בין השורות 11.4.09

ערוץ 24 ממשיך ביחסי האהבה-שנאה שלו עם האינדי הישראלי, פרוייקט אינדי בוואלה, "אטליז" מקבצים נדבות בברלין, גבע אלון ו-"Tree" מקליטים עם המפיק של דבנדרה בנהארט, "לא" עושים מחווה ל"לא משנה", ותמונה גנוזה מההופעה של "ד"ר קספר"

אז מה יהיה עם ערוץ 24? טוב לאינדי? רע לאינדי? בוואלה עינב שיף מספר באופן מקיף על היחס המחפיר שאמני אינדי קיבלו באולפן השקוף של ערוץ 24 (ובדרך מצטט גם את תקרית קין והבל עליה כתבתי שבוע שעבר). על הדרך הוא מזכיר שוב את החוזים הלא הוגנים עליהם האמנים נאלצים לחתום בשביל 2 דקות תהילה. הערוץ מצידו העלה יוזמה יפה והרים לילה של אינדי עם ליינאפ מעולה בהנחיית שרון קנטור ומיתר קוטלר, אבל מסתבר שגם זה לא הלך חלק: על פי מי שצפה הלילה בשידורים, ההופעה של פלישת חוטפי הגופות הסתיימה במאבק בשידור חי בין הלהקה להפקה. בן טברסקי, סולן הלהקה, מספר: "עשיתי את הדבר שלי כמו שאני עושה בכל מועדון – יצאתי מהקו של המוניטורים באולפן, עליתי על השולחן לרגע, ניגשתי אל המצלמה ואחזתי בה לכמה שניות, ואז בא אלי אחד מטכנאי הבמה ונאבק איתי על השליטה במיקרופון בשידור חי תוך כדי שאני שר".

השידור בטלוויזיה כמובן נקטע, אך מי שצפה בשידורים באינטרנט מספר על ויכוח לוהט שבמהלכו גורמי הפקה טענו שהלהקה גורמת להם נזק לציוד "בשווי אלפי דולרים", בעוד ששרון קנטור יצאה להגנת הלהקה בטענה ש"הם להקת Pאנק, זה מה שהם עושים". טברסקי, שהעיד על יחס מזלזל מצד ההפקה עוד לפני התקרית, מוסיף ש"אנחנו לא גורמים שום נזק, אנחנו רק מוציאים אנרגיות".

אז מה יהיה? בכתבה שלו עינב שיף סיפר על להקה אחת ששרה באנגלית שביקשו ממנה לשיר בעברית. עכשיו אנו עדים ללהקת Pאנק שציפו ממנה לא להתפרע (מספרים שדבר דומה קרה גם בהופעה של [m.e.s.s.] באולפן השקוף). גם אם יש לאנשי הערוץ כוונות טובות, נראה שהם חייבים יד מכוונת בביצוע.

——————————-

עוד בוואלה – פרוייקט אינדי קטן לכבוד החג, תחת הכותרת "הלילה הזה כולו אינדי". אז מה נשתנה באמת? נראה שהרבה. אלי רוזן, חיה מילר, Kitzu, המנגנון ו-Not Infront זוכים לחשיפה נאה. אגב, נראה של"חיה מילר" יש מנהג לצטט כל מיני דברים שאני כותב עליהם.

——————————-

באנובה ריעננו את דף היוטיוב עם קטע הזוי בו לי טריפון וגיא בן שטרית מאטליז מקבצים נדבות ברחבי ברלין, ורגע יפה של עמית ארז במהלך ההקלטות לאלבומו הממשמש ובא.

——————————-

בנרג' מספרים שגבע אלון הצטרף לחבר'ה המוכשרים של Tree להקלטות, אותן יפיק תום מונוהן, מי שחתום על הפקות של דבנדרה בנהארט, "Dinosaur Jr." ועוד. נדמה לי שרק טוב יכול לצאת מהשידוכים האלה.

——————————-

ובפינת "בחיי שאני לא גונב לינקים מ"העונג", אנחנו פשוט מחפשים באותם מקומות", הנה ביצוע של הטריו הנהדר של גיא שמי לא ל-Sappy של נירוונה, שיר גנוז מ-"Nevermind", לרגל יום השנה למותו של קורט קוביין. למעט סולו הקונטרבס בעל האינטונציה המבאסת, שקצת מקלקל את הקטע, זה ממש מקסים. עד מתי ההרכב הזה ימשיך להיות סוד כמוס של יודעי דבר?

