המלצות 4.6.10-11.6.10

שישי 4.6.10

  • רונה קינן ב-14:00 בזאפה, ולנברג 24. תחילת מופע ב 15:30. רונה קינן במופע להקה חדש. המופע משלב שירים משלושת אלבומי הסולו וממגוון שיתופי הפעולה לאורך השנים. על הבמה איתה נבחרת נגנים מן השורה הראשונה: ערן ויץ, עדי רנרט, יובל שפריר, יהוא ירון. 90 ש"ח.
  • Frank Turner (UK) ב-14:00 בסאבליים, סלמה 53. הופעתו של טרנר בתל-אביב היא חלק מאירוע עמוס בלהקות ישראליות. לצידו יופיעו "בוא לבר", "Kill The Drive", [אלישע בנאי וארבעים השודדים], "Missing In Action", הגברת הראשונה, "Dana Lies", Cheap Karaoke Club, השלוליות, "Black Swan", "Not On Tour" ו-"So Long Suckers". באווירת המוזיקה של טרנר, המופעים הישראלים כולם יהיו אקוסטיים. האירוע יימשך אל תוך הערב, ופה יש ליינאפ מלא. 20\30\40 ש"ח.
  • שירה פלוס # 45 ב-16:00 בלבונטין 7. שירה פלוס בעריכת ניסים קלדרון ממשיכה עם מופע אחר צהריים של "ציפור מה את שרה". דניאלה ספקטור , שירלי קונס ואלון אדר יוצאים לחפש ציפורים בשירים מקוריים ובשיריהם של אהוד בנאי, יונה וולך, נתן זך, חנוך לוין ועוד. 40 ש"ח.
  • מעיין הירשביין בהופעה מיוחדת (+יומולדת) ב-21:30 בלבונטין 7. קלרינט, טרומבון, צ'לו, קרן יער, חצוצרה, קונטרבס, כל הכלים המיוחדים האלה הולכים ללוות את מעיין הירשביין בהופעה יומהולדת חגיגית. 40/50 ש"ח.
  • D9 , Morphlexis , [The Mummies and The Puppies] ב-17:00 בצימר, הגדוד העברי 5. 10 ש"ח.
  • מעיין הירשביין בהופעה מיוחדת (+יומולדת) ב-21:30 בלבונטין 7. קלרינט, טרומבון, צ'לו, קרן יער, חצוצרה, קונטרבס, כל הכלים המיוחדים האלה הולכים ללוות את מעיין הירשביין בהופעה יומהולדת חגיגית. 40/50 ש"ח.
  • יהודה עדר ב-22:30 בקפה ביאליק, ביאליק 2. במופע עם שירים חדשים ועם הלהקה הוותיקה. מחיר לא ידוע.
  • Midnight Peacocks (חימום: פלישת חוטפי הגופות) ב-23:00 בתמונע, שונצינו 8. "Midnight Peacocks" הוא טריו רוק הארדקור מתל אביב, אשר מגדיר את יצירתו כ-"סירקוס-קור" (Circus-Core): שעטנז של רוק אלטרנטיבי כבד, מוזיקה ערבית, קברט ומוסיקה ניסיונית. ההופעה היא עם ההרכב המחודש של הלהקה, שכולל לצד איתן רדושינסקי על בס וחגי שלזינגר בתופים גם את יוני סילבר שחזר לכינור, אייל תלמודי האחד והיחיד על סקסופון ואת חזי שוחט בקטעי מיצג הזויים. 40 ש"ח.

