המלצות 5.2.10-12.2.10

שישי 5.2.10

  • [חינם!] פסטיבל 15 דקות ב-12:00 בשדרות רוטשילד, ליד הקיוסק (?). כל מופע מקבל את 15 דקות התהילה שהובטחו לו ע"י אנדי וורהול, ומוזמן לעשות אימפרוביזציה, הופעה, קטע מחול, הקראת שירה או מה שבא. האמת, לא ראיתי שום פרסום על זה מאז ששמעתי על זה לראשונה, ואם יהיה גשם בכלל לא בטוח שזה יקרה.
  • [The Raw Men Empire] ב-15:00 בצוזאמן, לילנבלום 25. השבוע למדנו שאנחנו לא עושים פולק, ולא רוק אלטרנטיבי אקוסטי ואפילו לא פריק פולק: קוראים יקרים, מסתבר שהלהקה שלי מנגנת אנטי-פולק. שיהיה. מבחינתנו זו עדיין מוזיקה שמחה לאנשים עצובים, ולהיפך. 20 ש"ח כולל דיסק מתנה והגנה מהגשם.
  • [חינם!] מרי אוצ'ר  ב-15:00 בסלון ברלין, נג'ארה 15.
  • pitkit1פסטיבל 5 שנים לפית/קית – יום 1 ב-16:00 בבית פית\קית, פראנצאויז 14. פית/קית הוא לייבל ישראלי עצמאי, שהוקם לפני חמש שנים ופועל כמעין קולקטיב אמנים. במסגרת החגיגות יושק אוסף רביעי של הלייבל בליווי יומיים של רוקנרול בועט, אינדי חתרני, וסינגרסונגרייטרים רגישים. הנה הליינאפ המלא. יופיעו לפי סדר אקראי: [ZAKA], אלי לס, דני הדר (שרק בשבילו חובה להגיע – האיש הוא אחד הגאונים הנדירים לטעמי), רייסקינדר, The Mummies And The Puppies, רועי צ'יקי ארד, ערופי שפתיים, נגה שלו (עוד יוצרת נהדרת שלא מופיעה מספיק), סיון שדמון, רם אוריון (כבוד!), אנטיביוטיקה, מורה מחליפה (שירשו את מורה חיילת), פג אדיר, Salesmen, ממלושן (קנטור בהופעה ראשונה אחרי הלידה), דיסקואלסטי, מורחת לאקום, pits , אבישי אפרת, The Aprons, דייוויד בלאו, פלוס להקה סודית ולוהטת שלא תרצו להפסיד (משינה?), ועוד. כניסה ליום 30 ש"ח, ליומיים 50 ש"ח. סוג של חובה.
  • ענת סגל ב-21:30 בצוזאמן, לילנבלום 25. 25 ש"ח.
  • Rockabilly Rave 3 ב-22:00 באוזןבר, קינג גו'רג' 48. קשה להכחיש: מדובר כבר במסורת מושחתת – מסיבת פורענות והופעות. ערב הרוקבילי רייב השלישי! אחר ליל הפורענות הראשון באוזןבר, שאיחד מאות חוגגים ממיטב הסצינות בעיר למרחץ של צלילי פיפטיז טראש זה קורה. עוד הפעם!רוקבילי זה שם קוד לימי ראשית הרוקנרול האמריקאי של שנות החמישים, וכנראה המוזיקה הכי קול שנעשתה מאז. הז'אנר זכה לתחייה בתחילת האייטיז במתכונת יותר מלוכלכת עם להקות כמו הקראמפס, ועכשיו הוא שוב על הגל. מה הפעם במרחץ הפאן טיים? לנוכח הצמא לברילנטין בקרב הקהל, אנו מגישים ליין אפ רצחני על הבמה: The Come On Baby Dont Say Maybes – רם אוריון, חברי להקת אלקטרה (דורון פרחי, בועז וולף וניצן חורש), ניר וטשטיין מנערות ריינס על הפסנתר, עונגי ציזלינג על הסקסופון, ועדי מגוג- נערות הגוגו, הקסטנייטות והמניפה. Rubi Rubi Ruse – הישר מניו אורלינס! כלומר, לא בדיוק הישר, היו להם כמה תחנות בדרך, אבל בכל מקרה, פסקול שיכורים ממיס, תגלית אמיתית עם בנג'ו. הפיפטיז – הם לא מנגנים סיקסטיז, וגם לא סבנטיז! הפזמונים – הבנים של דפנה והעוגיות, בגירסת שנות החמישים. או משהו כזה. כך או כך מדובר בבחורים שמבלים אצל החייט לפני שהם לוקחים גיטרה ליד. רוצי בובה – וותיקי קרבות הרוקבילי רייבז הקודמים, עם גראז'-בילי מינימליסטי מטונף. 30 ש"ח.
  • אור כשדים ב-22:00 בבארבי, קיבוץ גלויות 52. אור כשדים בהופעת איחוד חגיגית בבארבי ת"א!! בעקבות ההצלחה של הופעת האיחוד הראשונה, אור כשדים מגיעה לסיבוב שני. בהופעה יחשף שיר חדש ועוד הפתעות מעניינות. מחיר לא ידוע.
  • סולמה ב-23:00 בתמונע, שונצינו 8. ההופעה מורכבת כולה מחומר מקורי, וכוללת מגוון סגנונות – Fאנק, רגאיי, פולק ורוק. החומרים מוגשים על-ידי שלושה זמרים, לעתים בהרמוניה ולעתים כשקול אחד מוביל והאחרים צובעים ומלווים. הכל מוגש עם המון אהבה ומעט פסיכדליה. 40/50 ש"ח.