——————————-

kasper-and-atomic-030409

לפני שבוע כתבתי בהתלהבות על ההופעה המטורפת של מופע הארנבות של ד"ר קספר והאנרגיות הבלתי נדלות שלהם. האם הייתם מנחשים שהתמונה המצורפת לקוחה מאותה הופעה? אז הנה מה שלא סיפרתי, כי זה היה רגע מאוד קטן בהופעה והסיפור הזה לא כל כך השתלב לי בביקורת: באחד ההדרנים הקספרים העלו לבמה את חבורת אטומיק לבצע איתם את "לטיסיה", וזה היה דיי מקסים לראות אותם נרגעים לרגע ומתחפשים למשהו אחר. בקרוב בצוותא?


תגיות: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

...ובאותו עניין:

  • עץ אלון - (פורסם במקור בתרבות מעריב, 5.6.09) ב-1969, כשאריק איינשטיין חיפש סאונד חדש, הוא שלף ממועדון שוליים מ...
  • בין השורות 17.8.09 - אסף אבידן הוחתם בסוני. מה שקראתם פסטיבל המוזיקה של היינקן מתקרב, הריר מתחיל לטפטף בום פם משנים הרכב...
  • המלצות 14.6.08 - שבוע עמוס במיוחד. האח החורג והרועש של "פולק'לה", שלוש להקות אדירות פלוס בירה ב-25 ש"ח בלבד, ערב אפוף...
  • בין השורות 20.10.08 - יש ליינאפ לפסטיבל "אינדינגב", הבלום בר נסגר בגלל התנכלויות העירייה, חדשות ראשונות על פסטיבל "פולקל'ה...
  • המלצות 20.6.08 - איזה יום שישי סידרו לנו. ברגעים אלו מתקיימות ההופעות של"Cheap Karaoke Club", "לא דובים", "חזירי בר" ...



יש כבר 20 תגובות, יא אללה:

  • 1
    אני ואני ואני says:

    נו באמת, טברסקי לא מבין שיש הבדל בין הופעה במועדון לבין הופעה באולפן?
    ניראה שהוא ניסה לצאת פנקיסט ע"ח הציוד של ההפקה. פטאטי.

  • 2
    בן says:

    ממש לא. ההפקה גורמת לזה להיראות מנופח, אבל תכלס הוא לא עשה כלום מעבר לקצת הוצאת אנרגיות שאופיינית לו.
    ומשפט מעניין שאמר דווקא מיתר קוטלר, השותף להנחייה של שרון קנטור (לא ציטוט מדויק כמובן): "זה מרתון רוקנרול, לא? אז איך זה שרק עכשיו גירשו להקה מהאולפן?"

  • 3
    לזרבוי says:

    אגב, טברסקי בחברה טובה – תראו מה קרה עם גלעד כהנא באולפן השקוף:
    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3697680,00.html

  • 4
    בן טברסקי, מלך האינדי של ישראל 2011 says:

    למה פתטי? בטלוויזיה יש חוקים אחרים? אני מתנהל בהופעה כמו בהופעה ולמען האמת מה שהלך בטלוויזיה היה מתון יחסית למה שהולך בהופעות שלנו, בסופו של דבר לא ניסיתי לצאת פאנקיסט או כל דבר אחר, אלא ניסיתי להעביר את חווית ההופעה של פלישת חוטפי הגופות דרך מסך הטלווזיה, עצם העובדה שאנשים בכלל לא רגילים לראות הופעת רוק אמיתית דרך הטלוויזיה הישראלית זו כבר בעיה תרבותית.

    אני אישית נהניתי, בואו להופעות שלנו, הן ממש כיפיות.

  • 5
    דורה says:

    יו, פרויקט ממש חמוד של וואלה. תודה על ההפניה. הצחיקו אותי התגובות שמתלוננות שהם כותבים רק על להקות עם כסף ומנגנון יחסי ציבור משומן. מכל הדברים שלא הייתי אומרת על ילדוני האינדי שנכללו בפרויקט… אבל כבר התרגלתי שבישראל בטוחים שהעיתונות מכורה, ובעצם זה גם לא רחוק מהמציאות, רק שהטוקבקיסטים תמיד רואים את זה במקומות הלא נכונים.

