המלצות 12.2.10-19.2.10

שישי 12.2.10

  • 12פסטיבל שתמעשרה ב-12:00 ברוטשילד 12. רוטשילד 12 (מבית הבראסרי והקופי בר) קיים רק כמה חודשים ובזמן קצר הצליח להתבלט בנוף העירוני והפך לאחד ממקומות הבילוי המובילים בעיר. המקום שם לעצמו למטרה לתת במה למגוון מוזיקאים מכל רחבי הארץ: מדי לילה, לקראת חצות, נערכות במקום הופעות פריצה מפתיעות. בשישי, ה-12 בפברואר, נקיים את "פסטיבל שְתֶמֵשְרֵה". זוהי הזדמנות לחגוג את קיומו של המקום ולקבל טעימה מרוכזת של מבחר האמנים הפוקדים את הבר מדי לילה. בין 12 בצהריים ל-12 בלילה יתארחו על הבמה 12 אמנים ולהקות. מי ישתתף? האחים רמירז, בום פם, צא'רלי מגירה, העברית, [Monotalk], גלעד כהנא / [The Walking Man] + יהוא ירון (סולו), הקולקטיב (רועי ריק, עידן רבינוביץ'), בני בשן, אסף שריג (איפה הילד?), [Buffalos], שני/אחרון/אוקטובר, והפשרות. בין ההופעות יתקלטו יונתן קוטנר ו- Digital_Me. עלות הכניסה לכל היום: 12 ש"ח בלבד!
  • [חינם!] שי-תות ב-13:00 ברחוב בן יהודה, מגורדון ועד בן גוריון. הפנינג שכונתי על טהרת התותים. במסגרתו יתקיימו מופעי רחוב, מופעי ישיבה, אירועי אמנות, הנחות, מתנות, ועוד שלל אטרקציות. נילי פינק תופיע אקוסטית בגלריה אנגל, מסיבה צוענית עם להקת חלטורה באייסברג.
  • [חינם!] קימברלי קלארק ב-15:00 בסלון ברלין, נג'ארה 15. אלקטרוניקה ירושלמית נסיונית למתקדמים. http://www.myspace.com/kimberlyprofessional
  • דורון שפר ב-13:00 בצוותא, אבן גבירול 30. דורון שפר (34) הוא אחד מהיוצרים העצמאיים האיכותיים במוזיקה הישראלית. מי שהיה בעברו "ילד פלא" והופיע לצד שייקה אופיר ב"המלך מתיא" והפקות נוספות בטלוויזיה מופיע מזה שנים עם חומר מקורי. בשנת 2006 יצא אלבום הבכורה "לא משהו מיוחד" שכלל בין השאר ביצוע יוצא דופן לשיר "הבטחה" מאת חנוך לוין מתוך המחזה "מלכת האמבטיה". באלבום השני ממשיך דורון את ההתפתחות האמנותית והמוזיקלית שלו ומתגלה כאמן מרתק – מעין מספר סיפורים מוזיקלי עם איכויות שמזכירות חלק מגדולי היוצרים במוסיקה הישראלית –כגון מתי כספי, שלמה גרוניך, יוני רכטר וכד`. את האלבום הפיק דורון באופן עצמאי בליווי וייעוץ אמנותי של חיים שמש. מחיר לא ידוע.
  • בן אלקיים ב-20:30 בצוזאמן, לילנבלום 25. מופע אקוסטי מיוחד לערב שישי. 30 ש"ח.
  • [חינם!] [Cheap Karaoke Club] & [Jaguar Superfiction] & [Flying Spaghetti Monster] ב-21:30 בבית הבתים, אברבאנל 5. מרתון רוק מעולה במקום דיי מגניב מאחורי ההודנא שבפלורנטין.
  • רועי ריק ועידן רבינוביץ' ב-23:00 בתמונע, שונצינו 8. חברי הקולקטיב בעוד הופעה (או הופעות, למעשה) כיפיות ומקפיצות. שוחרי התרבות האמיצים שיגיעו הן לפסטיבל שתמעשרה והן להופעה המורחבת של "הקולקטיב" יקבלו: 1. שתי הופעות שונות בתכלית. 2. החזר מלא על הפסטיבל בצורת הנחה של 12 ש"ח להופעה בתמונע בערב. שווה לא? 40 ש"ח.
  • [Billy and The Firm]בחצות באוזןבר, קינג ג'ורג' 48. הרכב הרוקנ'רול החדש של בילי לוי: בילי לוי על הגיטרה והקולות, בן טברסקי – המתופף, הוא גם הסולן של להקת הפאנק "פלישת חוטפי הגופות" וואלרי שפולנסקי על הבס, הוא גיטריסט להקת הפאנק Expect Nothing. כניסה 40 ש"ח.

