המלצות 24.12.10-31.12.10

שלום חברים, זהו פוסט ההמלצות האחרון ל-2010, וגם לתקופה הקרובה בכלל. מסיבות שונות שיוסברו כאן עוד מעט בפוסט נפרד, החלטתי להוציא את הבלוג לחופשה. עד מתי? לא יודע לומר. בכל אופן, אני מקווה שגם ב-2011 תמשיכו להנות מהמוזיקה הנהדרת שיש סביבנו. מקווה שנהניתם לקרוא כאן,

נדב (לזרבוי).

שישי 24.12.10

  • חוגגים 60 לדני סנדרסון ב-14:00 וב-21:00 בזאפה, ולנברג 24. תחילת מופע ב 15:30 וב-22:30 בהתאמה. דני סנדרסון מארח את גורי אלפי,רועי בר נתן וטלי אורן במופע מחווה לגזוז. לכבוד גיל 60, יכול דני סנדרסון להתגאות בקריירה מצליחה ובועטת, שנמשכת קרוב לארבעה עשורים. הזמר והיוצר, זוכה פרס אקו"ם למפעל חיים ומי שנחשב לאחד מאבותיו של הרוק הישראלי יקיים חמישה מופעים מיוחדים שבכל אחד מהם יתארח אומן אחר. בנוסף לאומנים המתוכננים, יעלו גם אורחים מפתיעים. 130 ₪ למופע הצהריים, 150 ₪ למופע הערב שיכלול גם את אורח נוסף – רמי קליינשטיין.
  • הרולד רובין & מארק סמוליאן ב-16:00 בלבונטין 7. מוזיקה חדשה. 20 ₪.
  • מורחת לאקוםREUPTAKE OF THE INHIBITORS ב-17:00 בצימר, הגדוד העברי 5. 20 ₪.
  • רגאייסטאן ב-22:00 באוזןבר, קינג ג'ורג' 48. חוגגים את חג המולד עם להקה ירושלמית ששרה ומנגנת רגאיי ישראלי בעברית. עם מקצבים מרקידים וטסקטים משעשעים הנוגעים לחייים בחברה הישראלית, בהופעה רגאייסטן משלבים כין גרוב מוצלח לאג'נדה חברתית. 40 ₪.
  • [חינם!] נועה ברירו  ב-21:00 בשאפו, הכובשים 48. לאחרונה חברי הלהקה שלי התחילו ללמוד פיתוח קול אצל מורה נהדרת. ומסתבר שהיא לא רק מורה נהדרת, אלא גם יוצרת מעניינת עם שירים יפים. תכירו.
  • מרסדס בנד ב-22:00 בבארבי, קיבוץ גלויות 52. מרסדס בנד מגיעים לבארבי להפגיז לכם את הצורה. אל תשכחו להצטייד בשכפצים. 70/80 ₪.

