביום שבת הקרוב. הנה רשימת ההופעות של אירוע הסגירה שיתקיים בשבת (21.3.09...
  • בין השורות 28.2.09 - עוד מאמר של יובל הרינג על האבולוציה של האינדי, הפרוייקט החדש והמסקרן של אנשי מונוקרייב, הפטיפון נסגר...



יש כבר 10 תגובות, יא אללה:

  • 1
    יובליובליובל says:

    היי! גם אני הייתי בהופעה של איטליז!
    חבל הייתי אומר שלום.

    בכל מקרה, אני היחיד שחושב שהתחפושת של גיא היתה משהו שהוא תמיד רצה לעשות במסגרת אינפקציה ופשוט לא יצא?
    היתה אחלה הופעה אפילו שאור בהיר נעדר.

  • 2
    נועה says:

    ידעתי שזיהיתי את השיר בפרסומת של קסטרו מאיפושהוא!! איזה כיף 🙂

  • 3
    פסטרנק says:

    לא בדיוק אינדי – YNET מפגיזים:
    אלבום חדש לאורפנד לנד
    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3685472,00.html
    וקונצרט חדש לפרקדו בניו-יורק
    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3683740,00.html

  • 4
    דרור says:

    לא קשור לפוסט, אבל החיפוש באתר לא עובד. מקבלים דף בלי שום תוצאות… זה רק אצלי?

  • 5
    לזרבוי says:

    אצלי הוא עובד.

  • 6
    צ'ה גוייאבה says:

    הייתי בטוח שאני היחידי בארץ שמכיר את The Harved!!
    להקה (די אנונימית באופן כללי) שמאוד השפיעה על הביטלס, בק אין דה דייז.

  • 7
    One Inch Man says:

    The Harved בסרט?! ועוד מישראל?!?!
    רק זה לבד שווה 5 שח…אולי אפילו 6…

  • 8
    Chicko Moreko says:

    THE HARVED RULES!
    הלוואי שיחזרו לאיזה סיבוב הופעות.
    אם פיית' נו מור מתאחדים, אין שום סיבה שהם לא יעשו את זה.

  • 9
    Hagitool says:

    צ'יקו יקר, The Harved אכן שולטים אבל לעולם כבר לא יוכלו להתאחד היות וג'ון הבסיסט מת אי שם בדצמבר 1980

  • 10
    איש הפלסטיק says:

    מוזר שאין יותר יוצרים או עורכים שמשתמשים במוסיקה של The Harved. בלי להגזים אפשר לומר שהם עיצבו דור שלם של מוזיקאים והיוו פסקול לשני העשורים החשובים במאה העשרים (אם מתעלמים לרגע משתי מלחמות עולם, המשבר הגדול ומהאייטיז).
    אמנם The Harved בהרכב המקורי לא יתאחדו, וספק אם יבואו לישראל, אבל לרגל סגירת הפטיפון אפשר לקוות שגיליאם שהופיעו שם והושפעו מהגאונות של ג'ון סמית' יופיעו ויתנו איזה קטע מחווה.

גם לך יש מה להגיד? יופי.