שבת 13.2.10

  • [חינם!] שיקו סיני ב-20:00 בלבונטין 7. מופיע עם להיטים מהבאגז' בבר העליון של הלבונטין. תשלום לפי ראות עינייכם בכובע.
  • איתמר רוטשילד ב-20:30 בלבונטין 7. האלבום השני תיכף בחוץ! ממש עוד חודש בערך! ועכשיו מגיעים שוב ללבונטין, עם טל הפטר על הפסנתר ועם ערן בריל ושלל כליו: הרמוניום, קלרינט, גיטרה בס וגם איזה תוף או שניים. יהיו שירים בעיקר מהחדש, אבל גם כמה מהישן ועוד הפתעות. אורחת: יעל גיסיס. 40 ש"ח.
  • ג'וני שועלי (אורחים: ברי סחרוף ואסף אמדורסקי) ב-20:30 באוזןבר, קינג ג'ורג' 48. עם צאת הסינגלים לרדיו מופע לקראת אלבום חדש עם אורחים והפתעות. בסיסט להקת "רעש" לשעבר ומפיק מוזיקלי מבוקש בערך באותם הזמנים, יוצא במופע סולו אינטימי חדש, בו יבצע שירים מהרפרטואר הקלאסי שלו, וכן שירים חדשים חדשים מהאלבום החדש. אורחים מיוחדים: ברי סחרוף ואסף אמדורסקי. 40/50 ש"ח.
  • אביגייל רוז ב-22:00 בקפה ביאליק, ביאליק 2. אביגייל מבצעת שירים מאלבומה "מלחמה יומיומית"ושירים חדשים מהאלבום השני עליו היא עובדת בימים אלה. שימו לב לשמות המפתיעים שיופיעו לצידה: גיטרה: דניאל רוט (הפשרות). אורחת: עינב ג'קסון כהן. 40 ש"ח.
  • מארש דונדורמה ב-22:30 בתמונע, שונצינו 8. שה לתאר את המפגש הראשון עם מארש דונדורמה. על הבמה נעמדת סוללה של כלי נשיפה והקשה, שישה-עשר אם מספיקים לספור, וסוחפת את הקהל בשמחה והתלהבות לערב עתיר אנרגיה ודל בחמצן. מה שהחל כניסיון של המתופף ומקים ההרכב דותן יוגב להחזיר את המוזיקה לרחוב, תפס במהרה תאוצה. המוזיקה של מארש דונדורמה משלבת בין מסורות עממיות, ג`אז ופ`אנק, מרתקת את האוזן וסוחפת את הרגליים. מאחורי הפסיפס המוזיקלי של התזמורת לא עומד מלחין-מעבד אחד, אלא קבוצה שיוצרת יחד ונותנת ביטוי לקולות השונים של הנגנים והמלחינים שבתוכה. 50 ש"ח.