  • 6
    דקסטר בוכניק says:

    בטלוויזיה יש חוקים אחרים, בן. אבל בלי קשר לחוקים, אתה צריך לכבד את המקום שנותן לך במה. (תשאל את אוראל, הוא יסביר לך).
    הטלוויזיה זה לא הפטיפון וגם לא הגדה השמאלית.
    מה יותר הגיוני – שהמפיקים השמנים יגידו לעצמם: " אה, בסדר, זאת להקת פאנק אז הם יזיקו קצת לציוד שלנו,לא נורא" – או שאתם תגידו : " אוקיי, זאת הופעה בטלוויזיה, ואנחנו מעוניינים בחשיפה, אז נשתדל לשמור על הציוד, כדי לא למנוע את האפשרות שיזמינו אותנו שוב לטלוויזיה"
    כן, קוראים לזה להתבגר. לפעמים זה הורג את המוזיקה (בעיקר בלהקות פאנק, האמת),
    אבל כנראה שאין ברירה. ואם אני נשמע זקן ומריר – זה רק בגלל שאני באמת כזה.

    ואגב, אם כבר אני חורג ממכסת המילים לתגובה אחת – איך אפשר להזכיר את גבע אלון ואת המחווה של וואלה! לנירוונה בלי להזכיר את הקאבר המעולה שהוא מבצע שם?
    http://e.walla.co.il/?w=//1463101

  • 7
    בן לא טברסקי says:

    אני חושב שבן עשה את מה שהוא היה צריך לעשות.
    הוא היה יכול להיות "חכם" ולמתן את ההופעה בצורה כזו שלא יפסיקו אותם, אבל הוא בחר להעביר את החוויה האמיתית של הופעה של הפלישה.
    בשביל בן ואחרים, הופעה של הפלישה היא פורקן, הוצאת אנרגיות, חגיגת קצב – הוא לא בא בכוונה להרוס ולהשמיד את ערוץ 24, אלא בכוונה להעביר בחלון המזדמן הקטן שניתן לו הצצה לסוג של הופעה שרב האנשים לא מכירים.
    אז כן, טכנאי הסאונד החליטו שהוא מהווה סיכון לציוד האולפן, אולי בצדק, וזו זכותם וחובתם במסגרת הסמכות שלהם. אני דווקא חושב שאם הפלישה היו נותנים הופעה מתונה – זה היה פתטי.
    נסו לדמיין את המונוטוניקס בהופעה מעונבת שכזו… אבדתם חצי מהחוויה, עדיף כבר לשמוע את האלבום…

  • 8
    ymarder says:

    אני קצת לא מבין…. אם כבר ידוע על החוזים, חוסר הכבוד, חוסר ההבנה וחוסר הפירגון… למה בדיוק הולכים להופיע שם באולפן השקוף? זה לא מוסיף כבוד לאף אחת מהלהקות, לא מוסיף מעריצים, מה שזה כן יעשה זה יגרום לערוץ להחרים את הלהקה בעתיד כך שגם אם הם יוציאו משהו שמתאים למייןסטרים , בערוץ לא יראו אותו… עוד שני דברים חשובים שעלינו לזכור… הערוץ המסכן הזה הצליח להגיע לאחוז רייטינג אחד… כן זה נכון שמאז האולפן השקוף זה עלה קצת, אבל כשהאולפן השקוף יעלם – יעלם גם הערוץ. דבר שני – וזה מידע אישי, ב"ערץ המוזיקה" העדיפו לקחת מפיקים שעבדו בטלוויזיה – מה שאולי – רק אולי (ואני לא אומר את רק ממירמור, אולי רק קצת) פוגע בידע של האנשים הללו, אחרי הכל אם יש להם נסיון בטלוויזיה לא אומר שהם מתאימים לדבר על מוזיקה…אם היו רוצים את הלהקות המתורבתות בלבד בערוץ השידורים היו מחזיקים שלושה ימים בערך .. אז צריכים להתעורר משני הצדדים – או שהמפיקים שם בערוץ ידעו את מי הם מזמינים (זה לא ממש קשה אפשר לחפש שתי דקות בגוגל , את רוב האמנים\להקות ימצאו שם), או שהלהקות הללו שמזלזלים בהן – להקות האינדי- פשוט יחרימו את השידורים – והן לא יהיו הראשונות שמחרימות את הערוץ ההזוי הזה

  • 9
    ymarder says:

    דרך אגב, כמו שאמר כבר ידידי המלומד גיאחה – כל הכבוד לעינב שיף ….הוא פשוט לא מפסיק…. תותח!