שבת 6.2.10

  • פסטיבל 5 שנים לפית/קית – יום 2 ב-14:00 בבית פית\קית, פראנצאויז 14. פית/קית הוא לייבל ישראלי עצמאי, שהוקם לפני חמש שנים ופועל כמעין קולקטיב אמנים. במסגרת החגיגות יושק אוסף רביעי של הלייבל בליווי יומיים של רוקנרול בועט, אינדי חתרני, וסינגרסונגרייטרים רגישים. הנה הליינאפ המלא. יופיעו לפי סדר אקראי: [ZAKA], אלי לס, דני הדר (שרק בשבילו חובה להגיע – האיש הוא אחד הגאונים הנדירים לטעמי), רייסקינדר, The Mummies And The Puppies, רועי צ'יקי ארד, ערופי שפתיים, נגה שלו (עוד יוצרת נהדרת שלא מופיעה מספיק), סיון שדמון, רם אוריון (כבוד!), אנטיביוטיקה, מורה מחליפה (שירשו את מורה חיילת), פג אדיר, Salesmen, ממלושן (קנטור בהופעה ראשונה אחרי הלידה), דיסקואלסטי, מורחת לאקום, pits , אבישי אפרת, The Aprons, דייוויד בלאו, פלוס להקה סודית ולוהטת שלא תרצו להפסיד (משינה?), ועוד. כניסה ליום 30 ש"ח, ליומיים 50 ש"ח. סוג של חובה.
  • אביב גדג' ב-22:00 בבארבי, קיבוץ גלויות 52. 60 ש"ח.
  • יואב שושני ב-22:00 בצוזאמן, לילנבלום 25. מופע אקוסטי. גיטרה בס: אדם שפלן. 20 ש"ח.
  • כל החתיכים אצלי ב-22:30 בלבונטין 7. רוקנרול בעברית זה פשוט דינמיט. 40 ש"ח.
  • The Corridors ב-22:30 בצוזאמן, קינג ג'ורג' 48. במסגרת מסיבת Indiego! בעקבות הניסיון המוצלח במופע פותח לאסף אבידן, יוצאת להקת היצוא האיכותית The Corridors במופע חורף אקוסטי בהיר עד מעונן עם משבים עזים. 20 ש"ח.