שבת 5.6.10

  • תוצרת בית ב-20:00 בלבונטין 7. רוק ארצישראלי. 30 ש"ח.
  • ג'וני שועלי ב-20:30 באוזןבר, קינג ג'ורג' 48. ג'וני שועלי שותף לכמה מהרגעים היותר יפים ומעניינים ברוק הישראלי של שנות ה-90. כעת, כשהוא מלווה בהרכב חדש לקראת הוצאת אלבום סולו שלישי – "צעיר, חופשי ואנוכי" – מבצע ג'וני ממיטב שיריו המוכרים ומשיריו בלהקת "רעש" בה היה חבר, זמר ויוצר. בסגנון אישי ומלא ניגודים,הוא מגיש מנגינות רכות עם צליל אקוסטי-לצד עיבודים מלאי דיסטורשן. הופעה אנרגטית ואיכותית, שמשלבת רוק גיטרות עם נגיעות של אלקטרוניקה ונשמה- שירי אהבה ואמונה. על הפוסטר באוזן נכתב שאסף אמדורסקי יתארח, ואלמוני הוסיף בכתב יד "ואולי גם ברי סחרוף". מי יודע? 40/50 ש"ח.
  • alakazam_release_smallבום פם משיקים דיסק ב-21:00 בקומפורט 13. להקת בום פם מוציאה את אלבומה השלישי – ALAKAZAM. שמחה וששון! צהלולים! אורחים מיוחדים: קותימן, ספי+עוזי מהאחים רמירז, אלישע בנאי  ואחרי ההופעה רדיו טריפ בסט חימום וחפלה. 50/60 ש"ח.
  • אביב גדג' ב-22:00 בבארבי, קיבוץ גלויות 52. 60\70 ש"ח.
  • [OK Heroes] ב-22:30 בלבונטין 7. רוק אלטרנטיבי/פסיכדלי באנגלית. 30 ש"ח.
  • סטריאו טיפ ב-22:30 באוזןבר, קינג ג'ורג' 48. מופע השקה לאלבום הבכורה, רוק אלטרנטיבי בעברית. בדיוק קיבלתי אותו לידי לא מכבר (אתם גם יכולים לזכות בעותק שלו בחלוקת הדיסקים הגדולה של הבלוג), ויש שם כמה קטעים ממש מצויינים שמשלבים בין הרוק הפסיכדלי של שנות ה-70 והרוק האלטרנטיבי של ימינו. 40 ש"ח (כולל ה- EP).

ראשון 6.6.10

  • טל כהן שלו ב-20:30 באוזןבר, קינג ג'ורג' 48. במחווה ל- iron & wine. מחיר 40 ש"ח.
  • [חינם!] [Left] ב-21:00 במיכהטרוניקס, בן יהודה פינת טרומפלדור. הכניסה חינם, המוזיקה טובה – אז תבואו להנות. הייתי בהופעה שלהם בסלון ברלין לא מכבר. בואו נאמר ככה – עוד מרגישים שם בוסר, אבל חובבי האחים רמירז ו-The White Stripes ישמחו להכיר אותם. מה גם שהמתופף שלהם רצחני ומצויין.
  • עמוס פאנק ב-21:30 בסלונה, תרצה 17 יפו. אל תתנו לשם לבלבל אתכם – הבחור רחוק מפאנק כמרחק גבע אלון מסיד ווישס. עמוס פאנק מופיע עם שירים שכתב בשנה האחרונה ומלווה את עצמו בגיטרה אקוסטית. The far away sessions – אוסף של שירים אישיים מלאים בעצב ואהבה, מצבי רוח, אובדן, כעס ובדידות. 20 ש"ח.
  • [Immanence] ב-22:30 בתמונע, שונצינו 8. רוק מקורי באנגלית, שנכתב רובו ככולו ע"י הסולנית יפעת עוזיאל. הרכב מגוון של שבעה נגנים (אחד מהם הוא בן דוד שלי, לא אכחיש) המייצר חוויה מוזיקלית הנעה מאינטימיות שקטה ועד לרגעי קצב סוחפים. לאחר שלוש שנים של הופעות ברחבי הארץ, מתרכז כיום ההרכב בהפקת אלבום הבכורה שלו. 40 ש"ח.

שני 7.6.10

  • פזית גל ער (אורחים: רונה קינן ודידי ארז) ב-20:00 בלבונטין 7. מי שלא מכיר את פזית (לשעבר פזית התופעה), כנראה לא הולך מספיק להופעות. רק היא יכולה לגייס את [שלומי שבן], נעם רותם, אסף תלמודי, אביחי טוכמן, עידו אגמון, ושיקו סיני ללוות אותה, ואז בסוף המופע לחפש טרמפים לפתח תקווה. 50 ש"ח.
  • [חינם!] איתמר רוטשילד ב-20:30 בצוזאמן, לילנבלום 25. האיש בעל הדיקציה הייחודית והטקסטים המאיר אריאלים לבד עם גיטרה בהופעה אינטימית.
  • תמי לויאב ב-20:30 באוזןבר, קינג ג'ורג' 48. דבר אחד אי אפשר להגיד על אלבום הבכורה: שהוא יצא בחופזה. אחרי שנים של נגינה, כתיבה, חיפוש החומרים הנכונים והאנשים שייקחו אותם למקומות הנכונים, יצאה לדרך העבודה על האלבום. שנתיים של עבודה מאומצת הסתיימו, ובקרוב יצא האלבום תחת הלייבל של "נענע דיסק" – סינגל ראשון מתוכו, "מפרש בודד מלבין באופק" כבר יצא וזכה לביקורות נלהבות. על ההפקה המוזיקלית אחראי יובל שפריר, שגם ניגן על תופים וכלי הקשה, והשתתפו בו גם עידו אגמון (גיטרות ובס) וגליה חי (ויולה וכינור). בנתיים נבנה לו הרכב הופעות קטן – אך רועש, שמופיע יחד בשנתיים האחרונות, וכולל את אדם בן אמיתי בגיטרה החשמלית, ומתן אפרת בתופים ובמצילות. 30 ש"ח.
  • דרור שוסטק ב-21:30 בסלונה, תרצה 17 יפו. דרור שוסטק סולן "האנשים" (ברזילרה,לייט בלומר,עוץ,בואי לאילת ועוד) במופע פסנתר וגיטרה אינטימי במיוחד במסגרת סיבוב ההופעות של "שומר השער" אלבום הסולו שיצא זה מכבר וזכה לביקורות חמות ממבקרי המוסיקה ולהשמעות רבות בתחנות הרדיו המובחרות. 40 ש"ח.
  • אלון עדר ב-22:30 בלבונטין 7. רוק'נרול בעברית של פעם. שר משירי האלבום שבדרך. 50 ש"ח.

