בין השורות 20.1.09

עצומה נגד הגלגלציזציה של 88FM, מרצ'נדייז של "אטליז", שיר חדש ל"יאפים עם ג'יפים", קליפ חדש לנועה בביוף, מבצעים באוזן השלישית, "קין והבל" מתמסחרים, כתבה על אריק חייט ז"ל, פתיל מעניין על דברי קישור, הבלוג השכן "אפילו עז" יוצא לחופשה, ואת מאי לב אתם פשוט חייבים לשמוע.

לפני הכל – סליחה על הבלאגן שעובר על הבלוג בימים האחרונים. לוח ההמלצות עלה חצי אפוי, לא עלו פוסטים חדשים, ואין ספק שיש כאן בעיה. אך אל דאגה – האחראים למחדל פוטרו. ואז נשכרו מחדש ע"י עצמם, כי אחרת יהיה פה אפילו יותר משעמם. אני מקווה שבקרוב הכל יחזור לשגרה. תודה על ההבנה.

ובינתיים, כפיצוי – הנה לינק קבוע ללוח ההופעות של מיטב הופעות האינדי בתל אביב, או בקיצור, ללוח החודשי של הבלוג. אתם מוזמנים לגזור ולשמור, ולהשתמש בו לפי הצורך (ותודה לרנן ממונוקרייב על ההשראה).

—————————

טוב, מאחר ואני כל כך איטי עם העדכונים פה לאחרונה אני מניח שאני לא צריך לספר לאף אחד על הבלאגן שיש ב-88FM, אחת התחנות היחידות שמשמיעות מוזיקה ללא שיקולי רייטינג על בסיס קבוע. השורה התחתונה – לא משנה כמה הם יכחישו, זה נראה כאילו הם מנסים להתחרות בגלגל"צ. וכמובן, כבר יש עצומה נגד השינוי.

—————————

אהבתם את קליפ האנימציה המופרע של אטליז? מהלייבל "אנובה" מוסרים שהחל מיום שישי הקרוב יהיה ניתן לקנות חולצוות ופוסטרים מהקליפ במהדורה מוגבלת, מהאתר של הלייבל. אגב, הידעתם שבעוד שבועיים וחצי יש לי יום הולדת?

—————————

עוד מ"אנובה": זוכרים שהתלהבתי מהשיר הראשון שיצא מהאלבום המתקרב של "יאפים עם ג'יפים"? אז הנה עוד שיר מעורר תיאבון מאחד האלבומים הכי מצופים של 2009. בשביל חבר'ה שיש להם ג'יפים הם נוסעים מה זה לאט. יאללה, שיצא כבר.

—————————

ועוד אחד אחרון מ"אנובה" (מה לעשות שהם הכי חזקים בהודעות לעיתונות מבין כולם?): נועה בביוף מגיעה לביקור מולדת היישר מארה"ב, ומפספסת לגמרי את טקס ההשבעה החשוב בהיסטוריה. לא נורא, לפחות אנחנו הרווחנו מיני סיבוב הופעות, וקליפ חדש.

—————————

אגב, לא רק "אנובה" יודעים לעשות יחסי ציבור שגם נותנים משהו לקהל. גם האנשים באוזן השלישית יודעים דבר או שניים בתחום. היוזמה החדשה שלהם, "אפ אנד דאון" מאוד נחמדה: ראית הופעה? קיבלת הנחה בשאר החנויות של האוזן. קנית משהו באוזן? זכית בהנחה בבר במועדון ההופעות. הנה כל הפרטים. רק אני מרגיש שלבונטין נשאר קצת מאחור בקטע של לפנק את הקהל שלו?

—————————

יונתן מקין והבל לא קולט כלוםשמתם לב שיונתן השילוני מקין והבל 90210 משחק בסדרה תמרות עשן שעלתה לא מזמן בהוט? אל תתפלאו אם בקרוב אפרת בן צור תתארח בהופעות של "קין והבל".