ראשון 14.2.10

  • פסטיבל יום האהבה ב-20:30 בסלונה, תרצה 17 יפו. אמנים שרים אהבה. משתתפים: יאיא, עידו לדרמן, סופי צדקה, הילה זהרור, עופר פריאון, רועי טל, רן כהן, [דודי בר דויד], שני, ומורן מגל עם עידן רואה. מנחה הערב: גדי ליבנה (88 אף.אם). 20 ש"ח.
  • Showcase מרתון הופעות מיוחד ב-20:30 באוזןבר, קינג ג'ורג' 48. ליין הופעות חדש של האוזןבר שמציע לקהל להכיר אמנים חדשים במחיר סימלי. הערב יופיעו רועי נחום, עידן חיים דויד, מאור פרץ, רובי קסוס, ליאור לוי וגל פרדימן. 10 ש"ח סה"כ. לא שווה לבדוק?
  • [Siss And The Radical Brotherhood] ב-21:00 בלימה לימה, לילינבלום 42. 20 ש"ח.
  • מיכאל גוטליב ב-21:00 בקוזה נוסטרה, נחלת בנימין 10. 25 ש"ח.
  • אינגה דינגו ב-21:30 במיכהטרוניקס. מוזיקה תת כרכפתית ללא פשרות. 10 ש"ח.
  • [חינם!] אונילי ב-22:00 ברוטשילד 12. רק תופים ושירה. לא צריך יותר.
  • דרור מגל (דרור והסיבות) ב-22:00 בצוזאמן, לילנבלום 25. בהופעה אקוסטית חורפית, שירים חדשים וגם ישנים. פולק- בלוז עברי מקורי, בליווי נדב פלד על הגיטרות
  • איתי פרל – בנות ב-22:00 בתמונע, שונצינו 8. שחזור חד פעמי של מופע שרץ וקיפץ ברחבי הארץ בשנים 2003-2005 הקדים וליווה את צאת אלבום הבכורה של איתי פרל שהושק בהופעה חגיגית בתיאטרון תמונע בדיוק לפני 5 שנים. בהשתתפות הצוות המקורי וגם אורחים נהדרים שיצטרפו לחגיגה בהפתעה. מחיר לא ידוע.
  • [חינם!] [Desert Groove]  בחצות באברקסס, לילינבלום 40. לרוז, אמאנו, קהלני. מוסיקת עולם אלקטרונית-אקוסטית- חשמלית בהשפעה אפריקאית-ערבית עם גרובים ושירה מרקידים מהפנטים וחוצי גבולות. המוסיקה כוללת חומרים מקוריים לצד עיבודים למוסיקה אותנטית מהקצוות המערביים והמזרחיים של מדבר הסהרה-סודן, נוביה, תימן, מאלי ומאוריטניה. http://www.myspace.com/desertgroove

שני 15.2.10

  • [פאניק אנסמבל] ב-20:30 בלבונטין 7. רוק קברט. שירים מהאלבום הראשון ומהאלבום שבדרך. 50 ש"ח.
  • גסטהאוס & ראש גרוב ב-21:00 בסבליים, סלמה 53. גסטהאוס: גרוב – Fאנק – שאנטי. ראש גרוב: Fאנק מקורי בעברית. 40\10 ש"ח. http://www.guesthousemusic.co.il
    www.myspace.com/roshgroove
  • אופיר שרר ב-22:30 בלבונטין 7. רוק באנגלית. יחד עם שיקו פלדמן עופר קורן ואספיס רייז. שירים מהאלבום הראשון וחדשים מהאלבום הבא. 40 ש"ח. http://www.myspace.com/ofirshare
  • ערב מחומש ב-22:30 באוזןבר, קינג ג'ורג' 48. במקום המחווה לבק שבוטלה, ערב מיוחד בהשתתפות: יונתן כנען, עינב ג'קסון כהן, מיכל גבע, [ניר גבע] וניר גבע השני (הפחמימות), שישירו כל אחד משיריו, ישתפו פעולה ואולי אפילו יתמזמזו על הבמה אם יהיה לנו מזל, למרות שמיכל וניר הם אחים וזה יהיה ממש מוזר. מחיר לא ידוע.