שלישי 8.6.10

  • נינט ב-20:30 בזאפה, ולנברג 24. תחילת מופע ב22:00. 110 ש"ח.
  • עוזי פיינרמן ב-22:30 באוזןבר, קינג ג'ורג' 48. חובבי מוזיקה שיצאו מהבית בשנה האחרונה לא ממש צריכים שאציג את עוזי, בוגר האחים רמירז ובום פם, ואחד הגיטריסטים העסוקים בארץ. לדעתי הוא אחד היחידים בדור הנוכחי שכבר עכשיו זכאי בקלות להגדרה "גיבור גיטרה מיתולוגי". כעת הוא יוצא בנוסף לכל פעליו באלבום סולו. בהופעה הקרובה הוא יחשוף את שיריו החדשים בערב שכולו מוקדש לו. מיותר לציין שאני שם. 30/40 ש"ח.

רביעי 9.6.10

  • יעל קידר ב-20:00 בלבונטין 7. חוזרים ללבונטין בהרכב מלא לקראת צאת אלבום הבכורה. יעל קידר – שירה ופסנתר, איתמר חזי שמעוני – גיטרות, נעה אילי – צ'לו, נעם ישראלי – תופים, רן לבנה – בס. 30/40 ש"ח.
  • איילת רוז גוטליב ב-20:30 באוזןבר, קינג ג'ורג' 48. איילת רוז גוטליב, זמרת ומלחינה, חיה בעשור האחרון בארה"ב שם הופיעה עם מיטב אמני הג'אז, בניהם ג'ון זורן, ג'ו לובנו ובובי מקפרין. היא הוציאה שלושה אלבומים שזכו בפרסים ושבחים רבים בעיתונות הבינלאומית (האחרון שבהם Upto Here | From Here יצא ב2009 בחברת התקליטים האירופית Obliqsound). בימים אלה פותחת גוטליב בסיבוב הופעות עם מופע חדש "בצידי דרכים". המופע משלב את סגנון ההלחנה הייחודי שלה וקולה הווירטואוזי והחם, עם מילותיהם של משוררים מקומיים, ביניהם: אגי משעול, יהודה עמיחי, שמעון אדף, נתן זך, נתן יונתן, מחמוד דרוויש ועוד. מופע דואו עם הפסנתרנית ענת פורט. 40/50 ש"ח.

חמישי 10.6.10

  • surprise3ערב הפתעה מס' 3 ב-20:30 באוזןבר, קינג ג'ורג' 48. שיתוף הפעולה בין "עונג שבת" של גיאחה לבין האוזן מספק ערב שלישי של מרתון הופעות ובו ארבעה אמנים שייחשפו על הבמה, חלקם מוכרים למדי, חלקם פחות. כולם מוזיקאים עם כשרון נדיר. סקרנים? תבואו! (ועל סמך מידע פנימי, אני ממליץ לכם באופן אישי שיהיה שווה להידחס באוזןבר היום). 40 ש"ח.
  • [חינם!] מורן מגל ב-23:00 (לא סופי, תתקשרו לברר) במייק'ס פלייס, ראול וולנברג 24 רמת החי"ל. חומר מקורי וקאברים.
  • Snaganubbin ב-21:00 בגדה השמאלית, אחד העם 70. Experimental / Healing & EasyListening / Italian pop, אלקטרוניקה ירושלמית מתקדמת. בתור מישהו שדווקא לא חובב אלקטרוניקה כבדה, אני חייב להודות שזה נשמע מגניב. והתמונה בדף מייספייס שלהם קנתה אותי לגמרי. 30 ש"ח.
  • רוקפור ב-22:00 בבארבי, קיבוץ גלויות 52. מופע השקה לאלבום "העולם הנפלא", שהחזיר אותם (לצערי, אני חייב להוסיף) לשפה העברית. 70\80 ש"ח.
  • עמיר לב (אורח: אבי בללי) ב-22:30 בתמונע, שונצינו 8. ופע בעקבות האלבום "הכל כאן", של אחד היוצרים הבולטים במוסיקה הישראלית העכשווית. בין השירים אותם יבצע עמיר בהופעה: "אריה ורותי", "כחול וירוק", "אוקטובר", "חבק אותי" ועוד. 70/80 ש"ח.