שבת 25.12.10

  • התרמה לכפר הנוער ימין אורד ב-20:00 בקומפורט 13. קול הקמפוס נרתמת לסייע לבית החם החשוב – ימין אורד, שנפגע קשה מאוד באסון השריפה שפקד את הכרמל בחנוכה האחרון. באירוע ההתרמה ייקחו חלק ד'ג'יים, אמנים ומוזיקאים שנרתמו ללא תשלום לטובת המטרה החשובה. כל ההכנסות מהערב יועברו לקנייה דחופה של ציוד שנפגע באסון. על התקליטים:  שי ברבלט (sunshay) וחן ינוביץ' (black on blonde) מקול הקמפוס. יופיעו: Trix, ההרכב החדש והמסקרן מבית היוצר של מכונת הגרוב ירון אוזנה (התפוחים),  בום פם מארחים את קותימן בהופעה משותפת, תומר יוסף ותמיר מוסקט (Balkan Beat Box Sound System)  בסט משותף כמו שרק הם יודעים לנגן. לאון פלדמן (נפולאון) ינחה. בואו מוקדם, רוצים להתחיל בזמן. 30 ₪ בכניסה.
  • עינב ג'קסון כהן ב-20:30 באוזןבר, קינג ג'ורג' 48. אמנית הפסנתר מגיעה לאוזן להופעה מצופה במיוחד, לרגל השקת סינגל חדש ומקסים במיוחד. ג'קסון שמה את האצבעות על הפסנתר, את השפתיים על המיקרופון ואת הלב על השולחן, ומגישה טקסטים חושפים מעומק הנשמה עטופים במנגינות מדהימות. ג'קסון מגישה את חומריה בהצגה ישירה לקראת אלבום בכורה מתקרב ובא. 40 ₪.
  • חוגגים 60 לדני סנדרסון (אורח : גידי גוב) ב-20:30 בזאפה, ואלנברג 24. תחילת מופע ב 22:00. לכבוד גיל 60, יכול דני סנדרסון להתגאות בקריירה מצליחה ובועטת, שנמשכת קרוב לארבעה עשורים. הזמר והיוצר, זוכה פרס אקו"ם למפעל חיים ומי שנחשב לאחד מאבותיו של הרוק הישראלי יקיים חמישה מופעים מיוחדים שבכל אחד מהם יתארח אומן אחר. בנוסף לאומנים המתוכננים, יעלו גם אורחים מפתיעים 150 ₪.
  • [חינם!] רוצי בובה  ב-22:00 ברדיו EPGB, שד"ל 7. יעל מציינת יומולדת 25, ובמסגרת החגיגות רוצי בובה באים להופיע לכבודה. יהיו גם תקלוטים מגניבים.
  • [Lorena B] ב-22:30 באוזןבר, קינג ג'ורג' 48. להקת הפוסט רוק האלקטרוני מירושלים (או מירושלים לשעבר), ספק פופ, ספק אינדי, ללא ספק מוכשרת בטירוף, במופע השקה לסינגל החדש שלה. יתארחו: המון מסטיקים, וגם ברונו מטרי פויזן, ונדב לזר מ-[The Raw Men Empire], הידוע גם כעבדכם הנאמן (לשעבר?). מופע חימום: מיכאל מבורך. 30/40 ₪.

ראשון 26.12.10

  • [חינם!] גל שילוח ב-19:00 בסלון ברלין, נג'ארה 15. המתופף האנרגטי של להקת [Left] במופע סולו – אקוסטי ראשון.
  • [חינם!] נעם סדן  ב-21:00 במיכהטרוניקס, בן יהודה 26. סינגר-סונגרייטרית חביבה ועדינה. מופיעה בחינם במיכה.
  • רע מוכיח אורקסטרע ב-22:30 בלבונטין 7. עם אסף תלמודי, תם מוכיח, פושטק, אורי פרוסט, דניאל שריד רועי חרמון ועוד… 40 ₪.
  • [חינם!] שירי הדר ב-22:30 באברקסס, לילנבלום 25. קלידנית להקת איזבו בהופעה עם אלבום הבכורה "בדרך". הכניסה חופשית.

שני 27.12.10

  • מופע התרמה למען ילדי הלילה ב-21:30 בבארבי, קיבוץ גלויות 52. "על סוף התהום עוד אפשר לעצור, ילדי הלילה מבקשים אור." בואו לעצור איתנו צעד אחד לפני התהום, בערב התרמה מיוחד ובלתי נשכח למען ילדי הלילה. קומפלקס גג וגם מפעיל בתים בתל אביב לנערים ונערות מחוסרי קורת גג (בית דרור, מקום אחר, מרכז למידה, דירת המשך ועוד) הבתים האלו מעניקים מענה מקיף וזמין לכל אותם נערים ונערות. על הבמה: אהוד בנאי, שלומי שבן, קוואמי והחלבות (פאקינג מקום ראשון במצעד בגלגלצ!)  פתיחת דלתות: 21:30 תחילת מופע: 23:00 מחיר כרטיס: 80 ₪ רכישת כרטיסים בערב המופע.
  • עבודות עפר ב-22:30 בתמונע, שונצינו 8. צמד דרים-פופ ראשון במזרח-התיכון! אסף ויונתן משלבים אלקטרוניקה בסיסית משנות ה-70' יחד עם מכונות תופים ישנות ומילים בעברית. זה עתה סיימו להקליט את אלבומם הראשון. אדם שפלן על הבס. 40 ₪.