—————————

למי שפיספס, בן שלו כתב בהרחבה ב"הארץ" על אריק חייט, ידידי היקר ששלח יד בנפשו לא מכבר.

—————————

בפורום מוזיקה ישראלית של Ynet התפתח פתיל מעניין על הקשקושים שאמנים פולטים בין השירים שלהם בהופעות, הידועים גם כ"דברי קישור" או כ"מבוכה לשמה", תלוי בהופעה ואת מי שואלים.

—————————

מאז שהצטרפתי לשכונת הבלוגרים המוזיקליים, התחלתי לפקוד לא מעט את הבלוג של יעל, "אפילו עז". הוא תמיד היה מעניין, כתוב באהבה ובעל זווית מקורית על המוזיקה המקומית, ושאלתי ממנו לא מעט אייטמים 🙂 . אז הנה אייטם טרי משם: יעל לוקחת חופש מהבלוג, באופן זמני יש לקוות, לטובת טיול בסוף העולם. החדשות הטובות: יש שני פוסטים בקנה שיעלו בזמן העדרה. אני אתגעגע. ומי שעדיין לא מכיר מוזמן לנבור בארכיון.

—————————

והנה המלצת חובה: ידידי דן חשף אותי למאי לב שאני לא מבין איפה היא הסתתרה עד עכשיו. זוכרים את "יש לי סיכוי" שפותח את האלבום הראשון של אביתר בנאי? עכשיו תחשבו עליו שוב בתוספת של זמרת מופלאה ומלחינה נהדרת, עם עיבודים סוחפים ונדירים בנוף המקומי.

תגיות: , , , , , , , , , , , , , , , , ,

...ובאותו עניין:

  • בין השורות 4.1.09 - איפה ההדים לפסטיבל "פולקל'ה", מועדון הופעות חדש פתח את שעריו, חברי "אנובה" משחררים סיכומי שנה להורדה...
  • בין השורות 27.12.08 - ספיישל בגל"צ עם "1:1", אסף שריג אומר את כל האמת רגע לפני האיחוד של "איפה הילד?", צלמת הרוק פז בונפיל...
  • ביקורת, אובייקטיביות והגינות - אופניק מוישה העלה בתגובות שאלה חשובה: האומנם אין בעייתיות בכך שאני מבקר את הסצינה המוסיקלית כשאני מו...
  • בין השורות 2.4.09 - כמה מילים על 1 באפריל, האולפן השקוף של ערוץ 24 מפרגן לאינדי ומזמין לו משטרה לסירוגין, ארכיון וידאו ש...
  • בין השורות 28.9.08 - רשימת המשתתפים בפסטיבל "אינדינגב" (24-25 באוקטובר) פורסמה לראשונה ב"העונג". ואיזה יופי של רשימה: אס...



יש כבר 12 תגובות, יא אללה:

  • 1

    אגב יאפים –

    50 הראשונים להזמין את האלבום מהאתר של אנובה יקבלו מתנה חינמית –
    הסינגל של "גלגוליו של דורבן" עם שני רימיקסים (של גלברט ל"גלגוליו", ושל כינורו של רוטשילד לשיר "שנת החרב").

    שורו, הזמינו וראו
    http://www.anovamusic.com

  • 2
    יובליובליובל says:

    אני כבר הזמנתי =)
    בכלל אנובה עושים עבודה מצויינת, גם מחתימים אמנים מעולים, וגם עושים עבודה שיווקית יוצאת מן הכלל.

    בקשר ל88, אני מאוד מאוכזב. כי מלבד השינויים בסדר ושעות התוכניות, עושה רושם שהשתנה דבר נוסף. הגיוון. חסרה מוסיקה להשמיע בעולם? מאז שחל השינוי התחנה הזו הפכה להיות מיני-גלגל"צ בכך שאתה יכול לשמוע שם את אותו השיר שוב ושוב בהפרש של ארבע שעות.
    חבל. חוץ מזה שפעם תוכנית הג'אז היתה משודרת בדיוק בשעות שאני חוזר הביתה, ועכשיו דחו אותה לשעה מאוחרת יותר, ולא יוצא לי לשמוע אותה.

