המלצות 25.7.08

חדש! הרשמו בצד שמאל למעלה ותקבלו אוטומטית המלצות באימייל כל יום שישיחדש!

היום, בשישי, הוחלט להעביר את הערב לצהריים.
בקוזה נוסטרה יש עוד צהריים של "הרבה מוזיקה טובה + בירה ב-20 ש"ח" (אחד הדברים הטובים שקרו בעיר הזאת לאחרונה), כשהפעם יופיעו "Cheap Karaoke Club", "קרוסלה", "המבולבלים" וגם "קין והבל 90210″ נטולי המייספייס בפרינציפ, שנמאס לי להמליץ עליהם. קשה להסביר כמה הופעת הבכורה שלהם הייתה טובה. החדשות הטובות הן, אגב, ש"קין והבל" עומדים לחרוש את העיר בחודש הקרוב.
חוץ מזה, "מורחת לאקום" (שפתחו מייספייס חדש) יופיעו בחינם בסטודיו של קרני כדן, בי. ל. פרץ פינת העליה.
ועוד הופעת צהריים מומלצת במיוחד: יהוא ירון יופיע ב-15:00 בלי תופים בצוזאמן. ולמה חובה לראות אותו? בגלל זה.

בשבת הולכים למייק'ס פלייס לפגוש תיירים אמריקאים (סתם, כבר אין) ולהכיר טריו ירושלמי חמוד למדי – "D 3 Radicalz". כמה אופייני – עד שהירושלמים האלה כבר מגיעים לתל אביב, הם לא מופיעים במקום נורמלי אלא במקום שאת שמו הם מכירים מהסניף שלו בעיר הקודש. בכל אופן, כש"הדוגמניות" הופיעו איתם לפני כמה חודשים הם נשמעו קצת אחרת מאיך שהם נשמעים במייספייס שלהם, ואני כותב זאת לטובה. מדובר בטריו של אקוסטית, קונטרה בס ותופים, והם ממש כיפיים ומצחיקים. והם גם מופיעים בחינם.

תובל פטר והאקורדיאוןבראשון יש הופעה של תובל פטר בלבונטין 7. הוא כנראה האמן המבוגר ביותר שאני אמליץ עליו בבלוג אי פעם, ולהכליל אותו תחת המילה אינדי זה חתיכת סטרץ'. אבל מצד שני, יש מה לומר בשבחה של סצינה שיכולה להכיל בתוכה הופעת סולו של אקורדיוניסט בן 68. בייחוד כשמדובר בהופעה חודשית כמעט קבועה במועדון מהנחשבים בעיר. אצלי, בתור חובב "התרנגולים" וסשה ארגוב, היא מקוטלגת כבר הרבה זמן תחת "אני חייב מתישהו ללכת לראות את זה". אולי הפעם?
ואם לא, אפשר ללכת לתפוס את "שלישיית עתר". האמת, אין לי מושג מי אלה (TimeOut מספר: "טריו קלאסי בעיבודים לשירי ארץ ישראל היפה"), אבל הם חונכים את מועדון ההופעות החדש של האוזן השלישית, וזה מסקרן כשלעצמו (עוד על המועדון החדש במהלך השבוע).

בשני יש צרות של עשירים (אם כי כשמדובר במחירים שנעים בין 30 ל-50 ש"ח, גם עניים יכולים לעמוד בזה): צריך לבחור בין דורון שפר החמוד בקפה ביאליק, לבין "לוס כפרוס" המגניבים בבארבי, לבין נילי פינק המקסימה בלבונטין.
עדכון (27.7.08): ניימן מעדכן אותי שההופעה של "לוס כפרוס" היא המצאה של TimeOut ללא אחיזה במציאות. הזוי, אבל קורה.

בשלישי ההרפתקנים מוזמנים לבוגרימון 2008 בתיאטרון גבעתיים, אירוע שבשנים עברו הכניס לחיינו שמות כמו מירי מסיקה וקרן פלס. אני באופן אישי מעדיף שלא לתפוס מעצמי הרפתקן השבוע.

ברביעי השטותניקים חייבים לקפוץ ללבונטין כדי להנות מ"שממל", שכוללים 11 נגנים, 5 מקסיקנים ושתי בובות יד (וזו לא סתם הברקת קופירייטינג – זו האמת לאמיתה חברים). הם מרימים את אחת ההופעות המושקעות באיזור, ולחובבי "כוורת" והוויי של להקות צבאיות צפויה הנאה רבה. הרציניים, הרגישים והפואטיים יותר מוזמנים לתפוס את אלון לוטרינגר ועומר קליין בתמונע, שמהווים שני שליש מ"מוּרה" המוערכים (על אסף לוטרינגר כתבתי כאן).

בחמישי אפשר להרחיק עד בארבי כפר סבא לתפוס דאבל פיצ'ר משובח של עמית ארז ואסף אבידן. ואם לא, אפשר להישאר במרכז ולתפוס את יונתן כנען באוזן השלישית, או את ה-"Midnight Peacocks" במחיר מוזל במיוחד בפרילנד.

ובשישי שוב תופסים את עמית ואסף, אבל הפעם לחוד: עמית יצטרף לחבריו ל"אטליז" בברזילי, ואסף יופיע בהופעת Unplugged מינימליסטית בתמונע. ומי שרוצה דווקא לתמוך בקטנים, שיקפוץ לפטיפון לתפוס את "חזירי בר" הפסיכדליים ועמרי ברכה המסקרן.