שלישי 28.12.10

  • [חינם!] יום הולדת לאליעזר בן יהודה ב-20:00 במיכהטרוניקס, בן יהודה 28. הנה כמה דברים שלא ידעתם על אליעזר בן יהודה, באדיבות דפנה והעוגיות, שגם יופיעו בערב הזה לצד חיה מילר והמנגנון. למה בעצם? מארגני הערב מסבירים שבשנים האחרונות אנו עדים לתחייה של השפה העברית בתרבות האלטרנטיבית. יותר ויותר יוצרים מנסים לעקם את השפה לצרכיהם ולהגיד בה דברים חדשים באופן חדש. סצינת המוסיקה האלטרנטיבית המתעוררת היא אחד המקומות הכיפיים ביותר לראות את זה, דווקא על רקע קליטתה של האנגלית במקומותינו. אליעזר בן יהודה הוא בעצם האלטרנטיביסט העברי הראשון. כמו רבים מהיוצרים האלטרנטיביים של ימינו הוא התעקש לדבר, לכתוב ולפרסם בעברית בניגוד מוחלט למיינסטרים. שלא לדבר על זה שהוא המציא מלים כמו "רכבת" ו"גלידה", שמי יודע איפה היינו היום בלעדיהם. לרגל יומולדת (מילה שבן יהודה היה מתחלחל ממנה, אגב) 152 לאליעזר בן יהודה, יחגגו לו במועדון הסודי הזה, שנמצא, איך לא, ברחוב בן יהודה.
  • עוד מעט פאולינה ב-20:00 בלבונטין 7. שירים אישיים. מיכל אופנהיים לנדאו (הזכורה לכם ממקהלת גבעול) – שירה, טל הפטר (הזכור לכם מניסים צדוק והנפלאות ומאפרת בן צור) – פסנתר, חגי פרשטמן (הזכור לכם ממונוטוניקס!) – תופים, ניר וקסמן (שמפליא בשירה גם בהרכב לא) – קולות. 30 ₪.
  • אהוד בנאי ב-20:30 באוזןבר, קינג ג'ורג' 48. עם גיטרה מפוחית וקצת אפקטים. מבצע מבחר משיריו ומאלתר נתיב. ותאמינו לי, לאלתר נתיב בערב שיהיה צפוף באופן מסוכן זה לא קל. 110 ₪.
  • [חינם!] [Do You Like My Shoes] & Suicidal Furniture ב-21:30 בבלום בר, קינג ג'ורג' 2. ערב Pאנק-פופ מפנק וחינמי של שתי להקות מלאות באנרגיה. מה שבטוח – יהיה שמח!
  • רועי דהן ב-22:00 בקפה ביאליק, ביאליק 2. אלבום בדרך לקראת מרץ.
  • מאיה בלזיצמן ב-22:30 בתמונע, שונצינו 8. מאיה בלזיצמן, הצ'לנית שבזכותה כמעט ואי אפשר לדמיין היום מופע רוק בלעדיה, יוצאת במופע מרגש שמוקדש כולו למועדון המיתולוגי רוקסן ולשירים של שנות ה-90, שהיו מזוהות יותר מכל עם להקות רוק תל אביביות בועטות כמו איפה הילד, רוקפור, המכשפות ועוד רבות אחרות. יחד עם המתופף מתן אפרת והפסנתרן איתמר גרוס, יצרה טריו הרמוני שלקח את הקהל למסע בזמן ונתן חיים חדשים לשירים שהפכו לקלאסיקות בשנות ה-90, ביניהם, "יש בך" של החברים של נטאשה, "כל החבר'ה" של מוניקה סקס, "מישהו שומע אותי" של איפה הילד, "בשמלה אדומה" של הקספרים, "LA" של ג'ינג'יות, "שקט" של בלגן, "המנון לאדישות" של ערן צור, "מתח מיני" של המכשפות ו-"לילה" ועוד. 50/60 ₪.
  • זיגו (אורחת: אניה בוקשטיין) ב-22:30 בלבונטין 7. זיגו (הדורבנים) מופע חדש עם שירים מתוך אלבום הבכורה המתקרב. אורחת מיוחדת: אניה בוקשטיין. 40/50 ₪.