  • 10
    מיתר קוטלר says:

    כדי שלא יהיו אי הבנות, מלבד הההגשה שלי בליל שישי, אני כתב הערוץ בעבר ועובד במחלקת התוכן של הערוץ בהווה.
    קודם כל אני רוצה להודות לכל הלהקות שבאו להתארח אצלנו, גם בשעות הקטנות של הלילה – זה לא מובן מאליו.
    שרון, אני וערוץ 24 עבדנו קשה ונלחמנו בשביל להרים את הלילה הזה.
    לערוץ היה חשוב לתת במה גם לסצנת האינדי וזה היה המרתון להקות הכי ארוך שהיה עד היום בערוץ ותוגברו אנשי ההפקה, במיוחד בשבלנו, כדי לעזור לשידור לעבור כמו שצריך.
    זה לא משהו טריוויאלי שערוץ המוסיקה במתכונתו הנוכחית נותן לנו להגיש לילה כזה.
    אני אתייחס בקצרה למקרה של פלישת חוטפי הגופות. ברגע שבן, הסולן, החל לדחוף את המצלמה בחוזקה – פה נגמר הסיפור. לפני אותו רגע וגם אחריו, חלק מהלהקות עלו על השולחן, על התופים, השתוללו ועשו שמח – AKA – רוקנרול. כל עוד לא היה סיכון לציוד – אין בעיה.
    ברע שבן התחיל לתפוס את המצלמה בחוזקה – היה סיכון לציוד ופה זה נגמר.
    אף אחד מההפקה לא טען שנגרם נזק בשווי עשרות אלפי דולרים, הם טענו שיש סיכון שזה יקרה ובצדק אמרו תודה ללהקה והמשיכו.
    לגבי הציטוט שלי כאן מהתגובה למעלה, אז כמובן שמה שאמרתי היה ציני. רוקנרול זה לא להעיף להקות מהאולפן ולהקות שעשויות לגרום נזק לציוד באולפן טלוויזיה- גם זה לא רוקנרול, ולא, זה לא כזה מגניב אם מישהו חושב ככה.

    אני עובד בערוץ ואני יכול להגיד שכל מי שעבד על הלילה הזה, וזה לא מעט אנשים, נתנו המון בכדי שזה יקרה.
    איזה יחס מזלזל בדיוק קיבלו האנשים? שרון, אני והערוץ עשינו ללהקות את הכבוד הכי גדול שאפשר, הזמנו את כולם, חשבנו על כולם, הכנו תחקירים על כולם, כתבנו שאלות לכולם, נתנו לכולם לספר על עצמם ועל פועלם והכי חשוב – נתנו לכולם להשמיע את השירים שלהם. אם לא היה לילה כזה אז היו אומרים שערוץ 24 לא נותן במה ללהקות שוליים.
    אני חושב שמגיע כל הכבוד לערוץ, שאגב נותן במה גם בימים אחרים לאמנים לא מוכרים, וחבל לחפור בכוח ולנסות למצוא את הטפל.

    אני פונה לכותב הכתבה, האם המקרה השולי של בן זה היה הדבר הכי מעניין שמצאת לכתוב עליו מכל הלילה הזה? כי אני הייתי שם וראיתי הופעה מעולה של העברית ושל גבע אלון ושל TREE ושל PITS ושל ערופי שפתיים ושל מכלת ושל ZAKA ו ושל דני הדר ושל אלי לס ושל מריונטה סול ושל אנטיביוטיקה ושל ירונה כספי ושל כל שאר ההרכבים שהיו בלילה.

    מיתר.

  • 11

    מה כבר אפשר להוסיף מעבר לכל מה שנאמר?

    אה, אוקיי, אני יודע, ערוץ 24 דוחה. הוא מעורר בחיל. איכסה.

    לא, לא איכפת לי לראות אנשים חוגגים יום הולדת לחני נחמיאס, ואני באמת מודה לקשת (הבעלים) שמודיעים בערוץ2 מה קורה באולפן, כי אחרת לא הייתי יודע, ובאמת שלא הייתי טורח לברר (טוב, זה שקר, בהתחלה הסתקרנתי).