ראשון 7.2.10

  • כלבי פבלוב ב-20:00 בסבליים, סלמה 53. רוק – גראנג' – פיוז'ן. האמת שזה לא באמת נשמע כמו אף אחד מהשלושה. אבל זה כן נשמע טוב ומגניב. רבאק, אם לא היה לי יום הולדת היום יש מצב שהייתי הולך לבדוק. מחיר לא ידוע.
  • עמוס צימרמן & Revel Day ב-21:00 בקוזה נוסטרה, נחלת בנימין 10. בדרך לאלבום הבכורה, צימרמן עוצר להופעה אקוסטית עם אורח הפתעה מיוחד, יחד עם Revel Day. כניסה 20 ש"ח.
  • [חינם!] [Cheap Karaoke Club]  ב-21:30 במיכהטרוניקס, בן יהודה פינת טרומפלדור. סווינג, רוק, קאונטרי, דיסקו, סמבה, פאנקי. הם חוזרים עם מיטב הלהיטים בעברית אנגלית ואיטלקית, ועם זמרת חדשה. להקה הזויה, מקום הזוי, כניסה חינם. נשמע כיף. עוד קריוקי – בשישי.
  • נילי פינק ב-22:00 בתמונע, שונצינו 8. אני עדיין כועס על עצמי שלא הספקתי להעלות כאן רשמים מההופעה הקודמת והמיוחדת של נילי. היא יוצרת רוק אלטרנטיבי אלקטרוני עם דגש על הפקה שלא שומעים כאן הרבה. אלבום הבכורה שלה ייצא בלייבל "אנובה" בחודשים הקרובים, וכדאי לכם לבוא לשמוע אותה ואת הלהקה המצויינת שלה רגע לפני ולהגיד לכולם שהייתם שם לפני כולם. 40 ש"ח.
  • רע מוכיח אורקסטרע ב-22:30 בלבונטין 7. רע מוכיח וחברים (אסף תלמודי, תם מוכיח, פושטק, אסף רוט, אורי פרוסט, דניאל שריד, רועי חרמון ועוד). 40 ש"ח.

שני 8.2.10

  • Thom Violence (אורח : דייוויד בלאו) ב-22:00 בסבליים, סלמה 53. נויז – רוק. פעם כתבתי כאן על להקה בשם [Stoner witch] שנשמעה מאוד מבטיחה. עכשיו הם חוזרים עם שם חדש ומתופף חדש. מסקרן. 10\30ש"ח.
  • בוטיק ב-22:30 בתמונע, שונצינו 8. הרכב חדשני וייחודי המביא לבמה תערובת מיוחדת של פופ עקום עם טונות של הומור, כריזמה וגרוב. חברי הלהקה זכורים אולי לחובבי הפרוג המקומי מפרוייקטים קודמים שלא לגמרי התגבשו – הלהקות קודה ואמביציה. ביוטיוב יש טעימה. 40 ש"ח.
  • [Elephant Parade] ב-22:30 בלבונטין 7. הופעה חגיגית (ונדירה, יש לציין – הדואו המקסים הזה לא מופיע מספיק) לקראת הופעת הלהקה בפסטיבל האינדי הגדול בעולם sxsw. כניסה 40 ש"ח.

שלישי 9.2.10

  • עבודות עפר ב-20:30 בצוזאמן, לילנבלום 25. אסף חזן ויונתן תורג'מן. 20 ש"ח.
  • yoniיוני ליבנה ב-20:30 באוזןבר, קינג ג'ורג' 48. רק בגלל הפליירים שלו מגיע לו שתשמעו אותו. אחרי שכמה מהקליפים שלו הפכו לסנסציה יו-טיובית, יוני ליבנה מעלה מופע חדש של שירי פופ מתוחכמים על התגלויות אלוהיות ואהבה בין נערים יפים. המופע כולל שירים מקוריים ושירים של לאה גולדברג ורוני סופרסטאר. 20 ש"ח.
  • רותם פרח & עומריקו (רוצי בובה) ב-21:00 בצימר, הגדוד העברי 11. שני מופעי סולו. 10 ש"ח.
  • א-גרוייסע מציאע ב-21:00 בלבונטין 7. רוק כליזמר עם השפעות של פאנק ויידיש. להקה מעולה ומפתיעה, וחובבי הפרוג יזהו את הגיטריסט המופלא נדב בכר מימי פרווה חמה העליזים. 40 ש"ח.
  • מיכאל גוטליב ב-21:00 בפיאנו בר, שדרות וושינגטון 25. הייישר מברקלי, מיכאל חוזר עם שירים שמפגישים את כספי ורכטר עם רדיוהד. 15 ש"ח.

