בין השורות 16.9.08

ההצבעה למען המועמד הישראלי לטקס פרסי MTV החלה באתר נענע. לא שאפשר היה לדעת על זה – מישהו ראה פרסום בנושא? המועמדים, להזכירכם, הם שירי מימון , אסף אבידן , כהן @ מושון , איזבו או קותימן . יאללה, תצביעו ותעזרו לשים את האינדי הישראלי על המפה, זה חשוב.

—————–

אגב, בנענע כמו בנענע, עושים כל דבר עקום. לא מספיק שהלינק לכל הסיפור הזה מתחבא בתחתית העמוד הראשי שלהם, טופס ההצבעה מבקש "נימוק" לבחירה (האם הנימוק "כי שירי מיימון שולתתתתתת!!!!1" יתקבל? כי אני מעריך שהם יקבלו הרבה ממנו בזמן הקרוב. ואם הנימוק שלי לא ישכנע אותם, הם יפסלו לי את ההצבעה? התירוץ שלהם הוא שהנימוק הטוב ביותר יזכה בנסיעה לטקס, אבל זה נשמע לי מטופש להפליא). בנוסף, הטופס אף דורש שתמסרו לו את הכתובת שלכם. לא את האימייל, את הכתובת. אחרי 10 דקות חיפוש אחר כפתור "הצבע" באנטי-ממשק שלהם, תוכלו גם לשלוח את הצבעתכם. סחתיין על הפרויקט, אבל אני יותר ויותר משתכנע שהנענע הזה הוא סתם סרפד.

—————–

"גיטרה במדבר", פסטיבל הגיטרה השני מיוזמתו של אלון אבוטבול יוצא לדרך בקרוב, בחוה"מ סוכות (15-17 לאוקטובר). עוד מוקדם לדבר על הליינאפ הסופי, עליו מופקד דודי לוי, אך ממה שידוע לי עד כה אני יכול רק לומר שיהיה מגוון, ושיהיה שילוב בין מיינסטרים לשוליים, אבל לאו דווקא השוליים שהבלוג הזה מרבה לעסוק בהם. השוליים הישראליים לא נעצרים ברוק המועדונים התל אביביים, ונראה שמארגני הפסטיבל רוצים לשקף את זה. מי שירצה את מנת האלטרנט-אינדי שלו, שיקפוץ עשרה ימים אח"כ ל"אינדינגב" (24-25 לאוקטובר).

בינתיים, כדאי לספר על אחד הפרויקטים המעניינים שיקרו במסגרת "גיטרה במדבר", מעבר לסדנאות האמן הרבות שיהיו בו: פרויקט "48 שעות דיסק" נולד בהשראת פרויקט הקולנוע הבינ"ל "48 שעות", שבמהלכו נוצרים בכל העולם סרטים קצרים במהלך 48 שעות בלבד. הרעיון בגרסתו המוזיקלית הוא, כמתבקש, ליצור אלבום ב-48 שעות בלבד, בהשתתפות קולקטיבית של אמנים שונים מתוך הקהל שיפקוד את הפסטיבל. דמיינו לכם אוהל שמוסב לכדי אולפן נייד, עליו מנצחת אונילי [myspace]. מישהו אנונימי נכנס עם גיטרה ומקליט שיר. אונילי מקשיבה ומאתרת מתוך הקהל שמסתובב בפסטיבל את מה שהיא צריכה: זמרות ליווי, עוד גיטריסטים, כלי הקשה, או מה שלא יהיה. הפקה אינסטנט. זה יכול לצאת שטחי, אבל כשההפקה מופקדת בידיים כל כך כשרוניות, אני חושב שיכול לצאת מזה משהו ייחודי באמת.

הרעיון בגדול הוא לאתר את המוזיקאים במהלך הפסטיבל, אבל אפשר גם ליצור קשר עם אונילי מראש בכתובת 48@onili.com (לעזאזל, אני לא מצליח לכתוב את זה כמו שצריך. אינטרנט ארור).

—————–

ואגב פסטיבלים: פסטיבל "All Tomorrow's Parties" מתקיים בדצמבר באנגליה. כמו בפסטיבל המדברי שלנו, גם אצלם המנהל המוזיקלי מתחלף כל שנה. הדודי לוי שלהם הם מייק פאטון בשיתוף עם "Melvins", להבדיל. ומי מסתתרים בקצה הליינאפ? "מונוטוניקס" [myspace] הישראלים. כבוד. אהבתי את מה שכתבו עליהם בתוכנייה, בייחוד את המשפט "מונוטוניקס מופיעים המון – לא כאילו אין מחר, אלא כאילו יש מחר שבו יש עוד כמה הופעות".