    אני לא רוצה לכתוב משפטים כמו "הבעיה היא ש", או "אולי הם צריכים". הערוץ יורה (ותמיד ירה) ליותר מדי כיוונים, ואני, שאוזני פתוחה למיליארד סוגי מוזיקה, משום מה הוא לא קולע אליי. גם הערוץ בצורתו הישנה היה מדבר אליי רק עם האולדיז הישראלים, ואולי קצת אינדי פה ושם. כי משום מה במקום לשים את מה שאוהבים, הם היו שמים את מה שצריך לקדם, מה שיש בפלייליטס, או מי שחדש ורוצה להיות מפורסם.

    המגמה החדשה שלו, זו שנועדה להביא המון הייפ, וכמובן להעתיק כל פורמט שעובד, לגייס כל שם מוכר, ולדחוף כל קוריוז, המגמה הזו, היא לא מדברת אליי.
    אני לא יודע אם היא מדברת אליכם, אני גם לא מתיימר לדעת, או לדבר בשם "העם".

    ימים יגידו אם הערוץ ישרוד, אבל בסופו של יום, כל עוד המפרסמים יזרקו להם לירה, והם ישימו מספיק אייל גולן ושרית חדד (לא שיש משהו רע בזה), אז יהיה ערוץ מוזיקה, והוא גם יהיה ישראלי באמת. לא כל הקקה פיפי התל אביבי הזה, ילדים שמשתינים על עצמם למרגלות הבה.

    ג'יג'י אלין לא נולד במדינה בה במשך שבועיים היה אסור לראות לחם.

    סתם נו, בן, אתה המלך, אל תתייחס אליהם, סביר להניח שמיקרופונים ומגברים היו נשרפים אם היינו מגיעים לאולפן.

  • 12
    לזרבוי says:

    היי מיתר, נחמד שהצטרפת אלינו. טוב לשמוע זווית של מישהו מבפנים.
    אז קודם כל, למען הסר ספק, יש הרבה הערכה לליל השידורים שהרמתם – לא במקרה המלצתי עליו בפוסט ההמלצות השבועי של הבלוג (מה שמזכיר לי – פה זה לא עיתון ואין פה כתבות. זה בלוג ויש פה פוסטים עם הדעות שלי ועם דברים שמעניינים אותי. ברוך הבא לאינטרנט). זה מגניב ומרשים שהצלחתם לתת במה לכל כך הרבה דברים מהשוליים. כל זה לא קשור לכך שיש ליקויים ושיש מה לשפר. לא צריך לקחת את זה קשה, זה לא מבטל או מקטין את מה שהיה שם. אבל זה שאתה קורא את זה זה כבר סימן טוב.

    אני כאמור לא ראיתי את השידור בעצמי, רק הבאתי דברים בשם אומרם (אף אחד עוד לא העלה את זה ליוטיוב?). אם זה היה קוריוז – ניחא. אבל הבעיה היא שזה לא. הסיפורים שמגיעים אלי, כמו הסיפורים שעינב שיף הביא בוואלה, מצביעים על מגמה. אם לתת לזה כותרת – יש התנגשות תרבותית קטנה בין המערכת של הערוץ לבין המוזיקאים. אפשר לטמון את הראש בחול ולומר שזה לא קורה ושכל הכבוד לערוץ וזהו. אבל לא יזיק לעשות בדק בית קטן.

    אפשר להתווכח על איפה עובר הגבול בהופעות באולפן (אגב, כנראה ששותפתך להגשה חלקה עליך שתקרית המצלמה הייתה סיבה מספקת לעצור את ההופעה). בכל מקרה, אולי ניתן היה לפתור את זה אחרת עם פחות עצבים וקצת יותר כבוד. האם גם גלעד כהנא נזרק מהאולפן אחרי שהוא שבר מיקרופון? (שבר בפועל, ולא רק עשה שואו בכאילו כמו "פלישת")

    המוטיב החוזר בסיפורים שאני שומע הוא שמתייחסים לאמנים בזלזול מצד ההפקה (ולאו דווקא מצד המגישים). אני חושב שאם הזמנת אמן לאולפן, ולא משנה כמה הוא אנונימי וכמה אתה בעצם נותן לו צ'אנס ועושה לו טובה, צריך לנהוג בו בכבוד. וזה אומר לתת לו חוזה הוגן, לעשות לו סאונד כמו שצריך, לתת לו להביא את הציוד שלו, להנחות עוזרי הפקה לא להתנשא וגם לדאוג שיהיה לו מה לאכול ולשתות (הרשימה הזו מבוססת על סיפורים שהגיעו לאוזניי). וכמובן, זה עוזר גם להכיר את המוזיקה והשואו של האמן לפני שהוא מגיע לאולפן. כרגע, למרות הבמה הנרחבת שהערוץ נותן למוזיקת שוליים, יש יותר מידי סיפורים לא נעימים סביב העניין הזה, וזה לא חייב להיות ככה.