רביעי 10.2.10

  • יהוא ירון ב-20:30 באוזןבר, קינג ג'ורג' 48. הופעה אחרונה לפני פגרה תל אביבית שתוקדש להקלטות האלבום הראשון. והפעם, חידוש מרענן: הופעה ללא אורחים. וכרגיל, הגרלת כרטיסים תעלה כאן עוד מעט. 40 ש"ח.
  • [חינם!] שני פלג  ב-20:30 בצוזאמן, לילנבלום 25. ההופעה השבועית של שני.
  • רונה קינן ועומר קליין ב-22:00 בלבונטין 7. רונה קינן והפסנתרן עומר קליין בגרסת הפסנתר ל"שירים ליואל". 70/80 ש"ח.
  • מארינה מקסימיליאן בלומין ב-22:00 בבארבי, קיבוץ גלויות 52. 80 ש"ח.
  • יוחנן קרסל ב-22:30 בצוזאמן, לילנבלום 25. היישר מבאר שבע. 20 ש"ח.

חמישי 11.2.10

  • Morphlexis & The Aprons ב-20:30 בגדה השמאלית, אחד העם 70. לאחר 3 אלבומים מלאים ו-2 אלבומים אינסטרומנטליים שנעו בין האקוסטי לאלקטרוני, Morphlexis (הלא הוא בנימין אסתרליס) חוזר לבמה בגיבוי הרכב חדש ולקראת אלבום שמוקלט בימים אלה ממש. ההרכב הנוכחי נע בין השפעות יו לה טנגו, פסיכדליה אנגלית, בלוז, פאנק וטריפ הופ כשעל הכל יוצק מורפלקסיס את קולו העמוק והעשיר. על Tiny Fingers אין צורך להרחיב, מישהו כבר עשה את זה. יחד איתו יופיעו הבנות המקסימות והמכושפות The Aprons. כניסה 30 ש"ח.
  • Kill The Drive & יותם בן חורין & בוא לבר ב-21:00 בסבליים, סלמה 53. פאנק, רוק, ומרעין בישין. 30\10 ש"ח.
  • נקמת הטרקטור ב-21:30 במרכז ענב לתרבות, אבן גבירול 71 (על גג גן העיר). נקמת הטרקטור חוגגת 20 שנה. מופע מיוחד לשירתו של רבי יהודה משה אבן עזרא, מגדולי המשוררים של תקופת ימי הביניים. הולחנו ע"י אבי בללי, מנהיג הלהקה, בצליל המאפיין את נקמת הטרקטור : רוק אלקטרוני עם נגיעות אתניות אקוסטיות, תוך בניית דרמה תיאטרלית בתהליך היצירה המוזיקלית. מחיר לא ידוע.
  • ברי סחרוף ב-22:00 בבארבי, קיבוץ גלויות 52. מופע חדש עם ניר מנצור על התופים (!). אזלו הכרטיסים. מופע נוסף ב 24.3. 100 ש"ח.
  • עמית ארז ויעל שפירא – Paper Cuts ב-22:30 בתמונע, שונצינו 8. במופע החדש, הקרוי על שמו של השיר האחרון באלבומו של עמית, יבוצעו שירים מכל אלבומיו בעיבודים חדשים ושונים, המעניקים לשירים המוכרים טוויסט מפתיע וגוונים רעננים עם עמית על הגיטרה, יעל על הצ'לו ושניהם בשירה. מופע חגיגי לרגל יציאה לטור בינלאומי. אורחת: יעל דקלבאום. אם טרם שמעתם את ההופעה הנהדרת והקסומה הזו, זה הזמן. 40/50 ש"ח.