רביעי 29.12.10

  • איל מעוז ואסף סירקיס & דניאל שריד/ אריאל ערמוני/ יואב ביירך/אסיף צחר ב-20:00 בלבונטין 7. הדואו בביקור חגיגי בארץ. 40/50 ₪.
  • ליל ארד ב-20:30 באוזןבר, קינג ג'ורג' 48. מופע אקוסטי. ליל ארד היא זמרת מלונדון עם שורשים בארץ. כל השירים שלה מספרים סיפורים. חלקם יגרמו לכם לצחוק. חלקם יגרמו לה לצחוק. אחד מהם כנראה יגרום לכם לצחוק ולבכות יחדיו. בכל מקרה, היא מעדיפה כתיבת שירים על כתיבת ביוגרפיות. אלבום הבכורה שלה, "מישהו חדש" יצא לפני מספר חודשים. ליל ארד הופיעה בישראל מספר פעמים, כאשר בפעם האחרונה היא חיממה את ג'פרי לואיס בטור שלו כאן. 40 ₪.
  • ערב ספוקן וורד #6 ב-22:00 בלימה לימה. אמנות הספוקן וורד נולדה בשכונות השחורות של ניו-יורק בתחילת שנות ה -90 כשהתיכה יחד היפ-הופ קצבי עם שירה חברתית-פוליטית חשופת שיניים. יעלו ויבואו להציג משנינותם ואופיים הטוב : לאון פלדמן – עיתונאי, עורך, שדרן רדיו, מקיים את  ערבי "לכלוך באוזן" וסה"כ בחור כארז; אסנת סקובלינסקי – אמנית ומשוררת, מייסדת בסטרבות, ומפיקת ערבי ספוקן וורד בעצמה; אבי בן זקן – הידוע גם כ"אוויל הכפר/אוקטובר" אמן ראפ והיפ הופ מחתרתי. מוזיקאי, צלם, ושנון להפליא; נעם פרתום – משוררת העומדת מאחורי פרויקט ה"פואטיוב" מעורר ההשראה, זמרת ואישיות; אבנר עמית – משורר ואמן ספוקן וורד, החוזר לערב נוסף עם קטעים חדשים לאחר שהפעים את כולנו בהופעתו האחרונה; אלן פותלס – שחקנית, משוררת וסופרת כבשים. מתעקשת לגור בירושלים, לעסוק בפרינג' ולאכול את הקשה של הלחם; קובי ליברמן – רעיונאי,תסריטאי, אוהב אוכל תאי. כל התענוג בעלות סמלית של 20 ₪.