שישי 11.6.10

  • [חינם!] [Wet Bandits] ב-16:00 בסלון ברלין, נג'ארה 15.
  • ערב פאנק ב-21:30 בגדה השמאלית, אחד העם 70. Smart Cops (Italy), The Uzbeks, מחלקת חניקות שוטרים, בוא לבר. 30 שקל.
  • Balkan Beat Box ב-22:00 בבארבי, קיבוץ גלויות 52. נקבעו תאריכים חדשים לסיבוב הופעות ההשקה של הבלקן ביט בוקס לאלבומם החדש Blue eyed black boy. כזכור, ההופעות המקוריות היו אמורות להתקיים בין התאריכים 18-22 במאי, אך בוטלו עקב פציעתו של סולן הלהקה תומר יוסף בהופעה בצרפת. נכון לעכשיו תומר שוחרר לביתו עם "צו מנוחה" מהרופאים בחדר המיון באיכילוב, שאבחנו כי הוא סובל ממספר שברים באזור השכמות. סיבוב ההופעות המתוכנן של הלהקה בארה"ב (2-10 ביוני) יתקיים כרגיל. 129\149 ש"ח.
  • פסטיבל הג'ימבורי מס' 3 ב-22:30 באוזןבר, קינג ג'ורג' 48. ג'אם פסיכוטי של מיזיקה ומילים עם נוכלי הג'מבורי ואורחים: ערן צור, מירו (שבק ס), איתן רדושינסקי (Midnight Peacocks), דרור אהבה-רומם, נועה גולנסקי, ניר וקסמן, ולאון נפוליאון פלדמן הגדול (שמפאר את העמוד הראשון של טיימאאוט היום!). הנ"ל יצטרפו לנוכלי הג'ימבורי שינגנו כל הערב את שירת הבירבור הפסיכית. קצת על הנוכלים: נוכלי הג'ימבורי הם להקת ג'אם-קור, סופר גרופ של נגני על מהלהקות הכי טובות שיש היום בארצנו, ואולי אף בכל המזרח התיכון. ספי אפרתי (בלקפילד, בתריי זוזיי, התעויוט), גיא שמי (מרסדס בנד, אינפקציה) פרסון אייל שחר (ג'ירפות, שב"ק ס' ונקמת הטרקטור) וחגי שלזינגר (מידנייט פיקוקס, גיישה נו, רם אוריון). נוכלי הג'ימבורי לא עושים חזרות, לא מקליטים אלבומים ולא כותבים חומרים להופעותיהם. מזה כמה חודשים הם עולים בלילות אפלים על בימת האוזןבר ומאלתרים הופעות מחאה נקודתיות. כל הופעה שונה מקודמתה, אך הן תמיד אנרגטיות מאוד. איתן רדושינסקי, סולן המידנייט פיקוקס, מתארח בקביעות בהופעות האלה בתפקיד "האיש עם העיתון", מעין כהן דת של התקשורת הכתובה. בפסטיבל הג'ימבורי יימסר המיקרופון לשבעת האורחים המכובדים, והם יעשו בו ככל העולה על רוחם. הדבר היחיד הידוע מראש הוא שעת פתיחת הדלתות… 30 ש"ח בלבד. השתגעתם לא לבוא?
  • החדשות & המועדון ב-23:00 בתמונע, שונצינו 8. מי אמר שאין רוק'נרול בעברית? אני חייב להודות שבאופן אישי אני לא מת על החדשות, אבל את המועדון, שמבצעים חומרים בעברית בהשראת רוק ופופ, מהסיקסטיז ועד היום עם סאונד גיטרות מבריק ולחנים קליטים וכיפיים, אני מאוד מחבב. 40 ש"ח.

הופעות נוספות – ברשימה מצד שמאל, ואם פספסתי משהו, תעדכנו בטוקבקים. שבת שלום!

...ובאותו עניין:



יש כבר 2 תגובות, יא אללה:

  • 1
    חובב בשר says:

    ביום שישי 11.6
    אטליז בהופעה בברזילי בתל אביב

  • 2
    דקסטר בוכניק says:

    השבוע בצימר : מלא הופעות מעולות. פרטים בלוח בצד שמאל.

גם לך יש מה להגיד? יופי.