  • 13
    בן [מלמעלה] says:

    בתור אחד שכן צפה בכל המרתון, אני חייב להגיד שבאמת היה נהדר. לא רואים ממש את החבר'ה שמאחורי הקלעים, אבל אי אפשר שלא לציין שהיחס של מיתר ושרון ללהקות היה מעולה (נראה לי שזיידן ממש התלהב מהקפה שהציעו לו…).

    באמת נראה שהכותבים (שאני מבין מההודעה שלך שאלה אתם) השקיעו זמן במרתון הזה. יכול להיות שבמקרה הספציפי הזה סתם נתפסים לקוריוז אחד מתוך מרתון מושקע ומעניין שדווקא מכוון בדיוק לאינטרסים של הרבה מקוראי הבלוג הזה. נדב ציין בתגובה האחרונה רשימת תקריות שכנראה קרו בערוץ – אז חוזה זה עניין באמת קצת כבד על שני מגישים שמציעים מרתון, אבל הסאונד היה מעולה, הנגנים הביאו ציוד משלהם, עד כמה ששמתי לב היה אוכל ושתיה והמגישים הכירו את כל האמנים שהגיעו (ואני בטוח שעל חלק הם היו צריכים לעשות תחקיר)

    נדב ציין שהוא לא ראה את המרתון, ואני חושב שמלבד התקרית עם פלישת ברור לכולם שאירועים מהסוג הזה הם דווקא הדבר שהכי היינו רוצים לראות בערוץ המוזיקה.

  • 14
  • 15
    יובל says:

    אלעד שלח את הלינק לפלייליסט שמעלי, אני הקלטתי, בחופש הגעתי למשרד, צרבתי ערכתי חתכי והעלתי לצינור………………..

    הדף הראשי שלי בצינור:
    http://www.youtube.com/user/tlvcop

  • 16
    בן טברסקי, מלך האינדי של ישראל 2011 says:

    אני חייב לציין שמה שעשיתי למצלמה היה טלטול קטן ולא יותר מזה, אני חייב לציין שכל העניין הזה עם "אחז במצלמה בחוזקה" הוא באמת תמוה בעיניי, הרי לא קרה דבר לציוד באולפן ובטח שאף אחד לא נפגע פיזית מכל העניין.

    בנוגע ליחס מזלזל מאנשי הערוץ, הכוונה היתה לעובדי הקופסא המכונה "האולפן השקוף" ולא למנחים עצמם, משמע- אתה ושרון הייתם ממש סבבה אלינו ואליכם אין לי ולחברי הלהקה שלי תלונות, לגבי הבחוריקו שנבח עלינו להזדרז(כאשר המתופף שלנו מוציא מקלות על מנת לתופף)וממשיך לנבוח עלינו, בעוד שעוד בחור שבאמת הקשר שלו ואל הערוץ עצמו נראה לי תמוה, מדבר אלינו בהתנשאות שמדובר בפריים טיים טלוויזיוני מטורף("יאללה ילדודס Tv time)מצטער, אבל זה לא יחס.

    עם כל הכבוד לתחקירים(אני התרשמתי ששרון אשכרה אמרה "תל אביב נחרבת" אבל בסופו של דבר זהו שיר הפופ שלנו:) תחקיר מעט מעמיק היגיון בריא= הייתם יודעים מה פלישת חוטפי הגופות עושים פחות או יותר בהופעות(את זה ניתן להסיק מהשם של הלהקה שלי, הז'אנר שאנחנו פועלים תחתיו, תמונות רבות שמצולמות מהופעות שלנו שניתן לראות שאנחנו לא להקה סטטית וכמובן שני וידאוים הנמצאים ביו טיוב)

    ושוב, לגבי נזק לציוד. מן הסתם שלא באתי בכדי להרוס, אתם ציפיתם לשריפה כאשר אני אחזתי קצת המצלמה בעוד שאני לא הייתי ליד גפרורים! משמע- לא, לא באתי להרים מהומות ולשבור את קופסת הניילון הענקית הזאת אלא באתי להנות ולהרים הופעה כפי שפלישת חוטפי הגופות מרימה הופעה בפטיפון, בגדה השמאלית, באוזן בר ובכל מקום אחר ללא יוצא מן הכלל. להרוס ציוד זה לא קול ולא רוק'נ'רול אבל לנסות לחטוף ממני את המיקרופון בכוח, תוך כדי שיר ובשידור חי זה עוד יותר לא קול.