שלישי 16.2.10

  • שלומי שבן ב-21:00 במשכן לאמנויות הבמה, שאול המלך 19. האלבום והמופע מכילים ביצועים מחודשים בעיבודו של שלומי לשירים של יוצרים אחרים: מאיר אריאל, בוב דילן, לאונרד כהן, רנדי ניומן, הבילויים, שלמה גרוניך ועוד, בליווי פסנתר בלבד. אורחות: מארינה מקסימיליאן בלומין וקרן אן. כדאי מאוד מאוד להזמין מראש.
  • אבישי אפרת ב-21:00 בגדה השמאלית, אחד העם 70. פולק רוק אקוסטי. הזדמנות נוספת לראות ולשמוע את אחד הקולות היותר מרגשים שפועלים כיום בביצת השוליים התל אביבית. 30 ש"ח.
  • מופע התרמה למור בן דוד ב-21:00 בקומפורט 13. מור היא אם חד הורית החולה מזה שנים רבות במספר מחלות. הערב אמנים רבים נרתמים כדי לעזור לה. יופיעו: אפרת גוש, רועי דהן (ממארגני הערב), אוהד חיטמן, איל יהב, Fuzzy Wonder Goats[fuzzy wonder goats] => Fuzzy Wonder Goats, כח המחץ, Beatles for Sale, תמיר חיטמן, epiphony, מיכל גבע ועוד. כניסה 50 ש"ח.
  • שלום תשובה משיק דיסק ב-22:30 בתמונע, שונצינו 8. שלום נולד וגדל באשדוד, מגיל 17 לקח חלק בהופעות של להקות מקומיות כבסיסט. שלום מנגן על גיטרה כבר למעלה מ10 שנים , לאחרונה טייל עם הגיטרה שלו כשנתיים בווינה ומשם כשנה בסיציליה והופיע בכל מקום אפשרי, לפני כשנתיים שב לארץ . כיום לומד הנדסת קול בעמק הירדן ועובד על אלבום בכורה. ההרכב: טריו רוק- פסנתר, גיטרה, תופים, המחבר בין כל ההשפעות השונות של כל נגן. 50 ש"ח. http://www.myspace.com/shalomtshuva
  • מיקה שדה (אורח: גבע אלון) ב-22:30 באוזןבר, קינג ג'ורג' 48. הו הו, איך שגלגל מסתובב לו. לפני שנים גבע היה מארח את מיקה. היום זה מתהפך. הופעה חשמלית מרגשת. 40 ש"ח
  • [חינם!] [Tree] והאחים רמירז  בחצות באוזןבר, קינג ג'ורג' 48. במקום ההופעה של קונקריט קוקיז שבוטלה, קיבלנו ג'אם סופרגרופ משוגע! אגב, זה כנראה השבוע של עוזי פיינרמן – מי שיחפש ימצא אותו מנגן גם מחר ומחרתיים.