הופעות נוספות – ברשימה מצד שמאל, וכרגיל, גם בטוקבקים. שבת שלום!

תגיות: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

...ובאותו עניין:

  • המלצות 27.6.08 - הפעם מצפים לנו שני סופי שבוע עמוסים, אבל בינהם צפויה רגיעה יחסית. וזה משמח אותי, כי בשבוע האחרון שהי...
  • המלצות 20.6.08 - איזה יום שישי סידרו לנו. ברגעים אלו מתקיימות ההופעות של"Cheap Karaoke Club", "לא דובים", "חזירי בר" ...
  • המלצות 14.6.08 - שבוע עמוס במיוחד. האח החורג והרועש של "פולק'לה", שלוש להקות אדירות פלוס בירה ב-25 ש"ח בלבד, ערב אפוף...
  • סטקטו 27.5.08 - (והנה עוד השקה של פינה קבועה חדשה בבלוג: סטקטו - גיבוב הערות קצרות שלא מצדיקות פוסט משלהן) העיר הזאת...
  • ימין ושמאל, רק רוק אנד רול - מרחבים. אדמה. שמיים. 3 עצים. מאות אוהלים. הרבה יותר מידי שוטרים. 2 במות. לפחות 2500 צעירים. יותר מ-4...



יש כבר 5 תגובות, יא אללה:

  • 1
    hagitool says:

    תוסיף לצרות העשירים\עניים ביום שני גם TRIBUTE TO ALICE IN CHAINS ב 22:30 בתמונע. להקה מבאר שבע(!) תעשה קאברים לאנפלאגד של הגדולה מלהקות סיאטל (לפחות מבחינתי) ולי סיפרו שהם עושים את זה מצויין.

  • 2
    נמרוד says:

    ביום שלישי יש גם איזו הופעה של אומן מחו"ל, לא זוכר את השם בדיוק, מוריס או משהו כזה. אומרים שהוא טוב, אבל עוד לא החלטתי אם להמר על ההופעה שלו או ללכת על בטוח – הבית ספר שהביא לנו את קרן פלס ומירי מסיקה. 🙂

    אגב – רציתי לכעוס על זה שאין לך לינק אלי, אבל אז שמתי לב שגם אני לא מקשר אליך משום מה… תוקן!

  • 3
    ניימן says:

    נמרוד. אם זכור לי נכון המוריס הזה הוא העד הראשי בתביעת אולמרט, והוא לא מופיע, אלא יותר נותן עדות איפושהו בגני התערוכה :]

    הסיפור הזה מאד מבולבל…

  • 4
    לזרבוי says:

    עוד המלצות שאני גונב מניימן:

    היום (ראשון) Missflag יחוממו בידי תעני אסתר בהופעה רוקיסטית במיוחד בבנקס (לינקולן 13). 22:00.
    (ואני מוסיף: דיי מדהים שאני צריך להתעדכן מניימן שזה קורה, כשהמתופף של "תעני אסתר", זליג, הוא גם המתופף של "הדוגמניות". וזה בלי להזכיר את העובדה שהוא פחות או יותר גר על הספה שלי כבר חצי שנה)

    ביום חמישי בקפה מרסנד (פרישמן 11) תמצאו גאראז‘ פסיכדליה מאת China Moondogs (כבר שם פסיכדלי). 22:00, חינם.
    (ואני מוסיף: לא מכיר, אבל נשמע מעניין)

    ביום שישי עלמה קלמה תופסים את מירב תשומת הלב בלבונטין 7 הערב עם השקת EP חדש במקום. 21:30, 30 ש“ח. ומה הם עושים? סמבה מקורית בעברית. הסתקרנתי.
    (ואני מוסיף: אין לי אהבה מיוחדת לסמבה, אבל אני אהבתי אותם, ככתוב פה)

    ועוד ביום שישי: למרות שעניי עירך קודמים, אירגנו לנו ערב התרמה לפעילי זכויות חיים מאוסטריה ש, במילים עדינות, ”נדפקו אחושרמוטה“. הרכבי הפאנק שיופיעו כוללים את D9, M.E.S.S, מח“ש, סכינים בעיניים לייט ושקד מעלימה מיסים. 20:00, 20 ש“ח, ואת המיקום מגלים בטלפון (תהיה הודעה מוקלטת, אני חושב) 0544-397571 ביום האירוע.
    (ואני מוסיף: וואו. שווה. למה לא מספרים לי על דברים כאלה??)

  • 5
    איש הפלסטיק says:

    אמממ, דווקא לא החליטו להעביר את הערב לצהרים בקוזה נוסטרה. ממש לא.
    ממידע שהועבר לידי ממקורות שבדיעבד התגלו כלא יודעי דבר נמסר כי ה"צהרים" יתחילו ב14:00.
    כיאה לזמן תל אביבי (לזרבוי, שים את הקישור המתאים) הגעתי ב15:30 למועדון מנומנם.
    ב17:00 (לא צהרים בעליל!) התחילה הלהקה הראשונה לעשות קולות מאיימים שהנה, עוד מעט מתחילים.
    בשלב הזה נשברתי והלכתי לים. היה מצויין, להוסיף להמלצות סוף השבוע!
    אגב לזרבוי, האם השכמת קום בשישי כדי לכתוב על ה"צהרים" בקוזה נוסטרה, או שמא ניצלת את המידע הפנימי שבידך וכתבת המלצות בניחותא בזמן שאחרים מתייבשים במועדון וממתינים עד בוש?

גם לך יש מה להגיד? יופי.