שישי 12.2.10

  • 12פסטיבל שתמעשרה ב-12:00 ברוטשילד 12. רוטשילד 12 (מבית הבראסרי והקופי בר) קיים רק כמה חודשים ובזמן קצר הצליח להתבלט בנוף העירוני והפך לאחד ממקומות הבילוי המובילים בעיר. המקום שם לעצמו למטרה לתת במה למגוון מוזיקאים מכל רחבי הארץ: מדי לילה, לקראת חצות, נערכות במקום הופעות פריצה מפתיעות. בשישי, ה-12 בפברואר, נקיים את "פסטיבל שְתֶמֵשְרֵה". זוהי הזדמנות לחגוג את קיומו של המקום ולקבל טעימה מרוכזת של מבחר האמנים הפוקדים את הבר מדי לילה. בין 12 בצהריים ל-12 בלילה יתארחו על הבמה 12 אמנים ולהקות. מי ישתתף? האחים רמירז, בום פם, צא'רלי מגירה, העברית, [Monotalk], גלעד כהנא / [The Walking Man]  + יהוא ירון (סולו), הקולקטיב (רועי ריק, עידן רבינוביץ'), בני בשן, אסף שריג (איפה הילד?), [Buffalos], שני/אחרון/אוקטובר, והפשרות. בין ההופעות יתקלטו יונתן קוטנר ו- Digital_Me. עלות הכניסה לכל היום: 12 ש"ח בלבד!
  • דורון שפר ב-13:00 בצוותא, אבן גבירול 30. דורון שפר (34) הוא אחד מהיוצרים העצמאיים האיכותיים במוזיקה הישראלית. מי שהיה בעברו "ילד פלא" והופיע לצד שייקה אופיר ב"המלך מתיא" והפקות נוספות בטלוויזיה מופיע מזה שנים עם חומר מקורי. בשנת 2006 יצא אלבום הבכורה "לא משהו מיוחד" שכלל בין השאר ביצוע יוצא דופן לשיר "הבטחה" מאת חנוך לוין מתוך המחזה "מלכת האמבטיה". באלבום השני ממשיך דורון את ההתפתחות האמנותית והמוזיקלית שלו ומתגלה כאמן מרתק – מעין מספר סיפורים מוזיקלי עם איכויות שמזכירות חלק מגדולי היוצרים במוסיקה הישראלית –כגון מתי כספי, שלמה גרוניך, יוני רכטר וכד`. את האלבום הפיק דורון באופן עצמאי בליווי וייעוץ אמנותי של חיים שמש. מחיר לא ידוע.
  • בן אלקיים ב-20:30 בצוזאמן, לילנבלום 25. מופע אקוסטי מיוחד לערב שישי. 30 ש"ח.
  • [חינם!] [Cheap Karaoke Club] & [Jaguar Superfiction] & [Flying Spaghetti Monster]  ב-21:30 בבית הבתים, אברבאנל 5. מרתון רוק מעולה במקום דיי מגניב מאחורי ההודנא שבפלורנטין.
  • רועי ריק ועידן רבינוביץ' ב-23:00 בתמונע, שונצינו 8. חברי הקולקטיב בעוד הופעה (או הופעות, למעשה) כיפיות ומקפיצות. שוחרי התרבות האמיצים שיגיעו הן לפסטיבל שתמעשרה והן להופעה המורחבת של "הקולקטיב" יקבלו: 1. שתי הופעות שונות בתכלית. 2. החזר מלא על הפסטיבל בצורת הנחה של 12 ש"ח להופעה בתמונע בערב. שווה לא? 40 ש"ח.
  • [Billy and The Firm]בחצות באוזןבר, קינג ג'ורג' 48. הרכב הרוקנ'רול החדש של בילי לוי: בילי לוי על הגיטרה והקולות, בן טברסקי – המתופף, הוא גם הסולן של להקת הפאנק "פלישת חוטפי הגופות" וואלרי שפולנסקי על הבס, הוא גיטריסט להקת הפאנק Expect Nothing. כניסה 40 ש"ח.

הופעות נוספות – ברשימה מצד שמאל, ואם פספסתי משהו, תעדכנו בטוקבקים. שבת שלום!

...ובאותו עניין:



יש כבר 5 תגובות, יא אללה:

  • 1

    אף על פי כן מחר בבלום בר ב22:00!

  • 2
    רקפת says:

    במוצ"ש 6.2 בבאסס בירושלים
    דאבל פיצ'ר
    אטליז + שני/אחרון/אוקטובר
    http://www.facebook.com/event.php?eid=272873665527

  • 3
    Jim says:

    תיקון טעות: מורפלקסיס וטייני פינגרס יופיעו הערב (שבת) בירושלים באוגנדה, 20 ש"ח וביום חמישי (11.2) מורפלקסיס יעלו לבמת הגדה השמאלית עם האפרונס: http://www.myspace.com/theapronsband

  • 4
    דקסטר בוכניק says:

    אבל כל כך תכננתי ורציתי לראות את טייני פינגרס בגדה.
    🙁
    מתי זה השתנה? אפילו בתוכנייה המודפסת של הגדה נרשם שטייני פינגרס יופיעו יחד עם מורפלקסיס..
    מילא.

  • 5
    דקסטר בוכניק says:

    ועוד באותו עניין, ובדיוק 48 שעות אחרי:
    במייספייס של מורפלקסיס יש פלאייר של ההופעה,
    בו נכתב שחור על גבי בז' – שני קידר תהיה אורחת בהופעה.

גם לך יש מה להגיד? יופי.