רביעי 17.2.10

  • הפרוייקט הסודי ב-20:30 בלבונטין 7. זהו ההרכב החדש של שאולי עשת ואונילי. תתכוננו לחוויה רומנטית ומסתורית שמשלבת בין פופ פסיכדלי בהשפעת הביטלס, ביץ' בויס, ווולווט אנדרגרונד, לבין טריפ הופ רך וגרובי עם השראות ממוטאון, גרוב, ובלקן. תוקם במתחם ההופעה עמדת צילום לתמונות פייסבוק סודיות ביותר. אתם מוזמנים לבוא ולהצטלם, מקווים שיהיה לכם הייר-דיי מעולה. 40 ש"ח.
  • [חינם!] שני פלג  ב-20:30 בצוזאמן, לילנבלום 25
  • תופעת דופלר ב-20:30 באוזןבר, קינג ג'ורג' 48. לכל מי ששאל "לאן נעלם ברוך פרידלנד" – הנה התשובה. לאחר הפסקה בת כשנתיים וחצי, חוזרת תופעת דופלר – שהם ברוך פרידלנד ותמי כספי אשל – לבמה, במופע פסנתר אקוסטי מיוחד, הכולל את המיטב. בין נכסי צאן הברזל שיבוצעו בהופעה, להיטים כמו "ליפול על גן עדן" הפרובוקטיבי, "מקיץ אל החלום" הקלאסי והמקומבק, בגירסת היוצר – ועוד רבים וטובים. צפו לאורחים והפתעות!!! מופע פותח: סמדר אקראי ואורי אבני. 40 ש"ח.
  • קרולינה משיקה דיסק (עם מלא אורחים!) ב-22:00 בבארבי, קיבוץ גלויות 52. קרולינה היא אחת הזמרות הטובות בארץ, את איכויות השירה שלה השוו לא אחת לאלו של זמרות גדולות מעבר לים. אבל יותר מזמרת גדולה, קרולינה היא אישיות – כזאת שמאגדת בתוכה כריזמה בלתי נדלית, קול נדיר, לבביות כובשת, ויותר מהכל – אהבה למוזיקה. קרולינה לוקחת קצב אפריקאי, גרוב ג'מייקני, מוטיבים של סול, ג'אז, רגאיי ואלקטרו, ותחת שרביטה יוצרת את התמהיל המוזיקלי הכובש ביותר שנשמע פה בשנים האחרונות. מלהיטי דאנסהול, תופיני דאב וממתקי ברייק ביט, ועד לשירים קטנים ושקטים, קרולינה מגישה בהופעה את כולם מתוך הלב ואל הנשמה. נבחרת הגרוב כוללת את היהלומים הבאים: ברק קרם – תופים/ שחם אוחנה – בס/ עוזי פיינרמן – גיטרה/ עמרי בר – קלידים/ קותי – כלי הקשה/ ספי ציזלינג – חצוצרה/ שלומי אלון – סקסופון/ יאיר סלוצקי – טרמובון. אורחים: אורי כנרות (איש בום פם ששר באלבום את הדואט "הבלדה על אביר החופש ובת גלים"), דנה עדיני ויעל דקלבאום (חברות הבנות נחמה ) וחיים לרוז (שמנגן עוד ברמיקס ללהיט "אף אחד לא בא לי"). 80 ש"ח.
  • מיכל לוטן (אורחים: [The Raw Men Empire]) ב-22:30 באוזןבר, קינג ג'ורג' 48. דיוות פולק / אינדי פופ. אם זימרת בארים אדמדמה, ספוגה בארומת ג'אז משכרת עושה לכם את זה, מיכל לוטן היא יוצרת שחייבת להיות בספריה שלכם, עם קולה העמוק ומלא הרגש, המזכיר את גדולות זמרות הג'אז של ראשית ותחילת המאה ה-20 באמריקה, בתור הזהב של מועדוני ה-BlueNotes בניו-יורק. אורחים: [The Raw Men Empire]. כניסה 30 ש"ח.
  • ZAKA] + The Pickles]  ב-22:30 בלבונטין 7. ערב זעם וזוהמה בלבונטין. 30 ש"ח.
  • [DUB LFO] ב-23:30 בלימה לימה, לילינבלום 42. 10 ש"ח.