—————–

בכל פוסט חמישי בממוצע יוצא לי להמליץ על "קין והבל 90210". יש כאלה שהייפ זול מהסוג הזה עובד עליהם, אבל על הרוב זה בטח לא עושה רושם בלי לשמוע משהו להתרשמות. אלא שחברי הלהקה התעקשו שלא לפתוח מייספייס. למה? ככה. אז חדשות טובות: "קין והבל 90210" פתחו מייספייס [myspace]! למה? ככה. טוב, זה היה ברור שהם יישברו ויתמסחרו בסוף. בקצב הזה, אני לא אתפלא אם תוך שנה הם ילכו להופיע בפסטיגל.

למי שכן שמע אותם והתרשם שמדובר בסתם רעש עם פוזה, יש שם הקלטות שמאפשרות לשמוע גם את הדקויות המגניבות שלהם. בהשפעות שלהם הם רושמים את "Pantera" לצד "כוורת", מה שמסביר אולי את הביוגרפיה הקורעת מצחוק שהם כתבו. לכו לקרוא איך הם החליטו "להפסיק לעשות 'אלקטרו טכנו מגנום סווינג', ושהגיע הזמן לעשות 'פופ ג'אז נפוליאון מאסטרינג סינתי מטאל' עם נגיעות של מלאכים".

תגיות: , , , , , , , , ,

...ובאותו עניין:

  • בין השורות 2.6.09 - הודעות מנהלה ושאר שטויות האינדי הישראלי כובש את הפריים טיים סדרה חדשה עם פסקול משובח קליפ של יונתן ...
  • בין השורות 17.8.09 - אסף אבידן הוחתם בסוני. מה שקראתם פסטיבל המוזיקה של היינקן מתקרב, הריר מתחיל לטפטף בום פם משנים הרכב...
  • ריקודים, כשפים, קסמים וקינואה - כאילו שהקטע של יותר מידי הופעות ופחות מידי זמן לכתוב עליהן לא מספיק מתסכל, המחשב שלי החליט לאכול לי ...
  • בין השורות 2.10.08 - הטמפרטורות אולי צונחות, אבל פסטיבל "אינדינגב" (24-25 לאוקטובר) רק מתחיל להתחמם: באתר הפסטיבל עלה ה"א...
  • בין השורות 3.9.08 - שירי מימון :מס:, אסף אבידן :מס:, כהן @ מושון :מס:, איזבו :מס: או קותימן :מס:? אחד מהם יבחר כנציג היש...



יש כבר 5 תגובות, יא אללה:

  • 1
    יובל says:

    "הדודי לוי שלהם הם מייק פאטון בשיתוף עם "Melvins""?

  • 2
    לזרבוי says:

    לכל דבר יש קונטקסט. במקרה הזה, הקונטקסט נמצא שלוש פסקאות למעלה.

  • 3
    Vegvisir says:

    איזה קונטקסט? על מה אתה מדבר?? הבנו את הקונטקסט אבל לערבב בין מייק פאטון לדודי לוי? זה חילול השם! לאדע מי זה דודי לוי הזה אבל זה גם לא משנה

    ו…מכיר את המשפט punks not dead it just smells like it?
    הייתי בלא דובים שהיה בלבונטין וקין והבל חיממו אותם…
    אז קין והבל גם sounds like it
    ולי אין שום בעיה עם פאנק כל עוד הוא לא גרוע כמו שלהם

  • 4
    יובל says:

    אתה צודק נדב, או מ*טל הפ33ה 16 של "אטמי אוזניים", הכל בקונטקסט.

    נ.ב
    מיטל הפצצה היא דמות פיקציונלית של נערה מהסוג המכנה עצמו "פקאצה". מיטל כותבת בלוג מוזיקה (פיקציונלי) בו היא מביאה את הערצתה למיי קמיקל רומנס וטוקיו הוטל, ומדי פעם מפרסמת שירים דכאוניים ומאיימת להתאבד.
    בכתיבת תגובה זו השתמשתי במילון הפקאצות של חגי גילר (http://www.shesek.org/?p=522), מסמך מזעזע אך מומלץ לכל קורא בר-דעת.

  • 5
    משמו ולהקתו says:

    לא מבין על מה כל הדיבור.
    להקה גרועה וכמו שהבנתי גם לא ממש נחמדים.

גם לך יש מה להגיד? יופי.