בין השורות 3.9.08

שירי מימון [myspace], אסף אבידן [myspace], כהן @ מושון [myspace], איזבו [myspace] או קותימן [myspace]? אחד מהם יבחר כנציג הישראלי ל-EMA, טקס פרסי המוזיקה של MTV אירופה. ההצבעה תתקיים דרך "נענע", שגם יציגו את כל אחד מהאמנים ואף ישדרו את הטקס בשידור חי ב-6 לנובמבר. עם כל הכבוד לגברת מימון, אנחנו ראויים לייצוג קצת יותר, אממ, מוזיקלי. קוראי הבלוג מתבקשים לעזור ולהביס את בנות ה-14 ולהצביע לאופציות האחרות. עוד פרטים כאן.

———————-

מזל טוב! למי שפיספס את הרמז הדק על גבי התוכניה של לבונטין 7, האתר שלהם עלה לאוויר והוא כולל כרגע רק את לוח ההופעות. של אוגוסט. מי שיחפש ימצא גם את ספטמבר. כל ההתחלות קשות, לא? (אבל ניתן להם 100 ימי חסד – אחרי הכל לתפעל אתר זה לא פשוט, תאמינו לי). בהמשך, מבטיחים הכפתורים הלא פעילים בממשק האתר, הוא יכלול גם מידע על הלייבל של לבונטין, וגם מגזין. אני סקרן בעיקר בקשר לאחרון – אם המגזין העתידי יעשה לתקשורת המוזיקה את מה שהמועדון עשה לסצינת המוזיקה, זה יהיה דיי מגניב.

———————-

לפני שנה בדיוק, "הדוגמניות", בגלגול הקודם שנקרא "Outer Movement", השתתפו בפסטיבלון מוזיקה שכמה חבר'ה הרימו בכפר גליקסון. כמו "חוצמזה", רק בקטן. מאוד בקטן. השוס של הפסטיבל מבחינתי היה לגלות את "Maurin Quina", להקה של שלושה חבר'ה צעירים ואנונימיים שניגנו רוק אינסטרומנטלי מגניב ומתוחכם, קצת בסגנון "לבנון". שנה עברה, ועכשיו, בשיטוטי ב"חוצמזה", נתקלתי במקרה באורן, גיטריסט הלהקה (חלק אולי יזכרו אותו בתור הבחור המתולתל שהצליח לקרוע 4 מיתרים (!) בגיטרה בבמה האלטרנטיבית של הפסטיבל). שמחתי לשמוע ממנו שהלהקה חיה וקיימת, ואף מגיעה להופעת בכורה בתל אביב בפרילנד, תחת השם החדש "Tinyfingers" [myspace] (חבל שאף אחד לא עידכן את הפרילנד – בתוכניה שלו הם עדיין מוזכרים בשמם הישן).

אם בא לכם לשם שינוי לבוא לגלות משהו חדש לפני כולם, אז תרשמו ביומן: "Tinyfingers" יופיעו ב-12.9 ב-22:00, בפרילנד.

———————-

טיפטופי "חוצמזה" אחרונים: איכשהו הצלחתי לפספס את הטיזר המעולה ש"וואלה!" הרימו לקראת הפסטיבל. יש בו הצצות לחדרי החזרות של "Midnight Peacocks", "ממלושן", "קין והבל 90210" ו"קרוסלה", בוידאו. כיף.

———————-

זוכרים את "The Werner Alarm" [myspace], להקת הניאו-Pאנק של עילם וולמן שכיסחה כמה במות, זכתה להייפ כבד (בעכבר העיר השוו אותם ל-"Sex Pistols"), הוציאה דיסק ונעלמה בפתאומיות? מי שתהה מה עלה בגורלם ישמח לשמוע שעילם וולמן, שעבר לארה"ב, פתח דף מייספייס חדש [myspace], בו תמצאו קטעים שהוא הקליט לטייפ מנהלים, וגם כמה הקלטות עם ההרכב האמריקאי המתגבש שלו. ואם לשפוט לפי השילוב בין ההקלטות האלו לבין הדברים ההזויים שוולמן כותב ב"העיר" מידי פעם, אין ספק שלפנינו גאון מטורף בהתהוות.

———————-

תגידו, גם אתם שמעתם שמועה שגבע אלון [myspace] חוזר?

תגיות: , , , , , , , ,

...ובאותו עניין:

  • ימין ושמאל, רק רוק אנד רול - מרחבים. אדמה. שמיים. 3 עצים. מאות אוהלים. הרבה יותר מידי שוטרים. 2 במות. לפחות 2500 צעירים. יותר מ-4...
  • מה נשתנה? - אומרים שהזמן עושה את שלו. אבל מה זה ה"שלו" הזה בדיוק? נדמה לי שהזמן לא עושה כלום, זה רק אנחנו שמסתכל...
  • בין השורות 24.8.08 - וואו, חוצמזה היה מדהים. פוסט מלא יותר בהמשך. גם ארטישוק היה מצויין, אבל מאחר ו"הדוגמניות" השתתפו באי...
  • המלצות 4.7.08 - אחרי שניסינו לתפוס יותר מידי הופעות בערב אחד ובתכל'ס לא הצלחנו להנות באמת מכלום, מגיע לנו שבוע חופש,...
  • סיכומחוצמזה - (בטח שמתם לב שהפוסט על פסטיבל "חוצמזה 2" שהתקיים שבוע שעבר התעכב קצת. חלקכם גם בוודאי קלט שב"תרבות ...



יש כבר 4 תגובות, יא אללה:

  • 1
    א' נדב says:

    אז אתם הייתם Outer Movement? ראיתי אותכם לפני איזה שנה בלבונטין והייתם מגניבים לגמרי… באמת חשבתי לעצמי למה לא שומעים עליכם.

  • 2

    אוי,שיחזור שיחזור …. מה הוא צריך את כל החו"ל הזה?

  • 3
    עומר says:

    איך אף אחד לא הציע את נינט לייצג אותנו שם?

  • 4
    פרנק says:

    טיפ ללבונטין:
    חוץ מזה שאתם צרכים לסדר את העמוד הראשי שלכם, יהיה נחמד אם תעשו לאתר פיד (RSS) שיעדכן בכל יום איזה הופעות יש כך שאוכל להיות מעודכן גם בלי להיכנס לאתר. ולמרות שאני לא רוצה להיות אגרסיבי, אני באמת חושב שאתר שאין לו RSS הוא אתר שחי בעבר (אז וואלה!, תתעוררו).

גם לך יש מה להגיד? יופי.