חמישי 18.2.10

  • [Shenkin Punx] & קרוסלה & הנירים ב-19:00 ברבניצקי 7. שנקין פאנקס מוציאים אלבום ראשון וחוגגים את זה אצל קובי. הם הצליחו להעלות מן האוב את להקת המופת "הנירים", ואם זה לא מספיק, יופיע הדואו המצליח "קרוסלה" שאפשר רק לצטט כל מיני עיתונאים תל-אביבים שכולם אומרים בעצם שהם "וואחד להקה אחושרמוטה יעני"! כניסה – 30 ש"ח.
  • ג'ודי ענתבי ב-20:30 בצוזאמן, לילנבלום 25. פולק-רוק. 20 ש"ח. http://www.myspace.com/judyantebi
  • אסף אמדורסקי ב-20:30 (תחילת מופע ב 22:00) בזאפה, ואלנברג 24. מופע פסנתר. 120 ש"ח.
  • נועה גולנסקי (אורח: עוזי פיינרמן) ב-20:30 באוזןבר, קינג ג'ורג' 48. גולנדסקי הייתה בעבר חצי מצמד ההיפ-הופ החתרני "נערות הליווי" וחברה כיום בהרכב הקברט-אינדי-אוונגרד "פאניק אנסמבל" ודילגה בעשור האחרון כמלווה בכלי הקשה ושירה בין דני סנדרסון, חיים אוליאל ולהקת "שפתיים", שלמה מזרחי, מופע האיחוד של "הג'ינג'יות" (תמיר אלברט ואמיר צורף), "הלילה עם יאיר לפיד", מתי כספי ועוד. כעת נועה מעלה מופע סולו ראשון – "סוכריות מזרים". זהו מסע שמתחיל ברמת-גן הירוקה של שנות ה-70 ומסתיים בתחילת המאה ה-21, בשלולית דם על מדרכה ברחוב אלנבי עת זריחה. מוסיקת בארים בעברית, שנעה בין שמאלץ רוסי לג'אז מעושן ורוק מחוספס. אורח: עוזי פיינרמן (האחים רמירז). 40 ש"ח.
  • דניאלה ספקטור ב-20:30 בלבונטין 7. מופע הרכב בעקבות אלבום הבכורה. אורחת מיוחדת: רות דולורס וייס. 50 ש"ח.
  • שלום חנוך – תחנה 2 ב-21:00 בהאנגר 11. "4 תחנות" הינה סדרת מופעים חד פעמיים, אשר עוברת בין תחנות הזמן של שלום חנוך. התחנה השנייה (1976-1980) תתמקד באלבומים "סוף עונת התפוזים", האלבום היחיד של להקת הרוק תמוז, ו"אדם בתוך עצמו", אלבום הסולו הראשון של חנוך.המופעים יפגישו את הקהל עם האלבומים ועם השירים, כולל כאלו שלא ביצע חנוך עד כה. 179-229 ש"ח, מומלץ להזמין מראש.
  • לבנון & mad alaram ב-21:00 ברוגטקה, פנחס שדה 32. 20 ש"ח.
  • עוזי נבון ומכרים משיקים דיסק ב-22:00 בבארבי, קיבוץ גלויות 52. 60 ש"ח.
  • Plastic Peacocks ב-23:00 בלבונטין 7. איחוד חד פעמי ומסעיר של הפלסטיק פיקוקס על רצפת הלבונטין. ההרכב הוקם על ידי דני אברג'יל (GeishaNo כיום וגיטריסט בטיפקס אז) ואיתן רדושינסקי (Midnight Peacocks כיום וגיטריסט בווקי טוקיז אז). אליהם הצטרף המתופף דניאל זייבלט (כנסיית השכל). במחיר כרטיס הכניסה יהיה כלול גם ריליס מיוחד של 2 אלבומי הלהקה!  40 ש"ח.

שישי 19.2.10

  • פאנק'נ'שטיין ב-15:00 בבארבי, קיבוץ גלויות 52. 60 ש"ח.
  • חברים מצוירים & סא"ל חרדלי ב-21:00 בגדה השמאלית, אחד העם 70. ערב רוק אנ רול מפי הדור הבא של מוזיקאי השוליים בעיר.30 ש"ח.
  • http://www.myspace.com/saalhardali
    http://www.myspace.com/askanim
  • הופעות הרדקור פאנק ברוגטקה ב-21:00 ברוגטקה, פנחס שדה 32. עם: Tea with Satan, [Uzbeks], [the Mummies and the Puppies]. כניסה 30 ש"ח.
  • גבע אלון ב-22:00 בבארבי, קיבוץ גלויות 52. 70 ש"ח.
  • בום פם ב-22:30 באוזןבר, קינג ג'ורג' 48. 40 ש"ח.

הופעות נוספות – ברשימה מצד שמאל, ואם פספסתי משהו, תעדכנו בטוקבקים. שבת שלום!

...ובאותו עניין:



יש כבר 3 תגובות, יא אללה:

  • 1
    שוגר דאדי says:

    לא יפה לכתוב שאינגה דינגו מופיעים ללא פשרות כשאחרי הכל הפשרות היא הלהקה שבאמת תופיע ביום ראשון – 14.2 במיכהטרוניקס ואינגה דינגו לא

  • 2
    לזרבוי says:

    לאחר בדיקה – אינגה דינגו אכן מופיעים היום במיכהטרוניקס. אפילו החבר'ה של הפשרות למדו על כך מהבלוג.

    מוזיקאים יקרים – לפני שאתם יוצאים לסאונדצ'ק, כנסו לאטמי אוזניים לוודא שאתם אכן מופיעים 🙂

  • 3
    דקסטר בוכניק says:

    DUB LFO לא יופיעו הערב במועדון הלימה לימה, אלא בשבוע הבא, באותו יום, אותה השעה.
    כך ע"פ עדי בן צור, בסיסט הלהקה.

גם לך יש מה להגיד? יופי.