    ואני אסיים את מה שכתבתי בכמה וכמה לינקים שכדאי לכולנו לצפות ולקחת דברים בפרופורציות(וכמובן שאני לא משווה אותי ואת הלהקה שלי ללהקות שתראו בלינקים הנ"ל)

    חברים, חג שמח ותאכלו המון לחם, מצות זה מגעיל

    http://www.youtube.com/watch?v=RLu53GwrNN4&feature=related

    http://www.youtube.com/watch?v=kA_dSBLp1A8

    http://www.youtube.com/watch?v=7xZOrWK6d4g

  • 17
    NE says:

    נו באמת,
    "מה שעשיתי למצלמה היה טלטול קטן ולא יותר מזה"- קודם כל, מצלמות אולפן זה ציוד סופר רגיש וכן גם טלטול קטן ולא יותר מזה יכול להזיק להן, ובכלל- למה לקחת את הסיכון?
    מעבר לזה אתה באמת לא מבין את ההבדל בין הופעה בגדה/פטיפון לבין הופעה בטלוויזיה (גם אם הטלוויזיה הזו היא לצורך העניין ליל אינדי עם שרון קנטור).

    ערוץ 24 (=קשת, היינו הך) מתמודד עכשיו עם הרבה זמן שידור ומעט תוכן. ע"מ למלא חלק מהזמן הזה חשבו על הרעיון היצירתי של לילה של אינדי ישראלי, זה לא שהייתה כאן איזשהי דה לגורל האינדי הישראלי, כן?
    לכן, מרגע שהסכמתם לבוא לאולפן הייתם צריכים להבין את זה. את ההפקה לא באמת מעניינות ה"אנרגיות" של ההופעה שלכם, היא מבחינתה בסך הכל מבקשת למלא קצת זמן בתוכן שדיר, וטלטול קטן של המצלמה הוא אעפס לא ממש שדיר…

  • 18
    גד פרומקין says:

    אני רק לציין ש…
    בן עשה את מה שהיה צריך וכך גם הערוץ
    לא היה טעם לנסות לדלות הגנה, או לצפות שבגלל ששרון היתה שם, הכל יהיה אחרת
    גם היא, אני מאמין, כמו האמנים, קיבלה כרטיס בתנאים מגבילים לערוץ עם רייטינג
    להקת פאנק צריכה לעוף משידור כזה ושידור כזה מטבעו לא יכול לסבול להקות פאנק
    צריך לזכור: הערוץ הזה , כמו רוב רובם של הערוצים, הוא פלטפורמה לפשעים תרבותים, ונועד רק למכור פרסומות. מה שנעשה חוץ מזה ( כמו מרתון אינדי למשל ) הוא עלה תאנה.
    סוחר נשק לא מפסיק להיות סוחר נשק רק בגלל שהוא אירגן קומזיץ לילדי שדרות ( גיאדמק ) וכך גם הערוץ, ולכן אפשר להיות עלה תאנה אם אתה יודע שזה מה שאתה, ואם אתה דואג להרעיל קצת את מבושיהם של המארחים ( הערוץ, לא שרון ולא מיתר )

  • 19
    קין והבל 90210 says:

    כולכם בני זונות. אנחנו שולטים
    חכו יא מניאקים
    קוטלר יא נחנח הומו
    עוד חודשיים דיסק.
    ואתם לא תבינו מאיפה זה בא לכם
    הכל ייגמר. ערוץ 24, ערוץ 11, העולם.
    ביבי ראש הממשלה. ואנחנו ליצני החצר.
    ןאנחנו רואים הכל

    האחים המזדיינים

    ובלאם. אני לא פה יותר

  • 20
    זיווה says:

    http://www.youtube.com/watch?v=zvDyADUKQ5s

    היה מעולה!
    תודה למיתר ושרון:)

גם לך יש מה להגיד? יופי.