בין השורות 24.8.08

שקרים תמיד באים בסטריאווואו, חוצמזה היה מדהים. פוסט מלא יותר בהמשך.
גם ארטישוק היה מצויין, אבל מאחר ו"הדוגמניות" השתתפו באירוע, אני אשאיר את הביקורת לאנשים אחרים. אני אסתפק בלשים תמונה קטנה ששווה לכם להגדיל, ואוסיף שערב שמסתיים בבחורות שמדביקות סטיקרים של "הדוגמניות" על גופן הוא כנראה ערב מוצלח.

————————

בעקבות הפרסום הבלעדי של הליינאפ של פסטיבל חוצמזה, מונה הכניסות לבלוג שבר שיא חדש פר יום. למעשה, זו הפעם הראשונה בה פוסט ספציפי קיבל יותר כניסות (כמעט פי 2) מאשר העמוד הראשי בבלוג. ומאחר והממוצע של העמוד הראשי עומד בפני עצמו על כמה מאות כניסות ליום, מדובר פה בהרבה כניסות. ולמה אני מספר לכם את זה? לא כדי לטפוח לעצמי על הגב (שהרי אני לא באמת עשיתי משהו במקרה הזה חוץ מקופי-פייסט), אלא כדי להמחיש שהסצינה קצת יותר גדולה ואולי פחות בועתית ממה שנהוג לחשוב. ולפי הכלל ש-10 אנשים אקטיביים מייצגים 100 אנשים פסיביים, אפשר לנחש שגודל סצינת האינדי בארץ בעצם נמדד באלפים, ולא במאות.

————————

ללהקת "הפשרות" [myspace] יש ביום שלישי הופעה בלבונטין, יחד עם "נערות ריינס" [myspace]. הקליפ החדש שלהם, שנעשה כולו בטכניקה של תיאטרון צלליות, גורם לי לחשוב שבשלישי הקרוב אני לשם שינוי אשמח להתפשר. גם המוזיקה מעניינת.

————————

ואגב קליפים – השבוע עצר אותי בחור צעיר בשידורי קשת:
– "אה, יש לך חולצה של 'אטליז'!"
– "כן, אז?"
– "גם לי יש חולצה שלהם"
– "אוקי, אני בטוח שאנחנו לא היחידים"
– "סתם, פשוט ביימתי להם קליפ לא מזמן"
– "אההה… רגע, אז אתה יובל נתן שביים את 'Attractive'?"
שוב הסתבר שהעיר הזאת קטנה מידי. יובל הראה לי את הקליפ האחרון והמהמם לא פחות מזה של "אטליז", שהוא ואשתו מירב עשו. מדובר בקליפ החדש של גלעד כהנא מ"ג'ירפות", שהמציא את עצמו מחדש באנגלית תחת הכינוי "The Walking Man" [myspace]. פשוט קליפ אדיר. אגב, כשהוא לא עסוק בלביים את הקליפים היפים ביותר בארץ, יובל אחראי על האנימציה בקמפיין של "האח הגדול". כך שאני בטוח שהוא מזדהה באופן אישי עם מה שקורה בקליפ של כהנא.

————————

היי, מה את עושה?!ואם כבר הזכרנו קליפים והזכרנו את "אטליז", אז בוודאי תשמחו לשמוע שבקרוב יצא קליפ שני ללהקה. הקליפ לשיר "Hey" (אולי האהוב עלי באלבום) יהיה גם הוא באנימציה, בבימויו של גיא בן שטרית, המוח מאחורי הלהקה ואנימטור במקצועו. ומי שראה את הפליירים האחרונים של הלהקה ואת התמונה שיש להם בפרופיל במייספייס בעצם כבר קיבל הצצה ראשונית למה שצפוי לנו.

————————

ומקליפים בטלוויזיה לראיונות ברדיו: זה הזמן להכיר את תוכנית הרדיו הירושלמית "לאהוב בלי להכיר", שמשודרת כל יום שני ב-23:00 ברדיו "כל השלום" בתדר 107.2 או 89.3 בצפון, או באינטרנט ב-www.allforpeace.org. דני בר-און מגיש את התוכנית היחידה כנראה שמשמיעה מוזיקה עצמאית ישראלית וערבית זו לצד זו, כולל אורחים באולפן. בתוכניות האחרונות התארחו "התפוחים", רן שם טוב, זייד חמדן מה"סופ קילס" הלבנונים (!) ועוד. שווה.

————————

ראיתם איך הצלחתי לקשר בין כל האייטמים עד עכשיו? אז אל תתרגלו, כי פה זה נגמר. מגזין האינדי האינטרנטי בעל השם המפתיע Indie חזר לפעול, אחרי תקופת השבתה ארוכה. אפשר למצוא בו כתבות מעניינות (למשל, ראיון משעשע עם איתן רדושינסקי מה-"Midnight Peacocks"), ביקורות, חדשות ואף רדיו מקוון. מברוק!

תגיות: , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

...ובאותו עניין:

  • ימין ושמאל, רק רוק אנד רול - מרחבים. אדמה. שמיים. 3 עצים. מאות אוהלים. הרבה יותר מידי שוטרים. 2 במות. לפחות 2500 צעירים. יותר מ-4...
  • סיכומחוצמזה - (בטח שמתם לב שהפוסט על פסטיבל "חוצמזה 2" שהתקיים שבוע שעבר התעכב קצת. חלקכם גם בוודאי קלט שב"תרבות ...
  • דב חנין בחוג צימר - כשאנשים הולכים לצימר, הדבר האחרון שהם מצפים לפגוש בו זה דב. וזה נכון בין אם מדברים על צימר מפנק ליד...
  • המלצות 4.7.08 - אחרי שניסינו לתפוס יותר מידי הופעות בערב אחד ובתכל'ס לא הצלחנו להנות באמת מכלום, מגיע לנו שבוע חופש,...
  • האח הגדול שומע הכל - טוב, כעקרון זה אמור היה להתגלות רק עוד שבועיים, ואני חתום על סודיות שאוסרת עלי לפרסם את זה. אבל מאחר...



גם לך יש מה להגיד? יופי.