חמישי 30.12.10

  • [Buffalos] ב-20:30 באוזןבר, קינג ג'ורג' 48. רוק\פולק\קברט של גיטריסט [PANIC ENSAMBLE] וזמרת נפלאה. מלווים בשלל חברים מוכשרים ומעניינים. 40 ₪.
  • הופעות Pאנק ברוגטקה ב-21:00 ברוגטקה, יצחק שדה 32. השקת סינגל חדש של [Uzbeks]. האוזבקים יופיעו עם עוד להקות ממיטב הסצינה: [Friday Night Sissy Fight], בוא לבר, Sigfried and Roid-Rage. כניסה 30 ₪.
  • נערות ריינס ב-22:30 באוזןבר, קינג ג'ורג' 48. הרכב הרוק הבועט בדרך לאלבום שני. 50 ₪.
  • אדיר והילדות ב-22:30 בתמונע, שונצינו 8. טריו עוצמתי בהופעה בעקבות אלבום הבכורה. רוק גיטרות טעון ואנרגטי עם הגשה שמשלבת סאונד של חו"ל שמבוצע בעברית. 40\50 ₪.
  • אוי דיוויז'ן & קרימנל פרוג'קט ב-22:30 בלבונטין 7. שתי להקות הקאלט בחגיגת קדם סילבסטר: אוי דיוויז'ן – כלייזמר ושירים ביידיש, קרימנל פרוג'קט – שירי רחוב ועולם תחתון שמנוגנים בין השאר ע"י בוריס מרצינובסקי (יהוא ירון, אביב גדג' ועוד) באקורדיון וסתו בן שחר (חיה מילר) בתופים. 50 ₪.

שישי 31.12.10

  • Los Caparos ב-22:00 בלבונטין 7. "ברוסיה היה יותר קר". הופעת סילבסטר לוהטת כולל שמפניה בחצות. 70 ₪.
  • [Hank and Cupcakes] ב-22:00 באוזןבר, קינג ג'ורג' 48. אז נכון שבדרך כלל לא ממליצים פה על הופעות חו"ל, אבל הם סוג של ישראלים, למרות שיותר קל למצוא אותם בניו-יורק מאשר בתל אביב. הצמד האוונגרד-הארדקור-פופ הזה שמורכב ממתופפת\סולנית ובסיסט נותנים מופע שהוא פשוט לא מהעולם הזה. הפעם הפ יגיעו לאוזן לחגוג סילבסטר. מומלץ להגיע מוקדם, פעם קודמת שהם הופיעו פה, התור נשפך עד הסנטר. מופע פותח: Tiger Love, DJ Nicely Put/ 90/100 ₪.
  • מסיבת סילבסטר ב-22:00 בבית הבתים, אברבאנל 5 מאחורי ההודנא. מסיבת שתה כפי יכולתך כמיטב המסורת, המסיבה השנתית לכבוד השנה החדשה בבית הבתים על העמדה: ספי רמירז, Hectik (TABAC) TURTLE (TABAC FADA) . וגולת הכותרת – [UMLALA] המשובחים בהופעה חיה.  80 ₪ שתייה חינם כל הלילה.
  • שלום חנוך בחצות בבארבי, קיבוץ גלויות 52. "חיות לילה". פתיחת מופע ב- 2:00 לפנות בוקר. שנה טובה!!! 100/120 ₪.

להתראות.

...ובאותו עניין:



יש כבר 3 תגובות, יא אללה:

  • 1
    דרור says:

    אם מישהו מכיר את להקת טריקס ‪trix
    שהופיעו עם בום פם בשבת מוזמן לידע אותם שיש בדף שלי בפייסבוק אלבום עם תמונות מההופעה
    הבנתי שזו היתה ההופעה הראשונה שלהם אז בטח הם ישמחו לקבל את התמונות
    בקיצור אני נקרא שם drorvar והאלבום פתוח גם לקהל הרחב תהנו

  • 2
    Shak says:

    Are you leaving? shame! The live show listings where very useful! any recommendations for other sites that list and include a link to the music ('cause that's the main thing).
    Thanks!

  • 3
    דני תופים says:

    ביום רביעי יש הופעה של החברים של נטאשה שהתאחדו לאחרונה, כדאי לך לסקר את המופע, נראה לי שיהיה מדהים לראות אותם שוב ביחד

גם לך יש מה להגיד? יופי.