  • 3
    הזפזפן says:

    גם לאנטיביוטיקה יצא קליפ מגניב

  • 4

    עד שדיברנו, וואלה כבר העלו עוד שיר!

    http://e.walla.co.il/?w=/214/1421848

    "אמנות צוואר הרחם".

  • 5
    בחור מזוקן says:

    אגב, הרבה הודעות על אנובה הזכירו לי שראיתי שענת דמון נפטרה מסרטן אתמול… למי שלא יודע היא ניהלה את רוקפור למשך תקופה והייתה מהראשונים שהקימו את אנובה. היא גם הייתה זמרת, אומרים שדי מוצלחת – מעולם לא שמעתי. :/.

  • 6
    עברתי לטחינה says:

    בשמיעה ראשונה לא התחברתי ליאפים
    ככה אני-אוהב את זה עממי יותר

  • 7
    אביה says:

    שאלתי את עצמי אילו הופעות אתה מחליט להכניס ללו"ז ואילו לא…

  • 8
    איש הפלסטיק says:

    לאור הרצון שהבעת לפני כמה פוסטים להתייחס למבצע "עופרת יצוקה", נדמה לי שפה זו ההזדמנות להזכיר את ההופעות שצפויות ביום שישי ושבת בעד המלחמה (או שזה נגד? אני תמיד מתבלבל), בעיקר שלאור השבועות האחרונים יתכן שעד שתעדכן את ההמלצות לשבוע הקרוב תתחיל מלחמה נוספת.
    בכל אופן, מי שיודע פרטים מדוייקים שירשום. אני אנצל את סוף השבוע הקייצי לצפות בפריחת החיזבאללה בצפון.

  • 9
    ציה גוייאבה says:

    ניתן גם לציין ש"קרוסלה" זכו לריבוע לא קטן ב"7 לילות" של שבוע שעבר.
    אולי אולד ניוז אבל כן ריבוע קטן של תיקווה לאינדיאנים.

    אחלה להקה כבר אמרתי?

  • 10
    דקסטר בוכניק says:

    אביה

    זאת שאלה יפה. אנשים מסוימים שואלים את עצמם כל שבוע בסביבות יום רביעי את אותה השאלה בדיוק. המשיכי לשאול את עצמך את השאלה הזאת ולעיין בבלוג, וככל שיעבור הזמן כך יהיה לך פחות ופחות מושג מה הקריטריונים לכך.

  • 11
    לזרבוי says:

    אביה – אני אחזק את דקסטר – אני יכול להגיד שכל מה שמגיע מהלייבל אנובה, מעניין אותי. או שכל מה שעוזי פיינרמן לוקח בו חלק הוא לדעתי ראוי לציון. או שלמרות שאינני חובב Pאנק גדול, הופעות Pאנק דווקא דיי עושות לי את זה. ושבכלל אני בעד לתמוך בכמה שיותר הופעות שמתרחשות בפטיפון. ושאירועים שמתקיימים בחינם כמעט תמיד יוזכרו.

    אני יכול גם להרחיב ולהבהיר שלוח ההופעות נערך כיום בשיתוף עם עוד שני מתנדבים, שלהם טעם משלהם.

    אבל בשורה התחתונה התשובה הקצרה ביותר היא זו: מה שנשמע לי טוב או מעניין, נכנס להמלצות. מה שלא – לא. ומה שבאמצע – מוזכר בלוח אבל לא בהכרח בפוסט ההמלצות השבועי.
    מקווה שהתשובה האמורפית הזו עונה על שאלתך.

  • 12
    אביה says:

    אני חושבת שכן, תודה.

    אגב – שאלתי זאת בעקבות העדרותה של ההופעה של צ'רלי מגירה שהתקיימה ביום חמישי במחוגה.

גם לך יש מה להגיד? יופי.